❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 18 februari 2015

Ninja de Panda~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 februari 2015 22:00

Vilken underbar dag, not.
VILL NI VETA VAD JAG HAR GJORT IDAG FÖR NÅGOT SKÖJ
JA MEN DET VILL NI VÄL
JAG HAR PLUGGAR TILL ALLA PROV
HADE SÅ JÄDRA SKÖJ MED ATT SITTA OCH LÄSA EN URGAMMAL BOK OCH PLUGGA
SÅ JAG DOG NÄSTAN
Inte nog med det så har jag potatis ont i huvud, nacken och ryggen D:
För vi hade gymnastik idag på idrotten.
Och jag kan inte det.
Nope.
Visst, jag bör kunna vara smidig och snabb när man ska bli en ninja men jag kan inte ens fixa en kullerbytta~
Så duktigt är jag :D
Så jag faildae ett par hunda gånger och många fick ett bra skratt som kollade på mig xD
Jag lykades göra en sådan kullerbytta så att hela ryggen kom fel och nu känns det som om jag har stukat ryggen, om det nu går~ ;^;
" Det är synd att sådana som du vid en ung ålder blir gammla snabbt' sa Amansa när jag hade så fruktansvärt ont i ryggen x'D
Vi ska hålla på med detta ett tag så mer olyckor med Sandra kommer :D
Längtar nu verkligen
Och bara för att göra allt mörkare så är det ju Närcon imorgon eller?
Och jag ska inte ditt?
Herre jösses , mitt liv just nu är en mycket svår tid för mig~ ;-;
Jag har aldrig varit på Närcon förrut för det ligger så otroligt fruktansvärt Potatis lång bort och har inte råd för sådant lyxigt >^<
MEN HÖR PÅ NU, NÅGON GÅNG SKA JAG ÅKA DIT OCH VI ALLA UNICORNS SKA HA PICKNICK TILLSAMANS OCH KRAMAS ;u;
Längtar redan känner jag ;W;
NI SOM SKA DITT FÅR TA EN MASSA BILDER OK OCH LOVA ATT NI KOMMER ATT HA DET JÄTTE ROLIGT DÄR OCH VA FÖRSIKTIGA >^<
Känner mer mig som en mamma lol.
Det är ju Cosplay SM som sends i TV:en på SVT och jag lovar att jag kommer kolla på det, så vinka gärna till mig och ni ser kamran så vinkar jag tillbaka från soffan med Benny och Jerry i min hand C:

 
 
Julia

Julia

18 februari 2015 22:26

Jag kan inte göra en kullerbytta heller....Fail...
Vi får definitivt ses på Närcon någon annan gång!
Hugs~

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 februari 2015 20:53

HIGH FIVE FÖR ATT INTE KUNNA GÖRA EN KULLERBYTTA! :D
För mig är det helt omöjligt, och att hjula och gå ner i split är som rena magin för mig xD
Ja absolut! :3
Och snart närmar ju sig Afish, om några månader xD
Hugs~ ^^

 
Ingen bild

anonym

22 februari 2015 08:31

Omg insåg just att lupin sitter helt fab i bakgrunden på bilden.
Skicka den till mig xD

『 ᗪ丨ᗪ丨』

23 februari 2015 19:41

Lupin är alltid fab, på vilken bild som helts xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards