❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 mars 2014 21:39

Detta inlägget innehåller spoliers från aquarion evol så, ni som ska titta på anime var vänliga och läs inte inlägget. Ni förstör hela animen då~


My heart is broken now. Why?

Shrade...my sensei....why?

JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ HÄR FÖR ATT MIN SENSEI HAR DÖTT!!!! VARFÖR SKA FÖR FA* ALLA MINNA FAVORIT KARAKTÄRER DÖ I ANIMEN!!! VARFÖR!?!?!?!? DET ÄR TRE AVSNITT KVAR OCH NI HAR FÖRSTÖRT HELA ANIMEN PÅ GRUND AV ATT NI DÖDADE MIN SENSEI!!

Okej, låt oss se och gråta över hans död i screen shouts...* dying *

  

Shrade...;^;

  

Play out my life....? Don't you dear tell me that you was serious...

  

O.O ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

  

No way....Shrade-sensei? 

  

SHRADE?!?!? STOP PLAYING WITH MY FEELINGS! * gråter *

 

Sensei?

  

you must be kidding....

  

No....

  

* crying *

  

NEEEEEEEEEEJ! ÄR DETTA ETT SKÄMT ELLER? HAN MÅSTE UPPLIVAS PÅ NÅGOT SÄTT! FRÅGA MIG INTE HUR MEN I ANIMER ÄR ALLT MÖJLIGT!

Och ja, är död nu c: Jag älskade honnom ju....hans musik och pianot...och när han säger " my friend" och allt...nu får jag inte höra det längre....* dying in my sorrow *

 

Du kommer alltid att vara bland de bästa karaktärena ;^;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 mars 2014 19:40

Har läst klart special A mangan.

17 böker, 99 kapitel.

...

Mangan är så mycket bättre än animen. Punkt slut.

I mangan händer det mycket mera! Mera romance scener på Kei och Hikari, roliga scener och karaktärer som man inte fick träffa i animen!

Fast sluet   * shock* 

Detta är spoliers från special A så ni som ska läsa den borde inte läsa detta!  

DE SKULLE JU GIFTA SIG! VARFÖR? 

Slutet, vad var det? Det räckte med ett till kapitel med dom så jag kunde veta en aning mera Dx Det var så poff! Hur ska man säga, varför var de så lata? Man förväntade sig mera och om det skulle vara ett till kapitel som kunde förklara litte mera vad som kommer hända med dom två >_< Jag som ville se Hikari och Kei i bröllopet och sen veta vad doms jobb skulle bli! Och om dom skulle få barn så skulle det varit best ending ever :/

Men, special a är en väldig rolig manga och bra  Jag ska försöka skriva om handlingen och allt men, ville bara säga att jag har avslutat mangan!

 

Antar att nu så kommer jag läsa vampire knight ;____; Har bok 1-5 hemma och har inte vågat läsit dom änn men antar att det är dags nu D: Den kommer döda mig så som animen, fast hundra gånger värre c:

Och så får jag träffa karaktären jag hatar igen...

ZERO, JAG ÄLSKAR DIG OCH DET KOMMER JAG ALLTID ATT GÖRA VAD SOM NU HÄNDER! YUKI, HOPPAS ATT DU DIN IDIOT MÄRKER VAD DU HÅLLER PÅ MED! OCH KANAME DU, DU KAN DRA ÅT HELVE*E!!!!

Måste nog avsluta detta inlägget om jag inte vill göra sönder något...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 februari 2014 12:23

Nu så står jag igen på mina fötter :D

Kollade litte på de första minuterna på letter bee säsong två och ja, allt fortsätte från slutet.

FATTAR NI VILKEN LÄTTNAD?

Men, jag är ändå sjuk ledsen eftersom en av karaktärerna som jag gilade hade förvandlas till....vad har hänt med dig, Guanche ;-; Jag vill ha tillbake den riktiga! ;_;


okej, nu byer tema för jag mår inte bra när jag tänker på det.

JAG BLEV KLAR MED MIN SERIE IGÅR! FATTAR NI! EFTER EN EVIGHET :,D

Blev nöjd faktis med den ^^

Så, ha koll för jag kommer lägga ut den senare under dagen! När jag målade den så lyssnade jag på 84 låtar men, jag hann inte lyssna på 103 igår Dx 19 kvar hade jag bara...eller? har jag räknat rätt nu o.o

Aja, nu så läser jag OHSHC volum 5 x,D Så himmla rolig XD 

Sen ska jag måla! Har fått massor av idèr vad jag ska måla

Snart är det alla hjärtans dag! Heheh...ni vet vad det betydet? LYCKA TILL ALLA <333

                                                      

Glöm inte att vara med i omröstningen i menyavdelningen :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 februari 2014 21:18


Wait...what?

No way..

Avslutade letter bee säsong 1 och...

VAD HAR HÄNT MED ER? ENDINGEN...DET VAR JU INTE ENNS EN ENDING! 

Asså slutet...Var helt säker att det skulle finnas en till episode men nej...fattar ni vilken chock jag fick?

HUR KAN EN SÅN FANTASTISKT ANIME FÅ DET SÄMSTA SLUTET?

VAMPIRE KNIGT ENDINGEN VAR TILL OCH MED BÄTTRE OCG DÅ ÄR DET VÄLDIGT DÅLIGT!

asså... 

Jag holler på att dö. Av allt besvikelse... 

Om det inte skulle finnas en till säsnog av letter bee så skulle jag seriöst hata hela animen. Det var den VÄRSTA endingen av alla animer. 

Kan fortfarande inte tro vad jag har sätt. 

Va fa* har hänt.... 

Letter bee...ett mästervärk. Men, väldens och så menar jag VÄLDENS SÄMSTA SLUT!

OM INTE SÄSONG TVÅ FÖRKLARAR ALLT FÖR MIG SÅ KOMMER JAG MINNSAM SKIKA EN MEIL TILL SKAPAREN OCH KLAGA! ALLT STÅR NU PÅ SÄSONG TVÅ! OM INTE DEN RÄDDAR ALLT SÅ KOMMER JAG ATT DÖ.

HUR KUNDE NI! JAG VAR SÄKER ATT DET SKULLE SLUTA BRA MEN NU...


Okej, detta är MEGA SPOLOERS SÅ NI SOM SKA SE DEN FÅR ALSULUT INTE LÄSA DETTA!!!

 

Guache...förvandlades typ till en demon och dödade Lag... Japp, en kortfattning. Guanche säger att han hetter något helt annat tar en pistol och skytter honnom. Lag bara ligger där och säger" jag vill inte ha mera förväll" och då kommer Nichi och bara ser honnnom där. Slut.



Vad hände sen? Nej, det bara poff och allt var slut mitt i allt och jag fick inte vetta ett skit om vad som hände. Hur kan en sån anime förvandlas till dn sån hemskt? Nej, nu så ska jag gråta och be till gud att säsong två ska rädda allt. Om inte så dör jag, okej?

  

Jag kan inte tro det är sant...så jäkla besviken. Jag hade aldrig trott att...okej, nu seriöst så gråter jag. Hur kunde ni? Bara några minuter och så förstördes hela animen. Av alla endingar så visste jag att ni inte skulle välja denna men, ni gjorde det ändå.

   

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 februari 2014 14:10

omg...NYTT KAPITEL AV LOVE SO LIFE

HEJDÅ NU SÅ DRAR JAG TILL MANGAFOX OCH LÄSER DEN 


                                                  * 15 min senare

Ge mig nästa kapitel. I can stand it anymore.

Nu börjar det likna något! Tänk om..men bara tänk om...tänk om Shiharu slutar med Nao

Ojojoj...nejmen, så mycket tur har jag nog inte Dx But,let's hope!

Tycker- så- synd- om- Neo-

Hur roligt är det att höra från en tjej som man alltid har gillat " du är läskig?" framför enns ögon? Okej, Shiharu, nu ska du lösa detta problemet okej? Jag littar på dig

Ni som inte har läst den förstår nog inte så hemskt mycket men, babblar med mig själv xD Jag har skrivit om den på deta inlägget --->http://mobil.sandrai.bloggplatsen.se/2014/01/06/10461184-love-so-life/


 

 

Neo D: I just wanna hug him and say that he can't give up Dx 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 februari 2014 17:08

Skolan- ok

Vanlig dag~  

Och så, efter skolan kom mina vänner till mig och åt tårta och gav mig något jätte fin;-; tack x,3  

Och så imorgon...prov. Jag är inte nervös eller något sånt men när man tänker på det så blir man litte scare o.o Några av er kanske ochså har nationela prov? LYCKA TILL >w<   

    

Igår hade jag en jätte bra födelsedag >3< Hela min släkt ringde mig all the time för att gratta mig xD Men, man blev ju så glad ^^  

... 

Vad ska man mera skriva om :o Jag började läsa en manga som jag kommer skriva ett inlägg om snart efter denna om jag hinner, ni får se vilken det var som jag läste ;3 Har så himmla mycket som ska läsas;-; 

Lista:  

Inu x boku SS ( ett måste ;3) 

DN angel ( låter som en bra manga ^_^)  

Kamisama kiss ( ofcurse~) 

OHSHC ( mitt uppe i allt xD)  

Och en massa massa MASSA mer! 

                                      

Och ja...vampire knight...

Denna texten kan har spoliers från vampire knigt mangan så ni som ska läsa den, var vänliga att hoppa över denna texten! För er egen skull~

såklart så ska jag förstöra hela mangan för mig c:

Jag är en sån där tjej som bara MÅSTE veta vad som händer i slutet c:

Så gogglade fram om Yuki kommer sluta med Zero c: 

För jag var bara tvungen c:  

Sen så slängde jag ner ipaden på golvet ( av glädje såklart ) c:

Av nån underbar andledning så köpte jag bok 1-5 som är på min bokhylla nu c: 

Varför c: 

Jo för att bränna ner dom c:  

Jag blir nog tvungen att gilla den karaktären som jag mest hatar i hela världen, man blir ju tvungen c: 

Fast, det kommer inte hända c: 

Gud vad jag önskar att jag inte hade sätt vampire knigt, alla dessa känslor skulle försvina då 

Så glad c:                                                      

 

~poker face~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 januari 2014 18:13

1. Senaste screenshout bilden

Svar:    

Hmmm....antar att det var dena :D  

   

Gud vad jag älskar denna bilden x,3 Det är Ib och Garry från ett RPG spel som heter Ib. 

Ett horror spel som pewdiepie tittade på och jag älskade den bara >3< Handlingen var ju så bra

 

2. Mangor som du läser.

Svar:  

Ojojoj....just nu holler jag på att läsa många mangor xD   

LAST GAME  och Love so life är ju gående så jag väntar tills nästa kapitel ska komma ut~  

Anars är det ohshc och några andra som är i manga hyllan hemma som jag ska läsa så snabt jag har läsit klart minna ohshc >w<  

Tänker på om jag ska börja läsa kyou na kira-kun eftersom det har kommit ut tre mangor och är fortfarande gåemde...ser faktis ut som en riktig bra manga owo

 

3. Roligaste scenen i mangan som du senaste läste.  

Svar:  

       Hahahahahhaha x,D Asså jag älskar ju ouran high school host club xD


4. Karakätern som du önskade inte skulle finnas.   

Svar:  

      

                              Kaname kuran från vampire knight  

Denna frågan är gjord för dig.  

Om  inte du...om du inte skulle komma in i hela anime och göra allt....din jäve*   

I FU**** HATE HIM! JAG KAN INTE ENNS TITTA PÅ HONNOM! ZERO ÄR SÅ MYCKET BÄTTRE ÄN DIG OCH DU FÖRSÖKER TA YUKI IFRÅN HONNOM! FATTAR DU HUR SYND DET ÄR OM ZERO? OCH SÅ * spoliers* HUR KUNDE DU? *spoliers* YUKI! 

HUR KAN MAN GILLA HONNOM?   puhh..okej...calm down sandra...calm down...   Några tycker säkert att han är hur snygg som helts och hur sexig som helts. 

Okej, kan väll holla med er litte, han är rätt handsome men..  

MAN SKA ALDRIG KOLLA PÅ UTSEÄNDET!  

Han gjorde saker som jag knte kan förlåta för. Du kommer stanna på min hatar karaktärer lista en rätt bra stund till ._.   

Nej, jag gillar inte alls honnom.   

 

5. Roligaste karaktäreren.    

Svar:   

Hehehe...you are kiding, right?    

Hur kan jag välja en karaktär av alla underbara animer? 

                                          

Risa Koizumi från lovely complex är en av dom roligaste karaktärerna xD Får mig alltid att gapskatta x,D   

 

6. Animen som fick dig i tårar senast.   

Svar:  

Letter bee ;-; 

Ops, deta kan indhålla spoliers från letter bee!  

Fick värsta paniken, trode seriöst att Guanche dog o.o  

Visste att han levde ju men...DET SKRÄMMDE JU LIVET UR MIG ÄNDÅ D,:  

    

 

7. Har du läst en fan mad manga?  

Svar: 

Nja...tror det inte o.o Såklart  finns det några som jag vill läsa men, det är så svårt att hitta dom! På youtube så hittade jag en fan made story om ib :3  

                                       The labyrinth of the blue king 

Ska nog läsa den >w< 

 

8. Senaste one shout du läste.  

Svar: 

Santa claus panic! 

Inte många sidor alls men, ändå så var den bra ^^

 

9. Senaste manga kapitlet som kommit ut.  

Svar:

LAST GAME 

Jag vill att nästa kapitel ska komma ut Dx Det var ju mitt i allt romantisca som kapitlet tog slut ;3;

     

 

10.  Senaste anime fimlen du såg. 

Svar:

Jag kollar inte så hemskt mycket på filmer men den senaste var nog Clannad movie (2007)

 

11. Animen med mest episode.

Svar: 

Inuyasha.

Såkalrt.

Skulle inte skadda med litte mera episode <3

167 episode 

27 episode i andra säsongen

4 filmer

620 kapitel i mangan

Tog mig hela sommaren att läsa ut allt och se klart på animen ;3


12. Senaste boken du läste.

Svar:

0.0

Boken o.o

Ojojoj...det var en bra fråga du xD

Antar att det var " samurajens dottrar" 

Eller hur man nu skriver det >w< Den var jätte bra! Om japan och samurajer, hur bra som helts! 


13. Senaste japanska ordet du lärde dig 

Svar:

Hmmm...det var nog springa...eller xD

 

14. Manga du ångrar att du började läsa 

Svar:

Angel Sanctuary

Ångrade och ångrade men, det var inte min still :p

    

 

15.Animen du ångrar att du började titta på.

Svar:  

Har väll ingen anime som jag ångrade att jag såg~

Men, Zorro kanske om jag nu ska välja. Vet inte vrf jag kollade på den o.o


16. Senaste bilden du laddade ner.  

Svar:  

    


17. Senaste täckningen du målade.

Svar: 

Min serie :D Ni får se när den blir klar ;3 


18. Mangan du läste senast ut.  

Svar:  

Ouran high school host club 4 <3


19. Någon du vill cosplaya   

Svar: 

Typ, alla Dx Man kan inte välja~ 


20. En kawaii bild.

Svar:  

 

 * crazy fangirl *_*


21. Lika karaktärer 

Svar:

   

Honey från ohshc och Momiji från fruits basket o.o

 

22.Mangan som du önskade du läste tidigare.

Svar: 

Kick off!  


23. Animen du borde sett tidigare  

Svar: 

0.0

Ehm...alla xD

Uta bo prince-sama kanske eller fruits basket <3

 

24. Läsa manga på internet eler köpa och läsa hemma?

Svar:

Några är roligare att läsa på internet eller så kanman inte köpa dom men, att läsa hemma och holla i mangan känns nog bättre ~

Mer känsla^^ 


25. Vad väljer du, anime eller manga?

Den hedliga frågan som ingen kan svarer på.

Tycker om både :3

Men, oftas i mangan så får man veta saker som man inte får i animen så det är ju en rätt stor nackdel för anime. Men, i mangan så finns det ingen opening/ ending song och sånt...xD

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 januari 2014 17:21

Har kommit till episode 12 nu på letter bee

                                               

Jag- älskar- dom- tillsamans-. I just mean look! 

  

Kawaii >w< Han är ju helt underbar person :D

    

Fast, en stor crybaby~ Om jag ska erkännaså av alla mina animer som jag har sätt är Lag defenitivt den största Crybaby som jag har mött på o.o När han gråter blir jag helt....don't cry agien D: Men man kan förstå ibland vfr han gråter ibland ;_;

  

Deta är Guache underbara lilla syster Sylvette som är i rullstol. She is so cute. 

okej,

LAG OCH SYLVETTE MÅSTE BLI IHOP! 

Dom passar så bra ;3; Dom båda är 12 år och....;-; Men kolla bara på Lag och henne, they ate perfekt <3

   

Lag....Karaktären som man aldrig tröttnar på och får ett leeände på läparna. Han ger aldrig up! 

Kommer seriöst gråta när jag har sett köart hela animen och andra säsongen D,:



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards