❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 17 februari 2015

Ao haru ride ending & A horse

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 februari 2015 18:04

Vår Religion och hemkunskap lärare äger.
Just gonna say that~
Vi ska ha ett prov i religion nästa vecka och idag så skulle vi gå igenom provet vad som skulle komma och ni vet sådant xD
Och hon gav oss proven.
Helt random så gav hon oss alla var sitt prov och alla frågor vad som skulle komma~
Så vi inte skulle träna på något som inte skulle komma på provet i onödan och alla var så chokade å överlyckliga ;u;
Det var bara 5 enkla frågor och det kännas underbart att veta exakt vad som skulle komma på provet ;w;
Och inte så som våra No lärare som ger oss ett häfte med 55 sidor och säger vi ska läsa igenom hela skiten och vi har haft en genomgång och provet är på fredag ._.
THANKS, MÄRKER ATT NI ÄLSAKR OSS
Senare på hemkunskapen så skulle vi blanda ihop en soppa och det var lite failat~
Ida och Romeo/Geogre/Caroline (många smeknamn Cx) soppa såg helt underbar ut och hade en sådan röd färg som man skulle~
Och jag och Nellie, vår soppa var gul och smakade sött och såg helt fördärvlig ut xD
Dagen var humörfattig så det blev en humörfattig inlägg~ ;^;

JA JUST DET, WAIT A SEC~!
Det har ju blivit en upptandering på myanimelists mobilanpassade sidan~
Och vet ni vad jag säger till den.
Potatis.
Oj, nä men menade att den suger~
MAN KAN INTE LÄGGA TILL EPISODER ELLER ANIMER FÖR SJUTTON POTAITS
SÅ HELA SIN SIDA HAR JU TAPPAT SIN MENING D:<
Eller så är det bara jag som inte kan hitta det...Vänta lite ska stalka lite mer sidan....
Nää men jag kan inte hitta det ;_;
Hoppas verkligen att de fixar det så snabbt som möjligt, nu måste jag ju minnas allt i huvud ;-;
Ao haru ride ch 49 kom ut igår och det var det sista btw~!
Jag tror det iallafall, möjligtvis så kanske det blir någon spcial kapitel men jag tror inte det >.>
Ao haru ride mangan...Nja jag tycker inte den är så bra faktis xC
Alla säger att den är så kawaii å underbar med det finns bättre bro.
Det finns bättre.
OCH BLAND DOM JOBBIGASTE KÄRLEKSTRIANGEL MANGAN JAG HAR LÄST D:
Allt är så dramatiskt och överdrivet och det är nästan mer än halva mangan de handlade om, vem hon ska välja~ -.-'
Karaktärerna var inte heller så intressant och storyn var som de gammla vanliga shoujo stilen, men något som var bra var att den var fint tecknat :3
Jag ångrar inte precis att jag har läst den för den var ju rätt mysig men inte så bra som alla andra säger att den är :|
Men detta är min åsikt, kommentera gärna eran xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards