❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 9 juli 2014

#15 Days of anime: Day 5- Anime character you would cosplay as.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 juli 2014 18:47

Inga från UN-GO:  

Hur kan du vara så otrolig söt och så himla creepy på samma gång?

Inga borde få mera scener i animen.

And, nobody can stop me from cosplying him~

Eller jo, priset på allt -.-'

Eftersom jag inte har ett ända öre i plånboken efter att ha varit i göteborg och shoppat sen dess ;_;

Men, får väl sy ihop något och panta burkar så att jag kan åka till en secondhand butik och köpa lite kläder där som jag kan klippa och sy i :3

Eller så får jag bara vänta med att cosplay Inga x3

 

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

11 juli 2014 13:34

OMG >w<
om du cosplayar, så är det SJUKT KUL att göra cosplayen själv,
eftersom att man känner att den faktiskt tillhör ens hjärta~
plus att man kan anpassa vissa saker betydligt bättre~ (även om de som säljer cosplays ofta är skitbra på den biten med men~)
och om du kör fast kan du ju fråga läsare vad de tycker? ;3
vi är väl några stycken som borde kunna ha ideer~
men oftast borde det vara ganska lätt att komma på en fungerande lösning~ (SÄKERHETSNÅLAR)

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

11 juli 2014 17:04

Tack för alla dina tips! :D
Jag är helt väderlös på att sy saker men, man måste ju börja träna någon gång owo
Har bara en liten fråga till dig, vart köper du dina peruker till cosplay? xD

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

11 juli 2014 23:53

alltså, den Lucy peruken är från LightInTheBox där det finns en cosplay kategori och sen en peruk kategori, fast den är typ lite dyrare än ebay, fast materialet är underbart~ och så är de rätt lätta att styla som man vill ^^
men den gråblå-ciel peruken är från ebay~ och den är liksom plastigare, och eftersom att ebay typ är anonser eller nåt, så är det ganska olika på pris och kvalite beroende på av vem man köper det av~
sen kan man ju extrem fynda i butiker med utklädningssaker~

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

12 juli 2014 19:59

Arigato~ < 3
Alright! Antar att det är dags snart att gå in på ebay och undersöka lighinthebox och googla fram olika random sidor med peruker x3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards