❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 7 mars 2015

New fandom

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 mars 2015 21:28

Har rätt mycket att blogga om, men detta är viktigast
Har Skaffat mig en ny fandom
Detta är inte bra sandra, inte bra.
Det betydär att jag kommer bli ännu en strörre fangirl (om det nu går) och kommer sitta vid internet-Sama och det leder till att jag kommer strunta i alla läxor som leder till F i hela skolan som sedan kommer betyda inget job och inga pengar och det betydär att jag inte kan köpa ett hus och måste vara ute när det regnar och då och kommer inte ha internet-sama som leder till ingen fandom on the internet-sama, som då är slutet på min älskade fandom...
Äh, det ordnar sig :D
Men nu ska jag säga till er min nya fandom
Detta kan göra ont
Hoppas att ni inte kommer ha för många otrevliga feels
Ni borde klara er fint fint
hoppas jag
...
Adventure time
...
PLZ LÅT MIG EXPLAIN THIS ALRIGT? D:
JAG VET ATT DETTA ÄR HEMSKT
FATTAR INTE VARFÖR JAG
INTE
SÅG
DENNA
TIDIGARE
WAAAAAAAAAAAH
Alright, time to explain this feels
Adventure time är känd i sverige för att kallas " Äventyr dags" och handlar om en mäniksa Finn och hunden Jack, den går i cartoon network
Är på ep 7 av typ 8 säsonger och kollar på den på engelska eftersom den svenska dub på den är inte lika bra som orginalet
Enhörningar, rengbågar, randomness etc etc etc...mest fabulösaste TV serien som finns
Lisen to unisan-baka (unicorn Sandra baka)
This if fabulous

Livet som en fangirl är verkligen underbart ;u;
Även om man måste kämpa mot alla feels
Men det finns en underbar sak här i världen som kan lindra om alla dessa feels och hålla dig varm och lycklig
Come on, alla fangirls and boys ni vet ju vad jag pratar om C,:
Fanfiction
Fangirl an fanboys best friend
Läste en fanfiction om spirited away och ska nog hitta personen som skrev den och krama sönder hen ;3;
https://www.fanfiction.net/s/1938763/1/Spirited-Away-Saving-the-Spirit-World
Men den stunden då en fanfiction visar sig ännu mera feels än originalet
Så är man forever alone
lugnt, det har hänt mig många gånger men det går över efter ett tag c:
Fast igår så var det feels overloud
Vår älskade no lärare slutade den dagen och jag avgudade henne för hon sa hela tiden att vi skulle vara lata och vara som tonåringar.
Och nu har vi bara demon No läraren kvar och ugu...fast det är inte så dåligt xD
Kramade henne när skolan var slut och hade värsta klumpen i halsen och jag ville inte att hon skulle se mig gråta och halva skolan var ju där för att krama henne...
Sen så kollade hon i mina ögon och sa " Sandra, kom nu ihåg att inte stressa så mycket C:"
Så stakars Ida fick stå ut med mig på hemvägen med all mah feels xD
Men eftersom en tjej som kallar sig själv " Chibi Girl" skrev någonting till mig i Amino chatten som totalt gjorde mig överlycklig och Amanda bredvid mig fick lugna ner min fangirl mode så grät jag inte sönder mig i skolan ;w;
Det finns verkligen helt underbara människor här i världen ;W;
Sen så idag har jag kollat klart på en anime som heter "Hidan no aria" som jag började på igår natt (13 ep) och detta inlägget blev jätte långt...
Anyway, den var kass.
Dålig
Jag menar det, jag gillade den inte.
Tänk att under dem timmarna som jag kollade på den kunde jag kolla mer på äventyr dags
Arg, berättar mer imorgon
bye bye unipans :D

 
 
Julia

Julia

7 mars 2015 21:39

Fanfiction - det är så det börjar!
Snart kommer du inte ha någon tid över för annat, sorry (fast egentligen inte) =3=
Fast det positiva är att man blir bättre på att skriva och läsa på engelska~

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

8 mars 2015 19:47

Fanfiction är fangirlens bästa vän ;W;
Ugu, inte nog att jag har offrat mitt liv till min fandom så kommer jag inte ha tid till något annat än att fandomen -3-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards