❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 3 april 2014

Marknad!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 april 2014 20:53

Jag var hela dagen ute~ 

Det är därför inlägget kommer så sent~  

Men nu till saken~ 

Okej, idag i skolan så hade vi elevesnval som sagt, som då fortfarande är barnarbete -.- Vi målade klart skolgården idag men, inte allt är klart så nästa gång det är elevensval så kommer man kunna göra klart det :o Om man nu väljer det såklart x) 

Men, sen direkt efter skolan så skulle jag åka till en marknad i stan med minna vänner! 

Så, vi gick hem till Amanda jag och en tjej som heter Sarah och där åt vi och klädde på oss bättre kläder eftersom dom andra var helt med färg xD 

Men då, när Sarah skulle göra oboy och skulle ta chockladen så spillde hon ut hela mjölken -.-' Hela bordet och golvet...bra jobbat -.- Och hon fick mjölk på sinna byxor så det blev ett litet problem men det löste sig x3 

Fast sen, när vi skulle åka till marknaden så skulle vi åka i en raggar bil O_O Jag blev helt chokad.... 

Bilen hette " miss piggy" och var rosa x,D Jag bara tittade på den och observerade varje sak i bilen och utanför o.o Wow...den var så cool OwO Men, musiken i den bilen...1800-tals musik seriöst o.o 

   

Sen så skulle en till tjej som var från vår paraell klass följa med! Det blev rätt...trångt i bilen xD

Sen så kom vi fram till marknaden....och jag blev vild.

BALONGER ÖVERALLT, GODIS, PERUKER, FOLK, I LOVE IT!

Sprang runt och undersökte varje butik x3 Awesome!

Fast...jag hade bara med mig 90 kronor 0.0 Hehehe....sparar till anime festivalerna här~ Men det var så awesome grejer! En massa coola kepsar fanns det och ja, peruker owo Varför inte cosplaya till någon OwO  

Ehm...jag köpte aldrig det...suck. Jag ville ju det men mitt hår är rätt tjockt och långt hår så det passar inte til peruker ;^; Sen så fanns det en massa skal till iphone -.-' Och en massa godis, överallt -.-' 

Detta köpte jag :D

  

POCKY!

För er som inte vet vad det är, Asian candy x3 

Dom var jätte goda :3 Men nu när jag tänkte efter, jag köpte dom inte på marknaden bara i en affär O.O Jag köpte bara en drika på markanden...nu så är det svårt att säga om jag ångrar det eller inte =.=

Well, jag sparar till manga! Igår hade jag skytte och jag fick 340 kr av alla mina tävlingar ;3 Och bowlingen...hehehe...en strike och typ resten träffade jag ingen xD 

Men, sen så skulle jag ha fotboll träning! Så jag var ju tvungen att åka hem snart och ja, då sa den tjejen från vår paraellklass att hon ville ha pocky ._. Så vi var tvungna att "gå" ditt, jag sa och peppade henne att vi kunde små springa men hon hade ont i magen. Så, det blev problem och jag blev jätte stressad till fotbollen Dx Det var första fotbollen ute ju! Och igår misade jag ju den på grund av skytte!  

Fast, jag kom i tid :D Men träningen var inte  rolig...jag var hela dagen ute! När jag målade i skolan, markanaden och fotbollen! 

Marknade var rolig iallafall! 

  

Sorry att inlägget kom så sent men jag hade verkligen inte tid förren nu :/ Men, bättre än inget antar jag ^^ Och så har ett ny kapitel från kyou no kira-kun kommit ut har jag märkt! Det måste jag ju hinna läsa :,D

Hoppades ni gillade inlägget alla! Tack för alla komentare och att ni gillar inlägget och är med i omröstningarna eller bara läser bloggen! Undra hur många gånger jag har skrivit det x,D

Ha det så bra! * Panda hugs to everyone*

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards