❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 9 mars 2015

Mitt minne är ju helt underbart

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 mars 2015 20:17

GISSA VAD DET ÄR FÖR DAG IDAG
COME ON UNIPANS
DET BÖRJAR PÅ S OCH SLUTAR PÅ TUDIEDAG :D
OCH ALLA GILLAR DESSA DAGAR
HOPPAS JAG
D:<
Okej, jag hade studiedag idag om ni inte gissade det ;u;
Och jag planerade faktisk att plugga lite men alltså...det blev ändrade planer...*host* började en ny *host host* anime *host lol*
Watashi ga motenai no wa dou kangaetemo omarea ga warui!
Och avslutade den också
Den hade lot's of feels som alla otaku kände igen, svårt att titta på men jag överlevde ;^;
Kände igen mig så mycket men att se det från ett annat perspektiv var verkligen något~
Openingen var btw badass xD
Idag så visade solen sig
Och det var varmt
Tro mig eller inte men jag gick faktiskt ut...
Ja, jag är allvarlig
Men det är nog bäst att jag stannar hemma för det hände så mycket på min utflykt till bibblan x'D
Jag gick då till biblan för det var så fint väder och jag skulle ändå lämna några böcker, sen ville jag läsa bleckmossen :3
Tog min ryggsäck och gav mig iväg~
Lyssnade på "Ao haru ride openingen och det var en var en cover som en kille sjöng, i just love it c': Lägger ut den på bloggen någon gång :3
Iallafall~~~~~~~xD
När jag kom fram till bibblan läste jag bleckmossen men sen blev jag jätte orolig att biblioteket skulle stängas och så hade jag skytte om ca 15 min, så när jag gick hem och skulle lyssna igen på musik så tappade jag bort en plopp till hörlurarna men jag brydde mig inte xD
Hade Ändå en extra i ryggsäcken så jag sätter på den när jag kommer hem :3
Kände även att jag började få ont i huvud, och när jag äntligen kom hem...
Huh? Vart är min väska?
Säg inte...
Oh snap, jag glömde den i bibblan
Och så var man tvungen att gå till bibblan igen det skulle vara så pinsamt att bara " Ehm...glömde min väska här ^^'" till hon som jobbar där eftersom jag pratade med henne och sa "Vi ses snart igen! :D" och så kommer jag direkt efter det...
Awkward moment.
Och sedan på vägen till bibblan möter jag på Nellie & Wilma som skulle hälsa på mig och fråga om vi skulle göra en musikvideo och det var bara lol xD
Och det visade sig att geniet Sandra kollade fel på klockan och att jag hade 1 timma och 15 min till skyttet och inte 15 min.
Mina kunskaper i matte som sagt
Och bibblan stängdes inte fören 3 timmar
Iallafall så hämtade jag min väska och tjejen som jobbar där var helt wut xD och sen så hängde jag med Wilma & Nellie C:
Sen så sitter jag här och tänker, wow jag har inte pluggat ett skit idag som jag planerade
Dagens andra fail är även min super vackra teckning i paint

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards