❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 5 april 2014

Save me, internet!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 april 2014 16:35

Mitt internet är dåligt.

Underbart.

Då när jag hade som mest att skriva.

Underbart.

Igår avslutade jag Itazura na kiss och skulle idag skriva vad jag tyckte men så snabbt när jag skriver en mening så raderas allt. Och så skulle jag skriva om olika anime festivaler idag men, samma sak.

Så, ni kan nog förstå hur jäkla lång tid jag fick kämpa med detta inlägget ;^;

Om vi kortfattar vad jag har gjort idag:

Vaknade halv 1, stannade i sängen och läste kamisamma kiss x3

Håller på med en AMV.

Och så måste jag måla, i bilden måste jag göra klart mitt skolarbete likså på svenskan, men när jag sätter mig vid skrivbordet så blir ändå inget gjort -.-' Sen så nästa vecka så har vår klass natihonela prov i so, måste nog kolla igenom kartböker och lite sådant för att friska upp minet~ Och så har jag ju spanska ;^;

Men, mitt internet dödar mig, så jag kan inte just nu svara på era komentarer för mitt svar raderas all the time men, jag ska försöka igen! ^-^ 

Och så har den först episoden från den nya animen bokura wa minna kawaisou kommi ut! Det måste jag ju se på Dx Vad har jag gjort mot dig, internet? Varför är du så elak mot mig ;-; Jag måste ju ha internet för att googla fram lite fakta om alla so geografi och till spanskan. Och att lyssn på musik när jag målar. Det kan jag ju inte nu på grund av att interneten mobbar mig D: 

 

Måste kämpa för att få allt gjort ;^;

 
 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

5 april 2014 19:18

Hej, jo jag undra för jag tänker själv börja blogga. Om du har några tips till folk som bloggar om japan,anime osv.
Många panda kramar till dig ^^

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 april 2014 14:16

Ska du börja blogga?! * crazy fangirl *
DU ANNAR INTE HUR GLAD JAG BLIR ATT DU SKA BÖRJA BLOGGA :,D
Självklart kan jag hjälpa dig! ^^
Om jag har några tips till dom som bloggar om japan och allt det :o Menar du vad dom kan blogga om eller hur menar du? Dx Jag är så trögg fattad så jag förstår inte precis xD
Men, jag skriver ner alla tipsen jag har x3
Om man ska skriva om japan så kan man skriva om:
• Mode
Många populära bloggar skriver just om japanskt mode och allt sådant men, inte min still precis allt mode xD
• Japanska.
Man kan lära ut andra japanska ord :o
Ehm..sen så hittar jag inte på något fler -.-'
Om man ska skriva om anime/manga så kan man skriva om:
• Rekomendera animer.
Skriva handlingen om en animen eller manga.
• 30 days of anime/manga
Man har 30 frågor och sen varje dag så svarar man på en fråga :3
• Karaktärer
Favorit, sämsta och allt sådant xD
• Opening song/ ending song
Man kan ju lägga ut japanskt musik på bloggen ^^ Favorit grupp och allt sådant~
Man kan även i sådana inlägg ha lite humör, det är oftas lite roligare att läsa något när det är roligt men även lägga ut smilysar så man kan få mer känsla i bloggen x,D
Sen så finns det säkert en massa mer som jag inte kan komma på ._.
Om du vill så kan jag gärna lägga ut din blogg på min blogg! Typ, skriva ett inlägg om din blogg eller något vid den stilen x3
Hoppas att jag kunde hjälpa dig ;^;

 
Linzha

Linzha

6 april 2014 14:20

HEJ! :D Jag har en vinn en länk tävling på min blogg :D Delta om du vill få ännu fler läsare!! :D

http://linzha.horseworld.se/2014/04/06/vin-en-lank-eller-fler/#respond

『 ᗪ丨ᗪ丨』

10 april 2014 20:17

Hej och tack för din komentar! ^-^
Jag ska försöka var med men, det är inte helt säkert att jag minns det eller hinner Dx Jag ska försöka!

 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

6 april 2014 14:35

Tack så mycket! jag vet *crazy fangirl* Jag hade tänkt att blogga om tiden innan jag åker till Japan och förberdelser. Lite om kulturen och sånt. Sen tänkte jag blogga om när jag är i Japan. Det skulle vara jättebra, men låt mig jobba lite på konceptet över min blogg. Jag har inte bestämt vilket språk jag ska skriva på. Tack så mycket för tipsen. ^^

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 april 2014 16:22

...
Wait.
SKA DU ÅKA TILL JAPAN!?
Hörru du, finns det plats för mig i resväskan o.o
Jag har alltid viljat åka till Japan ;^; That's one of my biggest dream ever x,3
Det låter som en jätte bra idé att skriva om! Jag längtar redan till att läsa bloggen :3
Jag är glad att jag kunde hjälpa dig lite! ^-^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards