❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 14 januari 2015

Det där med damcyklar och mig xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 januari 2015 19:10

Ska verkligen inte cykla på damcyklar för det slutar alltid likadant x'D
Idag då efter skolan så skulle jag och Ida gå hem, men Ida hade cykeln med sig och vi gav det ett försök att cykla på den tillsammans och det var ju rätt halt men we just like yolo xD
Men vi båda kunde inte komma på cykeln~
När jag satt på pakethållaren så kunde hon inte sätta sig på cykeln och när hon var på kunde inte jag det Cx
Ida sa då att vi får ge upp och gå hela vägen men jag var helt NO WAY, NEVER GIVE UP!
Så jag sa att jag kunde skjutsa henne istället men jao...Då kommer vi ju det där med damcyklar och mig x'D
Efter en evighet så lyckades jag komma på cyklen men märkte att mina fötter inte nådde marken och jag kunde inte hoppa av för min andra fot fastnade och den andra nådde ju inte marken så jag hade ju inget stöd~
Och så lutade jag lite cyklen åt min vänstra sida så att min höger fot kunde nå marken men då så halkade jag och cykeln ramlade på mig då >.<
Jag låg där på asfalten med cyklen och Ida skrattade ihjäl sig samtidigt när hon såg mitt vackra fail >u<
Det var en bil framför oss (alltså, den var inte nära oss men tillräckligt nära för att se mitt fail) och kvinnan i bilen skrattade så sjukt mycket åt mig och gav mig en tummen upp om jag var okej och jag vissade att jag var okej xD
Hoppas att ni fattar min förklaring av ännu en fail på damcyklar C:

Men det är okej, i'm alive :3
Hmm, vad mer har hänt idag~
Vi fick ännu mer laborations rapporter att skriva och jag vill bara inte det.
Jag vill inte ha mera läxor.
Please.
D:
MEN NU BYTER VI TEMA TILL ANIME :D
Nu så har ju Kamisama kiss episode 1 kommit ut för ett tag sedan och Tokyo ghoul säsong 2 med~
HFJDGHFSHSGHSF
Kamisama kiss är än så länge...uguu ;-;
WHAT ARE YOU DOING~?
Hela episode 1 var bara rena motsatsen till "manga Kamisama kiss volume 6"
Jag har 1-8 av böckerna hemma och episode 1 utspelade sig då i sjätte volymen av mangan men omg.
Vart tog Kayako vägen?
Just wonder~
JAG BER ER, SÄG INTE ATT HON INTE ÄR MED I ANIMEN, HON ÄR JU EN SKIT VIKTIG KARAKTÄR I MANGAN JU D:
Det gick bara så snabbt, hela V6 handlade om episode 1 och episoden var ca 24 min lång.
Alltså, come on.
NANAMI BTW.
I animen så var första blicken på henne "good for nothing character" samtidigt när hon i mangan är totalt Awesome 100%~
Men det är bara episode 1 så hoppas att det fixas och ordnas :3
MEN TOKYO GHOUL
AJSHDHA
OHMYGOSH.
HUR KAN KANEKI FRÅN EN TOTALT USELESS KARAKTÄR FÖRVANDLAS TILL BLAND DOM MEST BADASSASTE KARAKTÄRERNA EVER?
I säsong 1 så tyckte jag att han var helt väderlöst, sorry men jag tycker bara det xD
MEN NU.
Så är han för badazz för mig...Vitt hår, badass mask, och personligheten är helt #fangirl mode on #
Och så finns det så många andra fabulousa karaktärer med ;u;
Nej men hör på nu, Tokyo ghoul säsong 2 ser ut att bli riktigt badass så håll i er, för nu så har den börjat~

 
 
Ingen bild

Elin

15 januari 2015 18:15

Skriv om Harry Potter på fs (Friday special) imorgon!!!! Det var ju jätte länge sen!!!!!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

16 januari 2015 20:23

Nellie, Du är avslöjad bro~ x'D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards