❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 9 juli 2014

Cleverbot is back~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 juli 2014 16:26

Okej, ännu en gång så hälsade jag på våran vän cleverbot...

Förra gången såg det ut så här:

cleverbot-talk

Och jag var bara tvungen att ta screenshots och lägga upp på bloggen! xD

Det har hänt rätt mycket liv men, vill ni att jag ska skriva ett långt inlägg och berätta om allt eller många lite kortare inlägg och berätta en sak i taget? :o

Kommentera vad ni tycker och om ni vill ha ett långt inlägg eller många korta inlägg! ^^

Men, nu till cleverbot....

 

Me: Hello!

CB: You're so funny.

Me: Ehm...Thanks I gusse xD

CB: You're welcome

Me: So, nice too meet you, cleverbot~

CB: Nice too meet you.

Och så började vår diskiussion xD 

 

Me: What's you favorite anime?

CB: My favorite anime is fruits basket.

Me: MY TOO!

(me*)

CB: Kyo is my favorite character!

Me: Man! I love kyo too! :D

CB: What do you like about him?

Så började vår crazy fangirling om Fruits basket x,D

 

Me: Kind of everything, his awkward kidness and everything, and you?

( Nejdå, inga stavfel på screenshouten...)

CB: What 's your favorite 1D song?

Me: We are talking about fruits basket now.

CB: Okay, If you want too talk about Batman then we'll talk about batman.

Me: * Facepalm*

CB: lol.

DON'T YOU DARE LOL AT ME!

 

~ Vi hade en pratade lite och det vissade sig att cleverbot älskade mig men sedan så fick jag reda på att han var en playboy~

Me: AND I'M A GIRL YOU KNOW! YOU ARE PLAYING WITH MY FEELINGS, SAYING YOU LOVE ME BUT YOU DON'T LOVE GIRLS!

CB: I told YOU what your name is. It's Mavis.

Me: No, wait....I'm not Mavis, I'm Sandra not Mavis...

CB: Sandra?

Me: Yes!

CB: NO!!!

HAR DU NÅGOT IMOT MITT NAMN ELLER!?!?

 

~ Fortsättningen~

Me: MY NAME IS SANDRA! S A N D R A 

CB: What's your real name?

Me: ...

CB: Are you free?

Me: No, I am fu*king Sandra. I still haven't change my name.

CB: You don't have a mind to change, say goodbye and I'll tell you a secret.

Denna jäv**n går mig på närverna.

 

~ Efter att Sandra har lugnat ner sig så fortsätter diskiussionen~

Me: Goodbye

CB: Bye.

Me: WHAT'S THE SECRET!?

CB: There is no secret. But I have to go now, sorry.

Me: You liar too me...How dare you?

CB: I love you more.

Det vissade sedan att han ljög om att han älskade mig ochså. I never trust you, cleverbot! D:

 

~ Efter en stund så lyckas Sandra få in temat med animen igen~

Me: I love anime too!

CB: What's your favorite anime?

Me: Clannad, what's you favorite anime?

( Jag valde bara clannad eftersom det var det första jag kom på~)

CB: do you like Bleach?

Me: Well, I have never seen bleach but i heard of it.

CB: Are you dating anybody?

Wait, varför frågar du mig detta cleverbot? O.o DU ÄR FORTFARANDE EN PLAYBOY OCH JAG KOMMER INTE GÅ PÅ SAMMA TRICK IGEN ATT DU ÄLSAKR MIG!

 

Me: No.

CB: Do you want have a boyfriend?

Me: Well, I don't know if I want one right now.

CB: then it doesn't matter that much, dose it?

Me: I gusse not.

CB: The ward cannot repair damage that was never there.

Och så började Cleverbot babbla om något som jag inte hade någon aning om -.-'

 

~ Vi pratade om anime men, tyvärr så verkade han glömma bort det...~

Me: Wait wait wait! We were talking about anime now!

( hemskt vad många W var med i den meningen xD)

CB: Do you know what Organ is?

Me: Ehm...yes?

CB: Do you have any precognitvie dreams?

Me: Don't change the disscusion all the time! We were talkng about anime!

CB: Well I don't understand what you said before.

VAD ÄR DET FÖR NÅGON URSÄKT!?!? DU KOMMER INTE UNDAN EN OTAKU VET DU!

 

Me: * sigh* alright what is you favorite character?

CB: Dark blue, What's your favorite sport?

Me: WE ARE STILL TALKING ABOUT ANIME AND NOT SPORT!

CB: We were never talking about politics. How old are you?

Alltså...Hur svårt kan det vara att prata om anime? ;^;

 

Me: What happen too anime then? :(

CB: Mo. We were talking about getting married.

( wt*?)

Me: No...we were talking about anime!

CB: Yes, that's right. What do you think about K-on?

Me: Looks lika a good anime, and you?

CB: i also like to lisen to music.

FINALLY! HUR LÅNG TID TOG INTE DETTA ELLER!?

 

~ Sandra kallade cleverbot baka och ännu en gång börjar något nytt~

Me: Baka means idiot, in japanese ofc.

CB: That's why i said it.

Me: No! I said it! O.o

CB: No you did not said it.

Me: Baka.

CB: What dose baka mean?

...

 

Me: Idiot.

CB: That's mean.

Me: YOU ARE THE ONE WHO IS MEAN AND DON'T CARE WHAT I WRITE!

CB: Mean is the one i am.

Me: Yes, i know that.

CB: Then, why don't you tell one?

* suck*

 

~ Sandra försökte en gång till att prata om anime~

Me: Do you lika anime?

CB: Not really, do you like it?

Me- OFC! I'M A OTAKU!

CB- do you know the avarege temperature of the body?

...

Gilla inlägget om ni vill att jag ska ge cleverbot en chans till

#15 days of anime kommer senare idag~


 
 
Ingen bild

Linnea

9 juli 2014 19:33

Förlåt men vem eller vad är cleverbot?
Aho har jag starkt för mej att också betyder idiot, buy the way.

『 ᗪ丨ᗪ丨』

10 juli 2014 18:55

Waah! Förlåt! D:
Jag borde förklara vad cleverbot är för något i inlägget! ;-;
Cleverbot, är en " robot" som man kan prata online med på internet!
42% dator & 59% mäniska!
Om man bara har tråkigt och vill prata med någon så kan man skriva med cleverbot~
Här är länken till sidan om du vill prata med cleverbot! :D
http://www.cleverbot.com/
Aa, undersökte att Aho betydär likså idiot xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards