❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

Why D,:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 februari 2014 15:34

Idag så skulle mitt paket komma.

...

Den kom inte.

...

Underbart.

Kollade in på mangafox och såg att Love so life & kyou no kira kun, hade fått ett nytt kapitel!

Fick mig att lee...en kort stund.


Love so life: Jag visste det...Det kan aldrig bli för bra. Visst, hon bad om förlåtelse till Nao men...why?

VARFÖR KAN DET ALDRIG SLUTA SÅ SOM JAG VILL D,: 

Jag vill bara en sak från love so life och det är att Nao och Shiharu kommer bli tillsamans, det är det ända jag vill. Men ändå...Dx Om jag ska erkäna så visste jag från första början att det inte skulle bli så...Men snälla!!! Iallafall, de sista sidorna fick mig att lee en kort stund


Kyou no kira kun: Först fattade jag inget xD Men så förståg jag att det var en "after story" det kapitlet :D Men, jag vill ha fortsättningen på det andra för det var ju mitt i allt det romantiska Dx Aja, bättre än inget och kapitlet var ju ändå braaa <3


 Hoppas att last game kommer ut snart D:

 
 
Ingen bild

Julia

13 februari 2014 09:12

Ibland kan det komma nya kapitel jättesnabbt, ibland tar det flera månader. Jag önskar att det kunde vara mer bestämda tider, typ två kapitel per månad.
Last game står nästan högst på min önskar-att-nytt-kapitel-kommer-ut lista, efter Gakuen Alice. Har du läst den?

『 ᗪ丨ᗪ丨』

13 februari 2014 12:38

Du har helt rätt, enna stunden så komer ett kapitel jättesnabbt eller två åt gången och sen så måste man vänta jätte länge tills nästa kapitel kommer!
Om dom skulle bestämma datum eller något så skulle det bli enklare att läsa =3
Gakuen Alice :o
Jag har hört om den men, inte läst den faktis xc
Är den bra annars? x3

 
Ingen bild

Julia

15 februari 2014 22:46

OM den är bra!? Den är UNDERBAR! En av de mest underbara, fantastiska historier som finns på denna jord! ( okej kanske lite överdrivet men..).
Men vad du än gör, titta inte på animen först! Den totalsufer (enligt mig) och man får HELT fel uppfattning om mangan. I animen så ser historien ut att vara ganska söt, rolig och lite oskyldig. Men egentligen är den mörkare, djupare och mer sorgsen (trodde jag skulle gråta mig till döds).
Allt det här OCH den har en förstklassig kärlekshistoria! :D

『 ᗪ丨ᗪ丨』

16 februari 2014 13:13

Hahah xD
Tack för varningen o.o
När jag kollade på den så trodde jag först att jag ska kolla på animen men, det ska jag absolut inte göra nu 0.0 Först mangan, sen animen...måste komma ihåg det *.*
Mörkare...djupare...sorgsen...gråta sig till döds...dags att ta fram näsdukarna~
Förstklassig kärlekhistoria...omg >w

 
Ingen bild

Julia

15 februari 2014 22:50

OCH den är lång....utan att bli tråkig. ( författaren är ett GENI!)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

16 februari 2014 13:19

Jag såg det..31 volumer....
Äntligen en lång manga utan att bli långtråkig! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards