❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 15 mars 2015

Good morning My friend !

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 mars 2015 20:14

Det vissade sig att jag hade vattnat en plastblomma i över ett år~
Men det är normal eller~ C:
Det händer alla eller hur?
Eller? ;^;
Har matte prov på algebra på tisdag >n<
Kan inte ens kommentera det där så taggad är jag till det ;n;
MEN ÄNLTIGNE HAR JAG BESTÄLLT MER MANGA TILL BOKHYLLAN :'D
Inu x Boku ss, de 3 första volymerna ;w;
Med mina engna pengar vill jag påpeka >:D
Det är inte bra att ha mycket pengar har jag märkt, för man vet inte vad man då kan köpa och kan inte bestäma sig >^<
Cosplay, figurer, kawaii stuff, manga eller spara :C
Om jag sparade så skulle allt ta slut till onödiga saker som Pocky and that fab stuff ;-;
Så bestäm er vad ni ska köpa innan ni börjar spara rekommenderar jag xD
SEN SÅ HAR JAG HITTAT EN AV DE BÄSTA BILDERNA PÅ INTERNET-SAMA
DEN ÄR SÅ KDCENJCBWOKSNOJEDB
JUST LOOK

LORD OF THE AMAZING BADASS RING OCH DVÄRGEN GIMLI SOVER DÄR HUR BADASS SOM HELST OCH LEGOLAS SITTER DÄR OCH ÄR SÅ KAWAII OCH GLAD SAMTIDIGT NÄR ARAGORN INTE HAR EN ANING HUR MAN FLÄTAR OCH FÖRSÖKER PÅ LEGOLAS HÅR
I just love it C':
Hör kommer den igen om ni missade den :3

So adorable :'3
Sen idag har jag kollat på Gintama, och yes jag har inte sätt klart den än, have a problem? x'D
Jag vill inte se klart den för jag kommer gråta sönder mig då D:
Men nu när en till säsong ska komma ut så överlever jag -3-
Så det är bara att kolla på och borde se klart allt innan ännu en ny säsong börjar :3
Tycker att vi ska avsluta inlägget med en underbar bild ;w;

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards