❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 februari 2015 19:20

Låt mig bara säga detta.
Att vakna på morgonen efter lov, wow.
Nästan helt omöjligt om jag får säga mitt~
Det känns som om det lägger 5 ton betong på ryggen (fast då skulle jag inte ha nån rygg men anyway, imagination~)
och så måste du anstränga dig jätte mycket för att lyfta på allt, på morgonen.
Pffft, den stunden som jag anstränger mig mest är på morgonen är när jag ska vakna.

Dagen var Som en helt evighet och det kändes att jag aldrig skulle bli fri igen ;^;
Det bästa var väl att Nellie hade köpt Lunas glasögon och man kunde ha på sig och sova för ingen märkte något :D
OCH ATT JAG OCH AMANDA DANSADE TILL KARAMELLDANSEN I TYP 30 MIN.
THAT WAS AWESOME
Vi skulle komma upp med en ny dans men det gick som det gick xD
Sen så köpte jag Benny & Jerry så nu är jag nöjd :'3
Free hugs unicornz~ ;w;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards