❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 25 februari 2015

I feel epic

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 februari 2015 19:21

Tja tja bloggen~!
Sorry, var bara tvungen att försöka börja inlägg så där.
Jag ber om ursäkt
Borde ha en sådan där epic början av varje inlägg så att man blir intresserad....
WAIT, I HAVE A EPIC PIC

Det var det mest epic bilden jag hade av alla
Hoppas att den duger~ xD
Fast det hände inget epic idag så det spelar inte någon större roll ._.
MEN JAG KAN FÖRSÖKA SKRIVA MIN DAG SUPER EPIC :D
Elevrådet började 9:05 och plötsligt märkte Sandra att klockan var 9:16 så Sandra sprang ditt och kände stressen som var oerhört liten, med att knappast kunna andas kom hon fram flåsade och satte sig på en stol (eftersom hennes kondition sög)
Men minnen från de förra elevrådet när Sandra blev den nya sekreteraren sände hon pressen och började bli nervös. Elevrådet började och den halv förkylda Sandra kände hur lusten av snyta sig blev allt större och större och att hon var tvungen att hosta, men skulle hon våga det framför alla? Det slutade med att hon fick hålla in sig med en ansträngande minn.
Plötsligt började det och det var som en chock för henne, det fanns ingen chans att Sandra skulle hinna att skriva ner allt när hon inte ens kan hitta rätta bokstäverna på tangentbordet...Innan hon märkte det skrev hon för brinnande livet allt som de sa och kände pressen när det visade sig att hon inte mindes vad de sa och meningarna blev tomma...( eftersom hon glömde vad hon skulle skriva)
Till slut när den sist meningen var sagt så verkade slutet ha kommit för Sandra som inte hade möjligheten att skriva ner någonting och hon blev tvungen att sitta kvar där och gå igenom allt med ordföranden i klassrådet som slutade till sist att hon var tvungen att skippa lektionen eftersom hon var så trög och så många stavningsfel

Hoppas att ni kände pressen
Av hur epic det var
För det gjorde inte jag
Jag har hunnit ikapp med "The world is still beautiful" och idag har jag börjat läsa Hiyokoi är och på bok 3.
JAG DROGAR NU FÖR TIDEN MANGA, LÄSER VARJE DAG ;W;
Jag har för tillfället en enorm lust att läsa manga nu för tiden och kollar inte så mycket på anime~
har läst en hel del One shot även och sådant, men nu koncentrerar jag mig på Hiyokoi att hinna ikapp den :'3
Det kommer gå väldigt snabbt för det är extremt söt...alltså....extremt...
I MEAN NI VET DOM DÄR KARAKTÄRERNA SOM JAG INTE MINS NAMNEN PÅ ÄR 140 CM LÅNG OCH KILLEN ÄR 190 OCH DE ÄR SÅ JDCBDWJCWDJBDKBCWDJOVKÖSNXKWVFB SÖTA TILLSAMANS SÅ JAG DÖR >///////<
Hiyori är så söt så jag vill bara krama sönder henne och fangirla
...
Ja just det jag har spanska läxa till imorgon

 
 
Bakaneko

Bakaneko

26 februari 2015 00:55

Stackars lilla människa D: *sends virtual hug*

Wieee, du läser Soredemo! Jag älskar den mangan >u<
These are golden times for adventure shoujo, först fick Soredemo en animeadaption, sen AkaYona och nu ska Shirayuki-hime få en också :3

Hiyokoi är söt~ Kou x Ricchan forever c:

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

27 februari 2015 22:43

*accepted virtual hug and sends back*
Mangan soredemo är på något vis mer badassare än animen, helt klart bättre 8D
Uguu, önskar att det fanns mer adventure shoujo än alla dramatiska kärlekstrianglar shoujo som slutar likadant >^<
NAAAW, KOU X RICCHAN THAT ADORABLE SHIP YOU GOT THERE SENPAI~

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards