❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 22 februari 2014

Snabbare, smartare, billigare!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 februari 2014 16:02


Okej, efter 22 dagar efter väntan på min panda tröja så fick vi en mail och fick reda på att den inte fanns i lager och om vi ville köpa något nytt eller få pengarna tillbaka. Jag blev ju helt förbanad men, mamma var det ännu mer och skrev en mail till dom och, ni vill inte veta vad som ståg xD Jag ensam blev jätte arg och besviken. Nu är det nog. Jag orkar inte mer leta efter panda tröjor. Det blir bättre så. JAG SKA MINSAM SY EN EGEN PANDA TRÖJA OCH VISSA ER ATT DEN BLIR SNYGGAR OCH BÄTTRE!!!!


Det är alltid så när man beställer ett paket, det blir alltid problemoch kommer inte. Så, jag syr en egen tröja! Undersökte vilka tröjor jag hade som jag kunde fixa om och, jag har allt för att fixa en panda tröja! Men, mina kunskaper i att sy är inte så höga xD Så, idag så började jag att sy en ett linne med några bokstäver. Den är inte klar på långa vägar en så ni får vänta och se hur den blir xD Men! Jag har gjort bilder på det och senare kommer ni få en "step by step" så ni kan ochså göra ett eget linne <3 

 

Okej, dags att jobba! Hoppas att den kan bli så snart som möjligt klart :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards