❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # F A N D O M☆彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 februari 2016 20:56

    


FUSHU OXÅ ÅT UPP MIN HELA CHOKLAD IGÅR
MAN BAA
SÅ SMART DU ÄR U DUMBASS SÅ SMART c8
Idag var det alla hjärtans dag vilket för mitt fall typ blev helt tvärtom like I had A skit day today and i feel like shit otroligt trevligt att veta #ripmahlife


Okeyyyy har tagit en paus now ingen märkte något pssssh har lugnat ner mig en aning kände att för järnspiken ville inte fixa någon hate inlägg eller deprimerande shito, det var ett år sedan jag läste harry potter så tänkte att jag kan dra och läsa lite fanfiction eller något now, förra året jag planerade nog att jag skulle då ha läst alla böcker men istället så läste jag klart igår Camilla Läckberg bok lejomtämjaren och that plot twist o^o
Nejmen känner att jag kan ge en chans att läsa igenom hela Fjällbacka serien cuz why not, såklart efter min eviga non-stop ska läsas lista får man lägga till dessa i~
Men till harry potter, har jag bestämt att jag ska läsa om hela serien I DUNNO WHEN dock på polska och får hoppas att jag stalkar fram någon bra sida online, skulle vilja förbättra min polska uttalande för jag förstår ju polska men när jag öppnar munnen och ska föra ut några ord låter det så failat tycker jag~
Senare så har även farfar typ förstört sin lägenhet för han rökte så mycket eller något så vi kommer åka mer till Polen säger pappa för att hjälpa till med hans lägenhet och allt möjligt, vi får se hur det blir med bakelsen~
Med det vill jag ända avsluta inlägget med lite alla hjärtans dag feels, jag vill skicka blommor till hela min familj och en puss på kinden, till mina vänner en enorm stor bamse kram och ett tack för att ni står ut med mig, till mina gosh det är nog första gången jag använder ordet blogg vänner here ;; u ;;
Till alla mina kawaii desu-chan bloggvänner och till alla som står ut med min blogg och typ sitter now framför skärmen och läser detta för u are making My day liksom.
liksom
U ALL DESERVE A EXTREMELY BAMSE FLUFFIG HUG ;; U ;;

fabulösade till inlägg så det inte skulle bli så deprimernade i början

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 februari 2016 21:46

 ffs först matte prov på morgon i 2 timmar sedan direkt efter religion prov i 55 min och så sitter varelsen här med så enormt lite tagning för vinter dagen imorgon med skidskor på morgonen och bowling senare 

Ursäkta, innan allt ska det visst bli en 45 min promenad i detta slaskiga oerhörda omogna päron pudding vackra vädret c:
OCH INTE NOG MED DET KÄNNS DET SOM ALL MAH FANDOMS ARE ANFALLER ME
HUNGERGAMES SKIKER VID NATTBORDET OCH STALKAR MIG I DRÖMMARNA
BÖR INTE ENS VARA INNE PÅ YT FÖR ALL THE RPG WALKTROUGH OR HUR MAN STAVAR THAT VÄNTAR DÄR I HÖRNET OCH ÄR BERÄDDA ATT DYKA UPP OCH DRA NER MIG IN THE NEVER ENDLESS FANDOM
SHERLOCK HOLMES ÄR JU BAKOM MIN RYGG OCH BARA LEER
FÖR VI BÅDA VET VAD SOM KOMMER HÄNDA
MANGA ÄR VÄL PRECIS PÅ GRÄNSEN INNAN JAG BARA STOPPAR LIVET OCH KÖR EN MARATON GENOM ALLT
ANIME DESSVÄRRE HAR NOG PAXAT HELA SPORTLOVET
SAGAN OM RINGEN VÄNTAR FORTFARANDE OCH ALLA NYA ANIMES SKA UNDERSÖKAS OCH FIXA EN LISTA PÅ VILKA JAG SKA FÖLJA OCHOCHOCH KDBXVJKDSHXÖKJDSBXÖJKSDBCKÖJAWDCB 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 februari 2016 18:59

ALLTSÅ KAN VI BARA SÄGA DETTA EN GÅNG FÖR ALLA
HUR JÄKLAS CREEPY DEN DÄR RED EYE DOCKAN EGENTLIGEN ÄR
OCH HUR SYND DET ÄR OM GARRY
MINNS NÄR JAG BARA SATT DÄR OCH BLEV SERIÖST VETTSKRÄMD AV DEN DÄR HESMAK VARELSEN
DET VAR RENT UT SAGT CREEPY
Now I know att detta är Ib och det kanske inte är den mest läskigaste RPG spelet, like it moves och paranoiac var ju...hade ju problem med att somna kan man väl erkänna.

OCH GARRY BAA FUSHU YOU LEAVE ME BEEEEEE D':

#garrytrying2bebadass

FFS OCH DET DÄR DOCK RUMMET BAR JU FÖRDÄRVLIGT

DKOQNXWDOKXN MEN DEN SCENEN NÄR BARA IB SLAPPED GARRY IN THE FACE OCH KRAMADE OM HONOM SEDAN VAR JU TYP SHIP TOP NOCH
MEN NOW
HUR KAN DET KOMMA SIG ATT THIS SHIT HAMNADE I MIN KLOTTER BOK

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 februari 2016 19:08

Det är bara att börja inlägget med någon gif istället för att faila ännu en gång göra en fabulöst och cool intro som jag alltid viljat göra i mina år.

Och som ni ser har inga framgångar visat resultat än.
Idag fick jag ett vykort från Polen med gratulationer och man bara AWWWWWWW GUYS ;; u ;;
Man bli ju så glad när man ser brevet i brevlådan och att det inte är från tandläkaren eller från biblioteket att man bör ge tillbaka böckerna kind of now bara ett trevligt och hjärt vänligt brev ;W;
Kan knappast believe att det är min sista dag som fjortis, or well har aldrig varit en fjortis för har inte haft möjligheten *host**host*fandoms*host*, har känt mig som en unitato och om jag får säga mitt är det väldigt unikt.


Btw, this is wery important.
Fick nyss veta att Nao-chan är inne i RPG
Like, man är inte forever alone.
Vad mer kan göra människan gladare än detta.
all the hail to Nao-chan
Och till sherlock Holmes som jag ska smyga iväg och se på nu.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 januari 2016 20:31

Sherlock Holmes first movie right in My heart

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 januari 2016 20:46

Dåså har man sätt första säsongen av Owari No serpah

And gosh de sista episoderna, wut a mess.
ONS är kind of en blandning av attack on titan, vampire knight dock istället Yaoi och en nypa med Tokyo ghoul.
Well, kanske kan vi försöka ge oss på en liten simpel recension av denna animen som kallade serpah of the end/ Owari No serpah cx


Storyn är simpel och klassisk, tänk er något som attack on titan fast med vampyrer och någorlunda gånger sämre och hoppsan där har vi ONS •-•
Ett slags virus har kommit till jorden, or Japan och tog kål på alla människor FÖRUTOM de som var mindre än 13 år som överlevde detta, istället att vampyrer tog dessa varelser och gjorde de till sina livestock.
Like " ni lever bara på grund av oss och vi kan döda er närsomhelst, era väderlösa människor"
Och så finns det en massa barn och där men hoppet är inte så värst stort att komma ut i den fira världen, som ändå är helt förstörd. Men vissa har en dröm om att bli fria och ser ljuset i allt, drömmen om att fly från vampyren och drömmen om att döda alla vampyrer. Men kosten på allt detta rev sönder var av en.

Musiken är helt klart extremt fabulöst och epic och man fattar vad människan sjunger på engelska vid openingen som måste vara ett mirakel, ending låten är som nickelback dock på japanska vilket låter hyfsat bra ända fram tills refrängen som är 11/10 

Animationen måste jag säga att jag verkligen gillar och deras ögon och alla vampyrer är bara så läckra och får kolla upp mera senare av wit studio~
Karaktärerna är rent ut sagt förfärliga och förstörde det mesta~
FÖR DER FÖRSTA, DEN DÄR TWINTAIL TSUNDERE FÅR JAG DAMPRYCK PÅ
DEN DÄR ROSA HÅRIGA GUBBEN ÄR IALLAFALL EN ANIMG BADASS OM HAN INTE SKA ÄNNU EN GÅNG SKRIKA UT BAKA
OCH DEN BRUNHÅRIGA BLYGA KILLEN är helt ok, kawaii okok.
Och Guren är smexy förutom där i slutet där man bara " bae, what have u done"
MEN SENARE SÅ KOMMER DEN DÄR LILLA HÅRIGA TJEJEN, SKULLE GILLA HENNE MERA OM HON INTE KLÄNGDE OCH KRAMADE PÅ YUU SOM TILLHÖR MIKA
Mika är Mah favorit, inte nog att han ser perfekt ut är han perfekt i animen och yuu är godtagbar.
Och jag shippar oerhört mycket dessa två.
Och allt skulle vara bäst om det bara handlade om dessa två mest och mindre om de andra karaktärerna.
SÅ JAG BARA KOLLADE PÅ ALLT MED SKRIKET I HALSEN " JUST GET MARRIED ALREADY" 
gottareadfanfic

Blandade åsikter men det är ju inte precis så att jag ångrar att jag såg den, för den är ju bra och såklart ska jag ta tag i andra säsongen så fort som möjligt cx

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 januari 2016 17:44

Fick en sådan feeling att jag kanske bör göra ett inlägg en aning tidigare so yeash HEREEEE AM I DUDE C:<<<<<
Alltså sorry men jag måste bara få ut this för like nej jag har ingen bra anledning oxå But well LNS CLNBXJLQDBCXJQDBXOJQDBCPJDQBXPJDBCDQ
De senaste dagarna har jag känt mig...OCH SÅ HAR VI DET DÄR MED ATT HITTA ORDEN UGUU
Jomen obekväm kanske man kan säga, jag stänger in mig så mycket känns det som och ibland kan jag vara helt NL CMPDQ COKQDBCCPQKDCNQDP jomen ni vet lite över taggad över inget och ibland kan jag bara vara uguu

Förlåt men det känns bara så konstigt för när man skriver dessa personliga personliga stuff men antar att de mesta har något sådant, att man mår på ett visst sätt hemma och sedan när man kommer ut nu T.ex To the School så mår man där på ett annat visst sätt...JOMEN KOM PÅ ETT BRA EXEMPEL
DÅ DÄR MAN ÄR MED T.EX MAMMA
OCH SÅ SER MÄNNISKAN EN KOMPIS
OCH MAN BARA HERREJÖSSES VILKA ÄR DESSA FRÄMLINGAR
FÖR MÄNNISKORNA BETER SIG SÅ DIFFRENT ÄN VAD DE BRUKAR GÖRA
MAN BARA WUT

Lugnt, har aldirg satsat en karriär som en psykolog or something cx
Men när jag har sådan feels, så är ju det sista jag vill är ju att sprida ut min "har det hänt något" face och u know SÅ DÄRFÖR SKA MAN LYSSNA PÅ MUSIK SOM PEPPAR BEFOLKNINGEN, FÖR MIG ÄR DET JU OFC DISNEY OCH ALLTSÅ ONE PUNCH MAN OPENINGEN GÖR MIG ALDRIG BESVIKEN
NÄR DEN BARA BÖRJAR MAN BARA KÄNNER 
ONE PUUUUUUUUUUNCHHHHHHH 

Det blev ett mycket strange inlägg strange strange But IMO BÖRJAR TEATERN YEASHHH ;; u;;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 januari 2016 20:56

Detta var exakt vad jag behövde.
Klottra av mig samtidigt när jag lyssnar på Disney låtar.
Då när man verkligen doesn't give a green potatoe hur det ser ut, det var verkligen ett bra tag sedan jag klottrade av mig så hoppas mycket randomness och flummighet cx
Like, 4 minuter och så klottrar vi nästa låt som kommer ner på papper och får se vad det föreställer~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards