❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Dengeki Daisy chapter 65

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 april 2014 12:38

Ville skriva ett litet snabbt inlägg om Dengeki Daisy eftersom jag har läst klart den! ^^ 

Äntligen har jag börjat läsa den! Och det ångrar jag verkligen inte det owo

Dengeki Daisy är verkligen en jätte bra manga som jag önskar att det kunde bli en anime!

Kan ni tänka er, Dengeki Daisy som en anime? Alla röster...se alla animerade....och opening och ending låten...* undersöker på google om det ska bli en anime*

Well, den är rätt populär så det finns väll chans att den kommer bli en anime någon gång i framriden OwO

Som sagt, dengki daisy äger men, ibland så kan den verkligen bli trögg -.- 

Alla dessa data och allt sådant, fattar verkligen lite av allt det...Så, det blir rätt långtråkit att läsa det när man knappast inte förstår något~ Men när man väll fattar så är det rätt intressant~ 

Jag gillar stilen och storyn! Karaktärena är likså värkligen intresanna och roliga x,D

Mina favorit karakärer är väll " Daisy" ( ni som har läst den, ni vet vem jag pratar om ;3) 

Han är cool okej?  

Teru gillar jag ochså :3 

Jag shippar verkligen Teru och Kurosaki <33

Men, I MEAN COMM ON! 

Detta är spoliers från dengeki Daisy.

Alla ser det ju, de båda gillar verkligen varandra -.-

Kurosaki VET att Teru gillar honom och, vem märker inte att han inte gillar henne? Dom kramas hela tiden

och håller händer men ändå så hände inget! Dx

Snälla, i 14 volumer har jag väntat att ni kan fatta det att ni gillar varandra ;^;

  

Och så har vi ju Akira~ 

... 

HOW CAN SOMEONE HATE HIM? ;^;

HAR NI LÄST DEN SENASTE KAPITLET OM HONOM!?!?! HAN ÄR JU HUR SÖT SOM HELTS!

     

KAWAII!!!!!

Jag tycker så synd om honom ;__; I mean, han blir hatad och allt D,:

Och såklart så måste kapitlet sluta när det är som bäst, såklart.

Det finns ju en massa andra coola karaktärer men, dessa är awesome ;-; 

Så ja, längtar så mycket till nästa kaipet o^o 

Under tre dagar har jag läst 14 volumer...^^'
Or wait....Först så har jag ju läst ouji to hero, 3 böker.
Sen så kokoro botan med 5 böker.
Och så dengeki daisy med 14 böker.
Plus två kamisamma kiss som jag har läst.
3+5+14+2= 24.
24 manga böker under en vecka.
Om vi ska del det på sju dagar så...
Der blir ett ojämt tal -.- 
...
Till saken, orkar inte med matte nu -.-

Det kommer mer inlägg senare under dagen~ ^^

 

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

20 april 2014 16:00

Akiraaa~<3<3<3<3 I'm like "don't kill him D'''':"
men men~
älskar 64 också~ that quiz
och "go bald kurosaki"
det är lite sorgligt när hon vet "the secret" osv osv osv men men
jag trodde att Teru och Kurosaki typ blivit tillsammans redan? owo

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

20 april 2014 16:56

Om Akira dör så kommer jag nog likså dö av allt sorg D,x
Det där Quizet som Teru storebror kom på, so many feels in that chapters ;^;
Daisy och alla mail är något som jag saknar, det var synd att hon märkte det så tidigt x(
Well, senare eller tidigare skulle hon ha märkt det Dx
Teru och Kurosaki, är dom tillsammans? OwO
Även om dom kanske inte är tillsamman, så säger vi att dom är det xD

 
tilda och karin

tilda och karin

22 april 2014 16:22

Super fin blogg du har! Var gärna med i vår tävling på bloggen där mn kan vinna finfina priser, hoppas du vill vara med, in och läs mer på bloggen!

http://leolavell.blogg.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 april 2014 17:17

Tack så jätte mycket! Ni ochså har en väldigt fin och läsvärd blogg! ^^
Jag läste den men, Jag har inte instagram! :(
Så, om jag nu inte har läsit fel så tror jag inte att jag kan vara med D:
Förlåt! ;^; Måste skaffa insta snart~

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards