❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Friday special!: Top swedish manga!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 februari 2014 20:06

                                     


 Friday special!: Top swedish manga! 

Okej, jag har inga bättre idér...komentera vad ni vill teamt ska vara på friday special! För nästa vecka så kommer jag ha problem :/ Jag kommer bara skriva om en manga eftersom jag har inte tid att skriva om de andra. Jag gjorde nyss ett inlägg men allt raderades och jag vill inte göra om allt~ Men, det finns en manga som är bättre än denna och det är bleckmossen och det är en svenk manga. Men tar denna istället:


                                        

                                                         Kick off!

Andledningen till att jag tog denna är för att ni känner nog igen den~ Eller? Har du inte läst den?

...

Om du är en svenk manga nörd som jag så måste du nog läsa den.

Du kommer inte ångra dig.

Tyvärr så har denna underbara fantastiska mangan lagit ner eftersom deras firma inte skulle längre göra deras böker. Eller något sånt Dx

Det finns tusen fans där ute som vänter på bok tre, bli du en av dom ochså!

Mangan är underbar, rolig, kärlek, fotboll, övernaturlig, rolig.

Alla svenska mangor värkligen sjuk roliga xD

Kick off är som en äkta svenks killes liv. Eller nja...sen kommer ju en spöke in i hanns liv och följer efter honnom och en spökjägare jagar honnom. Fast, spöket som heter Andreas är ju helt handsome~ Och huvedkaraktären Krille är ju sjuk rolig xD Nejmen, älskar älskar älskar kick off! Hur många gånger jag än läser den, jag tröttnar aldrig! Den är ju bäst <33333


En svenskt manga som kommer få dig i skratt, du kommer inte tröttna av att läsa den! Mangan är helt svenskt och helt bäst!

                                       

                                                                End

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

22 februari 2014 15:23

fufufu~
den är så underbar~ att jag dör~
nej men det bästa är ju när meja börjar se spöken~
och slutet på bok två ;3 Linn och Krille~ sen han killen från brazilien med sitt rosa hårband ;3 och sen mejas storasyster på julen ....

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 februari 2014 16:38

Kick off < 3
Holler med dig helt och hållet, när Meja börjar se spöken så börjar det spännande~
Omg, slutet på bok två...*dying*
Killen från Brazilien som jag inte minns namnet nu på...>w<
Kan göra vad som helts typ bara om jag kunde få fortsättningen på kick off ;_; Den är så underbar och fantastiskt så den förtjänar att få en till bok av den ;-;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards