❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 8 februari 2014

Letter bee, worst ending ever.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 februari 2014 21:18


Wait...what?

No way..

Avslutade letter bee säsong 1 och...

VAD HAR HÄNT MED ER? ENDINGEN...DET VAR JU INTE ENNS EN ENDING! 

Asså slutet...Var helt säker att det skulle finnas en till episode men nej...fattar ni vilken chock jag fick?

HUR KAN EN SÅN FANTASTISKT ANIME FÅ DET SÄMSTA SLUTET?

VAMPIRE KNIGT ENDINGEN VAR TILL OCH MED BÄTTRE OCG DÅ ÄR DET VÄLDIGT DÅLIGT!

asså... 

Jag holler på att dö. Av allt besvikelse... 

Om det inte skulle finnas en till säsnog av letter bee så skulle jag seriöst hata hela animen. Det var den VÄRSTA endingen av alla animer. 

Kan fortfarande inte tro vad jag har sätt. 

Va fa* har hänt.... 

Letter bee...ett mästervärk. Men, väldens och så menar jag VÄLDENS SÄMSTA SLUT!

OM INTE SÄSONG TVÅ FÖRKLARAR ALLT FÖR MIG SÅ KOMMER JAG MINNSAM SKIKA EN MEIL TILL SKAPAREN OCH KLAGA! ALLT STÅR NU PÅ SÄSONG TVÅ! OM INTE DEN RÄDDAR ALLT SÅ KOMMER JAG ATT DÖ.

HUR KUNDE NI! JAG VAR SÄKER ATT DET SKULLE SLUTA BRA MEN NU...


Okej, detta är MEGA SPOLOERS SÅ NI SOM SKA SE DEN FÅR ALSULUT INTE LÄSA DETTA!!!

 

Guache...förvandlades typ till en demon och dödade Lag... Japp, en kortfattning. Guanche säger att han hetter något helt annat tar en pistol och skytter honnom. Lag bara ligger där och säger" jag vill inte ha mera förväll" och då kommer Nichi och bara ser honnnom där. Slut.



Vad hände sen? Nej, det bara poff och allt var slut mitt i allt och jag fick inte vetta ett skit om vad som hände. Hur kan en sån anime förvandlas till dn sån hemskt? Nej, nu så ska jag gråta och be till gud att säsong två ska rädda allt. Om inte så dör jag, okej?

  

Jag kan inte tro det är sant...så jäkla besviken. Jag hade aldrig trott att...okej, nu seriöst så gråter jag. Hur kunde ni? Bara några minuter och så förstördes hela animen. Av alla endingar så visste jag att ni inte skulle välja denna men, ni gjorde det ändå.

   

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

9 februari 2014 10:59

ojj~
finns det nån manga? för i så fall så kan det ha blivit lite typ "omvandlat" i animen, och om det finns en sesong två så var hela slutet till för att man skulle vara tvungen att se sesong två...
:3

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 februari 2014 12:23

Japp, det finns en manga till allt ^^
Men, jag kollade litte på första minuterna i säsong två och den fortsätte allt från det, puhhh vilken lättnad~
Och slutet på först säsongen, det. var ju bara ett måste att den skulle fortsättas eftersom alla visste att det inte kunde sluta så ;_;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards