❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 januari 2015

Pyon's vänner! :3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 januari 2015 22:12

Pyon pyon på er! (^^)

ⓤⓝⓘⓒⓞⓡⓝ ⓟⓨⓞⓝ  ⓟⓨⓞⓝ HERE~
Det ser ut som om jag får ta över inlägget för idag eftersom det ser ut som om Sandra har kollat på pirates of the caribbean hela dagen och glömt av alla prov som Sandra borde plugga till (・ー・)  
Men, Sandra har lämnat ett meddelande som Pyon skulle vissa er 

   

Mugglare, dom lär sig aldrig när man ska lämna ifrån sig Internet (ノಠ益ಠ)ノ
Och nu så vill Sandra att Pyon ska blogga för idag och Pyon vet ju inte hur man gör det (;_____;)
Men Pyon ska göra sitt bästa! ヽ( ★w)ノ
Unicorns heart att ha nya vänner och Pyon tänkte vissa er några av sina vänner som ni kanske känner igen ( ^^)人(^^ )
Pusheen-chan är en helt underbar och fancy vän som står mycket nära som är 2-fancy-4- me

 

Sen så har vi Totoro som är totaly kawaiiness overloud och en mycket hjälpsam vän ≧▽≦
 

 

Panda-chan är väldigt Randomlig och lat av sig fast det har Panda-chan alltid varit och alla älskar så som panda-chan är ◕ ‿ ◕
Men Pyon har hört en hemskt sak, att Panda-chan's familj börjar bli utrotad på grund av mugglare 
Pyon fattar bara alla panda haters, vi måste hjälpa deras familj innan det är försent (;^;)

 

Till sist men inte minst så har vi llama, en mycket badass vän (^_^)7
Fast, om Llama är på dåligt humör så ska man inte reta upp den mera för då kan llama spotta en i facet (>_<)

 

Nu så får väl Pyon kolla upp Sandra om Sandra lever eller om ännu en gång hon är i ett hörn och är i depression mode, Pyon på er! (^^)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards