❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 8 februari 2014

I only lisen to true music!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 februari 2014 13:22

Vaknade.

Första som jag tänkte: 

Är det skola idag? Är det inte fredag idag?  

... 

Sover litte till. 

Det var min första tanke på morgonen xD  

Vaknade riktigt tidigt idag! Jag brukar alltid sova till Halv 12 och nu så vaknade jag kvart över 10... 

Vad har hänt med mig D:

Lyssnar på japanskt musik, ska lyssna på hela min spellista, 103 låtar~ Bestämmde jag mig ^^

Även på dom sämsta låtarna som jag bara la till spellistan :( Får sänka volumen när dom dåliga låterna kommer~

Ute är det blöt everywere....snön smälter bort som jag faktis vill. Snön kan försvinna och solen och våren kan komma nu <3 

Och så läste jag min nyaste neo tidning idag!

  

Anime, manga, music, asian film tidning :D 

Om jag inte hade den skulle jag inte ha sett många mästervärk anime som deadman wonderlan! 

Jag läste tidningen och ännu flera animer kom i min lista att titta på >.<

Strike the blood.

Vampyr anime och action. Dantalian no shoka, samma direktör stog det att det var!

Is this a zombie? Of the dead.

Dom skriver överallt om den~

Magi: the labyrint of magic.

Ett måste att se ^^

  

Känner igen mig totalt Dx

Sen så har jag läst en hel del manga! 

Otouto wa, ookami

Det kom var bara typ ett kapitel av det och den var skit bra!!! Gud vad jag önskar att den kunde fortsätta ;_;

Och så läste jag klart en manga. Ville ta en litten paus från OHSHC så jag läste... * dumdum*

Ojousama no untenshu

EN AWESOME MANGA!

Det har bara kommit ut två böker och den är slut men kapitlen var långa så, det räkte faktis. Den var så braaaaaaaa

Kommer skirva handlingen om mangan senare ^^ 

 

 
 
Ingen bild

Julia

8 februari 2014 18:09

En tidning.....om anime......om manga......
Exakt VAR kan man köpa/beställa den tidningen? *försöker hålla sig lugn
:)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

8 februari 2014 18:30

Jag köpte den i falköping, Under Willys så fanns det en affäer där man kunde köpa den o.o
Men, det kanske är för lång för dig och om du vet var det ligger Dx
Om du vill beställa den så har du sidan här:
http://www.neomag.co.uk/magazine/subscribe
Tidningen är på engelska~
Hoppas att du hittar den och att jag kunde hjälpa dig litte :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards