❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 25 april 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 april 2014 20:57

Friday special!: Try not laugh or smile challenge.

Eller på svenska, försök inte att skratta eller lee utmaningen xD

Gillade idéen men, jag vet inte hur länge jag fick leta efter ett klipp ._. It take forever!

Tänkte göra ett till mail konto som jag kan lägga ut på bloggen där ni kan skicka in era bilder som jag sen kude lägga ut! Måste bara fixa en till mail och allting så, ska gör mitt bästa!

Till saken nu, jag bestämmde mig att lägga ut den personen som är mest känd på youtube, alltså pewdiepie! Detta är när han spela unfair mario, ett range game som verkligen jag inte kan motstå att skatta x,D

Allt går alltså ut på att ni ska titta på klippet utan att skratta eller lee! 

Denna är kanske rätt lätt men, det kommer bara bli svårare och svårare!

Så, gilla inlägget om du vill ha flera och lycka till!

Pewdiepie: Unfair Mario.

Hur gick det? Klarade ni det? Var det svårt? Kommentera hur det gick och hoppas att ni gillade den! Vi ses i nästa inlägg!

 

End

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 april 2014 17:56

Då var man och shoppade i stan! owo

Direkt efter skolan så skulle vi åka till stan och fixa våra pass! 

Äntligen kan jag åka vart jag vill, Japan, here i come xD

Skolan var ju som vanligt antar jag, är glad att det är fredag ^w^ Veckan gick verkligen snabbt!

(Eftersom vi hade ingen skola i måndas och de brukar verkligen vara trögga~)

Men, till det roliga nu owo

Först så skulle vi göra alla pass och det var första gången jag var i en polis station o.o 

(och sista hoppas jag xD) 

På pass kortet så blev allt fel, när man skulle skriva ner sitt namn så visste jag inte att det verkligen skulle stå På kortet! Hade ingen aning så skrev extremt fult och snabbt och så ska det stå där! Och fotot kan man ju inte prata om...Av alla foton så var jag sämst här ;^;

Sen så åt vi glass för att fira att vi hade fått passen ^^ 

När vi var i stan så fanns det en massa tröjor som dom säljde ute och såg en jätte snygg! Det var en smiley och sen så stog det: smile, don't cry.

Blev helt förälskad i den xD Men, vi skulle förts köpa skor till mig -.- Ugh...Hate it ._. Har en sådan fot så att inget passar...Till sist hittade vi några skor med England flaggan och dom pasade owo

Ehm...Storlek 40 fick jag ta...Jag är jätte kort med gigantiska föter kan man kortfatta mitt utseende ;^;

Sen så gick vi in i favo affär OwO Det finns en massa TV spel där och man kan spela spel där,

OCH DÄR FINN EN MASSA MANGA DÄR!  

  

Love it, love it, love it, love it~~~~~

Vi skulle byta ut några spel mot ett annat spel eller något annat. Jag hade två spel som jag aldrig typ spelade som jag skulle ge till dom och få pengar tillbaka, jag kunde även byta det mot någon vara~

Mina två spel var värde runt 250 kronor så jag kollade direkt på alla manga böker där owo 

Det finns hela serien Power! Där som jag vill läsa men, mamma förbjöd mig typ att köpa mer böker -.-'

Eftersom jag har så många och snart  är det ju en anime festival där jag skulle kunna köpa ännu mera böker ^^

Så tänkte ja, ska jag köpa den smile tröjan? Tänkte jag inna jag såg denna tröjan som jag just nu har på mig och är in love in~~

 

Just nu går jag mina skor och den tröjan ^^ Tänker inte precis vissa skorna eftersom inte alla kan just köpa sådana skor på grund av några anledningar så, jag vill inte precis skryta mera xD 

Tänk er, två helt kassa spel mot en sådan fabulous tröja owo 

Gillar ni den? Kommentera gärna era åsikter! 

Sen så var vi i en mataffär osv~~ 

Det var allt som jag minns ses senare i nästa inlägget! :D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards