❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 8 juli 2014

#15 Days of anime: Day 4- With anime character(s) would you want as a best friend?

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 juli 2014 20:00

Första personen som kommer fram när jag läser frågan:

Tamaki Suoh

Från ouran high school host club animen och mangan~

  

Alltså, vem vill inte vara vän med honom? <3 

För er som inte har sätt animen och tänker så här:

Meh, du valde ju bara honom för du tycker att han är snygg -.-

För er som har sätt animen:

Hur kan denna tjejen vara så puckad, av alla karaktärer så valde hon den som inte har någon hjärna xD

Men alltså, detta säger jag då OwO

Tamaki är awesome.

Han saknar en liten del av hjärnan (okej, en större del av hjärnan) och det är det som gör att jag älskar honom x,3 

Älskar alla killar som är galna och knäppa, får alltid mig på bättre humör xD

Tamaki, jag skulle aldrig ha det tråkigt med honom är jag helt säker på! 

Han kommer alltid på knäppa idéer och gör mig alltid glad :,3

Inte nog med det är han så söt & snygg x3

Jag älskar varje sida av honom! 

Den galna och hjärn lösa sidan, den snygga sidan, den snälla, och såklart hans depression mode x,D

Man kan beskriva honom bara med någea bilder...

Handsome Tamaki:

  

Crazy Tamaki:

  

In depression mode Tamaki:

  

We heart all the side.

Ni får ett klipp som jag hittade på youtube så ni kan förtså honom lite bättre~

Alltså Tamaki, lol x,D

Så ja, kort och enkelt så blir det helt klart Tamaki som jag väljer från OHSHC! xD

Eller, så skulle jag vilja att hela Host cluben skulle vara mina vänner eftersom det värkar bara så roligt där x,D

 
 
Julia

Julia

8 juli 2014 22:29

Egentligen saknar inte Tamaki en JÄTTE stor del av hjärnan. Han är väl smartast i sin klass och är en geni på piano? Men jag håller med om att han är (i vissa aspekt) "speciell"....
Men jag skulle också vilja ha hela host club som mina vänner :)

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 juli 2014 18:09

Ja, det är han ju o.o
Om jag minns rätt (eftersom det var evigheter jag tittade på animen) så är det Kyoya som är smartas i sin klass (eller smartast i hela skolan xD) och Tamaki kommer där efter :3
Då är vi två om det :D

 
Julia

Julia

9 juli 2014 20:56

Shit, nu blev jag osäker. Jag trodde det var Tamaki som var bäst i klassen och det var det som Kyoya blev irriterad på i början av deras vänskap, men nu är jag inte lika säker...
Och jag är för lat för att ta reda på det^^

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

10 juli 2014 19:01

Så kanske det var o.o
Alltså, jag tror att du har helt rätt för jag minns något med att Kyoya blev sur på Tamaki och ville inte vara hanns vän och allt xD
Hahaha, samma är det här ;3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards