❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 7 april 2014

Tvinga in andra :p

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 april 2014 17:01

~Kon'nichiwa~

I'm speaking japanshe right now, I only wished I could a bit more words sometimes~

Alright, vad har hänt idag då? Svar: Inget,gamlla vanliga såklart~

Först så hade vi Engelska och matematik ._. Ugh, typ tre timmar Dx 

Sen så var det nog mat efter fem år, timmar~

Gissa vad det var :o Come on, gissa! Det börjar på F och slutar på isk :/ Men, med corn flakes.

Japp, på fisken så var det corn flakes! Det har det aldrig varit och jag hoppas att det kommer aldrig vara heller o.o Asså...fisk och coen flakes? Vad sen? -.-' 

Och om man inte orkade mer och skulle slänga det så kommer en mat tant och tvingar in oss det o.o Ja, detta är blodigt alvar o.O Jag åt upp mitt men, en kille i klassen orkade inte och gissa vad den där tanten sa 0.0

Killen-* ska slänga maten*

Mattanten- Vad gör du? Ät upp!

Killen-Men det var ju inte gott -.-

Mattanten- Varför tog du så mycket då? 

Killen- * ignorerar* 

Sen så går killen och ska ta ett knäckebröd.

Mattanten- * kommer till honnom*

Mattanten-Hörde du vad jag sa?!?

Killen- Jaaaa!

Mattanten- Du får inte ta ett knäckbröd. Du kan minsam inte äta upp maten men ett knäckbröd!

Killen hade redan smörat knäckebrödet så jan fick slänga den :/ 

Visst är det bra att dom säger till men, dom kan ju inte tvinga in maten! Så, på ett sätt är det ju bra att dom står där och nu, de senaste veckan så lägger det upp maten till oss O.O Dags att ta upp detta på elevrådet! 

  

Sen så hade vi träslöjd och vi hade en vikare och ja, fick inget gjort ._. Jag behövde hjälp med en sak men han visste inget och inte dom andra heller så ja -.- Sen så gör ju nästan alla sinna lådor ( jag är redan klar) men, då så finns det en kille i vår paraellklass och grupp och vet ni vad han gjorde o.o

Han tog en såg och började såga i mitten av lådan O.O Den var ju nästan klar och den såg ju bra ut men, när vi frågade varför han gjorde så sa han precis inget 0.0 Han bara ignorerade men en hemskt blick och sågade itur sin låda o.o 

Sen så hade vi hemkunskap och vi gjorde plättar :3 Jag gjorde med Amanda men, jag ville ha pankakor för man fick göra det och Amanda ville ha plättar så ja, det blev plättar efter en lång disskution -.-' 

DOM BLE JÄTTE GODA OWO 

Älskade dom owo Heheh....jag har lust att baka owO Men, så snabbt jag är i köket så...gör jag alltid sönder något eller bränner upp något så det är rätt farligt med mig men ja, det är jäte kul att baka iallafall :3  

 

Sen så har jag ju börjat på en massa nya animer! Det måste jag ju skriva om! Men, jag har skytte avslutning idag igen -,- Någon tävling var det och ja, hinner inte -.- Ha det bra alla så länge! :3

 
 
Ingen bild

Nellan♥

7 april 2014 19:23

Haiiiii spama mig på Skype sedan när du kommer hem!!
Har försökt att få tag på det och jag har skrivit lite meddelanden till dig där...
hehehhehe, men skriv till mig så fort du ser detta!!:D

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 april 2014 20:43

Jag såg dinna fab medelande -.-
Japp, kom just hem så var berädd på en massa spam på skype owo

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

7 april 2014 21:21

owo
skumma mattanter ni har 3:
dislike for them¨~
men alltså, vår mat är äl inte underbar, men ätlig... och en gång tapade de typ saltet i tomatsoppan, och INGEN kunde äta det...
och om de dessutom lägger upp mat kan de ju inte skylla på er~
owo
men alltså är skytte kul? för jag har typ inte fattat nåt... vad typ skjuter man med, osv osv osv...
#efterbliven :3

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

8 april 2014 20:46

Du skulle bara se en mattant o.o Hon är en true häxa o.O Säger till varje minsta sak och alla är rädda för henne Dx
Tapade saltet i tomatsoppan 0.0 Försöker dom förgifta er eller vad ;^;
Det borde stå i sveriges lag bok att man inte får förgifta maten i skolan eller något sådant ._.
Om skytte är kul :o
Nja...Jag har gått i skytte i ca 3 år nu så det börjar verkligen bli långtråkit -.- Men, de första åren var det riktigt kul annars ^^ Jag skjuter Med ett luftgevär!
Man tränar olika dagar och sedan åker man på tävlingar och skjuter och man kan vinna priser eller pengar :3 Det är rätt roligt att vara på tävlingarna men, jag blir så nervös D,x
Man går med i en skytte klub och där har dom luftgevär och tavlor som du skjuter på x)

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

9 april 2014 18:48

oooo~
det verkar ju asroligt med skytte~
du kan bli som bisca med sina guns (fairy tail idiot jag är men ja~)
men yup, sverige borde verkligen satsa mer på skolmaten...

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 april 2014 19:15

Hahaha x,D Aa, vrf inte x3
Skolmaten i skolan är faktis jätte viktig o.o I mean, man måste ju få energi så man orkar med skolan! Alla klagar på att de svenska eleverna blir bara dåligare i skolan men, det kan ochså bro på maten ._.
Man orkar inte med skoldagen och det går dåligare i proven och allt -.-
Önskar att jag kunde bo i Japan och ta med mig en egen matlåda där jag kunde ha vad jag vill ;^;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards