❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 11 april 2014

Friday special!: How to draw!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 april 2014 20:33

Friday special! How to draw!

Asså, herrgud. Hur många timmar satt jag och tänkte vad jag skulle ha som friday special tema? 

Förra veckan var det ju " question to my followers" men, jag vill inte hela tiden ha samma sak och att det inte blir långtråkit men, nästa vecka så borde det komma ett question to my followers 3#! 

Som sagt, jag kunde inte komma på något bättre så jag kollade på youtube och hittade denna videon.

100 ways to draw manga eyes.

Av: Mark Crilley.

Så, ni som inte har några idér hur man kan måla manga ögon, here it comes xD

Eller vänta! Jag hade förrut en idé! 

Jag tänkte att några av er kan vissa upp några bilder som ni har målat!

Jag kommer att ge ut min mail adress och då kan ni skicka några bilder som ni har målar och jag kan lägga ut dom på bloggen som en friday special inlägg!

Gillar inlägget om du gillar idén och komentera gärna vad du tycker!

( nästa gång när jag ska göra " how to draw" så lover jag att jag ensam kommer att måla ._. Promise!)

   

100 Olika vägar att måla manga ögon, hoppas att ni fick insperation och som sagt, nästa gång det blir ett sådant inlägg så kommer jag ensam att måla och vissa how to draw!

  

End

 
 
Ingen bild

Julia

12 april 2014 17:19

Gissa vad!? Jag och en kompis har äntligen startat vår alldeles egna blogg! Vill du titta?
http://inuneko.bloggplatsen.se/
<3

『 ᗪ丨ᗪ丨』

12 april 2014 17:36

Menar du det!?!
* klickar in på bloggen direkt*
:,D
Aa,ni kan vara säkra att ni har en ny följare ;3

 
Ingen bild

Julia

12 april 2014 18:14

Tack =)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

12 april 2014 20:13

Lycka till med bloggen nu ^-^

 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

12 april 2014 20:15

Det skulle vara jättekul om man kunde skicka in bilder vi läsare har ritat.

『 ᗪ丨ᗪ丨』

13 april 2014 17:52

Det tyckte jag ochså ^^
Roligt att du tyckte om idén x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards