❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 februari 2015 21:30

MATTE PROVET ÄR ÖVER
OCH JAG STOR FAILADE
MEN JAG BRYR MIG INTE
FÖR NU ÄR DEN ÖVER
HALLELUJA

Jag hann inte göra klart provet~
För jag FAILADE.
Det var massor av uppgifter som jag räknade evigheter på eftersom det var en massa uppställningar och skit, till slut när jag kom till en uppgift då jag skulle räkna ut 36 x 30 så dog jag.
Alltså, nej jag kan inte det.
Då kollade jag bredvid mig och såg en miniräknare.
Man fick ju använde miniräknare under del 2.
Här hade jag slitit och jobbat och man kunde använda miniräknare.
Sen när jag kom på det så klarade jag uppgiften mycket snabbare men sen visade det sig att det var 2 min kvar...
När läraren sa att det var 2 min kvar så kunde jag inte tro på det..Här hade jag jobbat med alla möjliga uppställningar och man kunde använda miniräknare å jag kom på det sista stunden såklart~
MEN JAG VAR INTE ENSAM, AMANDA KOM OCKSÅ PÅ DET SISTA STUNDEN PÅ SAMMA UPPGIFT x'D
Och många blev inte klara med provet så jag är inte forever alone~~~

SEN IDAG HADE JAG TRÄNING OCH JAG SKAKAR FORTFARANDE FRÅN DEN DÄR HÄNDELSEN >^<
Det var hemskt.
Helt fruktansvärt.
Jag väntade på Wilma för vi skulle mötas och gå till träningen, plötsligt åker en bil super långsamt och stannar framför mig och den står där i ca 1 minut framför mig D:
Jag kände inte ingen bilen och såg inte vem som var i bilen så jag kollade bara i min harry potter bok som jag hade med mig och låtsades som inget har hänt ;-;
Efter cirka 1 minut så åker den jätte långsamt förbi mig och det var en gammal gubbe i bilden som STIRRADE på mig när han åkte förbi mig och åkte extremt långsamt ifrån mig och jag kunde andas ut...
MEN JAG VAR JÄTTE RÄDD
EN BIL STANNADE FRAMFÖR MIG OCH GLODDE PÅ MIG, DET VAR SÅ CREEPY D:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 februari 2015 17:36

Jamen vilken trökig dag det var idag~
En kille fick 14 års olyckligt liv och så pratar alla skit om varandra å sen så får vi inte glömma vårt älskade matte prov idag~~~
Vi börjar med killen som fick 14 års olyckligt liv.
Om man ska kortfatta allt, två speglat gick sönder och det var en kille i vår klass som fick det på sig.
Och om en spegel går sönder eller något sådant får man 7 år olycka och nu så var det ju 2 speglar~
7+7= 14~
SER NI, JAG KAN FAKTIS LITE MATTE :'3
Till saken, så här var det:
En kille då i vår klass ( nämner inte hans namn) är kär i Amanda och Amanda är ihop med Arvid i över ett år nu och den killen vill att dom ska göra slut och är på Amnda och Arivd hela tiden och stör lite deras kärlek~
Sen så idag så hade inte Amanda pratat med "honom" för hon är ju sur på han, och han var då sur på Amanda att hon inte hade pratat med henne...
ALLTSÅ MAN KAN SÄGA ATT SOM VAR KIND OF SURA PÅ VARANDRA~ xD
Sen så satt han i ett grupprum och sen då kom han och Arvid märkte att hans armar och händer var blodiga ( det var inte precis att det forsade blod bara det var lite här och där var det blodfläckar) och han gick till toan för att tvätta händerna >^<
I det grupprumett så fanns det en spegel och killen sa att han " nuddade" på spegeln och att den sen "lossnade" och gick sönder i bitar...
Men hör på detta nu.
Plötsligt så hörde alla som satt i bild salen ett kras och det var en till spegel som gick sönder, i toan då där han var.
Toan och bildsalen lägger bara en meter ifrån typ från bildsalens dörr och båda dom dörrarna var öppna så vi alla hörde ju det...
Då hade spegeln i toan gått sönder och den hängde ju på vägen så man trodde att den lossnade den med...
Men här kommer då Detektiven Sandra 007 ännu en gång och löser ett fall 8D
Det låter helt orimlig, dessa två speglar har hängt där...jadu hur länge som helts och att just idag skulle BÅDA av dom "lossna" från vägen helt random när samma kille befinner sig vid båda olyckshändelsera...
När den första spegeln gick sönder hörde vi inget men vi såg såren och andra hörde vi det men jag tror han inte blev skadad.
Och han var blodig runt armarna och händerna skrev jag ju, och han var arg~?
PLOT TWIST.
DET VAR HAN SOM SLOG SÖNDER SPEGLARNA.
HAN SLOG MOT SPEGLEN OCH DOM BÅDA GICK SÖNDER.
Tror jag xD
För att båda speglarna skulle gå sönder och det har aldrig hänt något sådant liknande förrut...
Nej men jag tycker det låter rimligt för jag känner även till hans personlighet så yes...Många tror det~
Det var riktigt creepy anyway~

NEJMEN HÖR PÅ NU DET VAR INTE SÅ DRAMATISKT SOM DET KANSKE LÅTER SÅ NOT WORRY :D
Det är ju inte som om vi var tvunga att ringa ambulansen eller att man var tvungen att sy såren xD
Lite plåster här och där bara :3
Det där med att prata skit så fick man veta att det var några vänner till oss som pratade skit om oss , eller inte om mig men om mina kompisar som jag hänger med D':
Och matte provet var jobbigt med imorgon kommer det bli värre~
MEN VAR INTE ORLIGA, JAG BEHÖVER BARA LYSSNA PÅ NALLE PUH LÅTAR OCH SÅ ÄR ALLT BRA IGEN :D
Det var allt antar jag, dags att göra läxor...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 februari 2015 16:59

DET ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT KALLT UTE SÅ JAG VET INTE VAD D':
Senaste dagarna så har det snöat igen och nu har vi cirka 1 och en halv decimeter snö typ x'D
Men det är jätte kallt.
Alldeles för kallt >^<
Jag hade en jätte bra födelsedag fast det slutade att jag fick räkna matte på kvällen...
För imorgon har jag matte prov del 1 och andra delen är på torsdag å båda dagarna har vi oxå läxa...
Matte prov...
...
;-;
På svenskan igår så började jag och Amanda på vår saga som ska vara klar tills på torsdag! :D
Den äger.
Handlar om två unicorns och deras förbjuda kärlek ;_;
Vår första hit kommer det att bli, första steget till en sagoförfattaren ;u;
MEN VET NI VAD, AMANDA HAR BÖRJAT BLI EN HARRY POTTER FANGIRL C':
Jag och Nellie kollade på första harry potter filmen och Amanda kollade med oss ( vi tvingade verklige inte henne pffft) och hon tyckte den ägde ;w;
JA JUST DET JA, VI VAR PÅ EN MUSIK KONSERT IDAG~!
Början var awesome men sen så var alla nära på att somna ._.
DET VAR EN KILLE SOM VAR SÅ LIKT HARRY POTTER SÅ DET VAR INTE SANT.
HAN HADE RUNDA GLASÖGON, HÅRET VAR PRECIS EXAKT OCH KLÄDERNA MED.
JAG FANGIRLADE MITT I ALLT, OCH VISSADE GRYFFINDOR HALSDUKEN OCH JAG FANGILRADE ÄNNU MER SEN >w<
För sedan hade han en sådan pinne som kompositörer brukar ha och började vifta med den helt random, och det var då hans trollstav ;u;
Tyvärr var han bara där uppe på scenen i ca 10 min och sen så hände inget specielt förutom att Ida la sitt huvud på min axel och försökte sova samtidigt när Amanda var på min andra axel och jag kunde inte röra mig en centimeter ;^;
Så nu har jag ont i mina axlar btw.
Dags att plugga till den hemska provet...ugh.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 februari 2015 19:07

Den där stunden när du hoppas att alla ska glömma av vilken dag det är idag.
För det skulle bara bli så pinsamt.
När alla sjunger till en.
Och alla står i klassrummet och tittat på en samtidigt när man sitter där och är helt röd i facet >///<
Låt oss ta det från början x'D
Jag vaknade helt vanligt med min super irriterade väckarklocka som hatar på mig och gör mig iordning och väntar på att Ida ska komma med cyklen~
Men Ida kom jätte sent, eller senare än hon brukar D:
Hon kom 08:15 och skolan börjar 08:35 å hon ska komma vid 08:05 >^<
Fast till sist kom hon flåsande mitt ute på vägen och gick till skolan :3
När vi kom fram till skolan så var det några som typ "väntade" på mig och när jag gick in så sa dom till mig " Grattis på födelsedagen Sandra :D" och några personer som jag hade ingen jäkla aning att dom visste att jag fyllde år idag sa grattis till mig och jag var helt wut? o.o
Rektorn skrev till och med på Facebook grattis till mig så där blev det riktigt creepy xD
Men sedan när jag ska gå till mitt skåp.
Alltså nej.
Trodde jag först.
Det där kan inte vara mitt skåp.
Och så sitter halva klassen på andra sidan och säger grattis till mig och några kramar ;u;
Till sist så märke jag att det var mitt skåp, och omg.

Pfffft, dom som hade skåpen bredvid mig blev verkligen inte sura nejdå Cx
Hur många ballonger?
Jo, 14 stycken x'D
Det var bara lite svårt att komma in i skåpet :'3
Ida kom bara sent till mig för att hon skulle fördröja tiden ;u;
Och så fick jag lite tårar i ögonen när jag såg det, allvarligt jag var så överlycklig ;W;
Men seriöst, jag hade tårar i ögonen å Amanda kan bevisa det ;^;
Sen så den där teckningen som är täckt av alla ballonger hade Amanda målat till mig och jag blev så glad ;3;

Den är i skåpet just nu, och när jag hörde att Amanda hade målat den klockan 02:00 så blev jag orolig om hon skulle somna på lektionen...
Och så kom Arvid där med en teckning också x'D

En sådan fab unicorn~
När vår lektion började så var det ju det där att man ska sjunga för en.
Alla står upp och du sitter.
Å så börjar man sjunga.
Det där är en riktig pinsamt om jag får säga mitt men jag var ändå jätte glad ;W;
Fast sedan på spanskan så sjöng vi också och då var det mer pinsamt eftersom vi sjunger så otroligt vackert och tydligt, man ville verkligen inte springa ifrån nejdå ^^
Men något som var kuligt var då när Nellie satt jätte konstig på stolen och spanska läraren sa till henne att hon borde sitta lite mera "kvinnlig" och då säger Amanda bakom henne " Ibland så vill man inte vara kvinnlig" och så la hon fötterna på bordet x'D
Alltså lol.
Det var jätte roligt x'D
SEDAN EFTER SKOLAN SÅ GICK VI TILL PIZZAN OCH DÄR VAR JAG NÄRA ATT GRÅTA IGEN.
Jag fick två paket av som var från Ida, Amanda, Wilma och Nellie och det första var alla deras gammla skal till mobilen ;u;
Några av dom hade en iPhone 4 men har nu en bytt mobil och deras skal som dom hade gav dom till mig för jag har en sådan ;w;
Ca 23 skal fick jag och jag avgudar varje en av alla ;3;
Men sedan, alltså nej jag kan inget säga det. Jag klara inte av mig för jag kommer börja gråta igen.
När jag kom hem iallafall så fick jag en Benny & Jerry glass och tårta och så hade mina paket kommit som var från mina föreldrar >w<
...
WAAAH! SNÄLLA DET ÄR INTE MENINGEN ATT JAG SKA SRKYTA MEN JAG ÄR BARA SÅ GLAD, FÖRLÅT D':
Hoppa gärna över resten av inlägget om ni stör er på mig ;^;
Detta var iallafall vad jag fick ;U;

Zelda långstrumpor, En 2 fab 4 me tröja och...H..harry...P-P- Potter halsduk....
NEJMEN HERREJÖSSES NU SÅ BÖRJAR JAG GRÅTA IGEN
TACK SÅ MYCKET EVERYONE;W;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 januari 2015 18:44

Den där stunden när du får veta att din lärare har 89 ljus hemma.
Lol on high grade.
x'D
Det var vår No lärare, den snälla som vi hade idag ;u;
Vi har en...ehm..."strängare" No lärare och en helt hur go som helts No lärare som berättade hennes historia om alla sina ljusstakar och att hon var beroende x'D
Men den snälla underbara No-läraren ska sluta och vi kommer få en ny.
Men ingen kan ersätta henne.
Och chansen är stor att vi kommer ha den där vikarien som är helt otrolig blyg och lär 49% fel oss >^<
Det blev inte bättre när vi hittade vikarien på Facebook och hans bilder, jag kan inte kolla på honom seriöst längre...
Ugu ;^;
MEN IDAG SÅ FICK JAG HA PÅ MIG NELLIES RAVENCLAW MÖSSA OCH HALSDUK ;W;
Kände mig så fab.

När man bestämmer sig att ta en selfie mitt på vägen C8
Håret står ut på alla håll i know it~
SEN SÅ VAR DET SÅ HALT UTE PÅ VÄGEN, HELT LIVSFARLIGT RENT SAGT D:
Ida frågade mig om jag önskade mig pjäxor eller skor med spikar på min födelsedag, för när jag går på is så måste jag alltid hålla i någon som sagt xD
Jag ser ut som en gumma och behöver någon bredvid mig att hålla i, men det är ju livsfarligt ute att gå ensam ;^;
Sen så har ett nytt avsnitt av Kamisama hajimemashita kommit ut som jag gärna vill hinna titta på och så har jag spanska läxa å So läxa tills imorgon...
Känner att det blir rätt lite anime den senaste tiden i bloggen och sånt D:
Det är mest om skolan och då händer ju inget specielt~ Jag får väl fixa och tänka efter om jag kan blogga om något lite mera roligare ;^;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 januari 2015 19:33

Jag har ingen energi left att träna till engelska provet imorgon ;_;
Idag på No provet gick det faktis helt Ok, men märkte att jag jag la alldeles för mycket tid på saker som faktis inte kom upp på provet D':
Fast det är inte mitt fel, hoppas jag.
Shit happends :D
Och till engelska provet imorgon har jag faktis inte tränat alls mycket på, och när jag jag väl började träna på det så hände detta istället:

Jag började måla pandor.
Det var jätte kul faktis att måla pandor 8D
Ska nog måla lite mera senare~~~~
BTW.
BOBO
FÖRSTA NUMRET AV BOBO ÄR UTE ;u;
Tycker verkligen att om ni ser en BOBO tidning i en affär eller i biblan att ni kan kolla igenom den för detta är en stor händelse :'3
Cuz BOBO Will take over the world.

20 vackra exemplar på BOBO som jag fick med posten idag~
Dags att sprida vidare tidningen 8D
Kommer bli värsta business Women känner jag x'D
MEN NU ÄR DET DAGS ATT TRÄNA PÅ ALLVAR KÄNNER JAG

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 januari 2015 17:07

ÄNNU EN GÅNG FICK JAG UTSKÄLLNING AV SPANSKA LÄRAREN.
JAG VET INTE OM HON AVGUDAR MIG ELLER TOTALT FULLSTÄNDIGT HATAR MIG.
Idag då så blev det lite tjatigt under lektionen men jag var faktis inte SÅ högljud, eller man hörde definitivt inte mig mest~
Och så säger hon till mig:
- Sandra, nu får du lugna ner dig~
Snälla någon, jag har hela klassen som vittnat att jag inte var högljuddast i klassen.
SEDAN SÅ VILLE HON ATT JAG SKULLE LÄSA EN TEXT OCH ÖVERSÄTTA DEN TILL SVENSKA OCH SÄGA VILKEN DAG DET ÄR PÅ SPANSKA.
OCH NEJ JAG RÄCKTE INTE UPP HANDEN.
WHY .______.
But yes, sen så bestämde jag och Caroline (Mah Romeo) att vi skulle vara Fred och Geogre i Harry potter ;u;
Jag är Geogre och vi försöker lära oss att prata som tvillingarna gör :3
Btw, så läste jag klart Fenixorden i går och jag grät bara sönder mig lite~
och ännu en gång på So-lektionen så somnade en kille i vår klass x'D
MEN VET NI VAD.
Vår lärare såg det.
- Låt honom få sova~
JAG BLEV HELT RASSANDE.
HAN FICK SITTA DÄR OCH SOVA HELA LEKTIONEN, JAG SKULLE GÖRA VAD SOM HELTS FÖR DET.
Så jag och Amanda bestämda att ta med oss kuddar till nästa So lektion och ta en sovstund~
Sitter ändå längst bak så det borde inte skada :D
Och jag har redan jobbat och blivit klar med alla uppgifter och lite mera så no-problem ;w;
Kan bara bli lite awkward om jag börjar snarka och det är knäpptyst i klassrummet, eller börjar prata i sömnen...
NEJ MEN FY VAD PINSAMT D:
Måste planera min sovstund >^<

Sen så har jag blivit beroende av dumb ways to die ;W;
So many dumb ways to die~
Ni vet det där spelet xD
Ni kanske tycker att det var ute för länge sen men jag älskar det ;3;
Oh snap, det är dags att träna till No provet imorgon.
Vill verkligen inte ha det där dumma provet, men jag överlever~! >w<
Fast om jag överlever matte provet nästa vecka är en annan sak.
Ugh.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 januari 2015 19:14

NEJ NU HAR JAG FÅTT NOG.
HUR TÄNKER MAN NÄR MAN GER ETT HELT OSKYLDIGT BARN TVÅ PROV I VECKAN MED LÄXOR?
"Det är inte meningen att man ska träna på helgen då man ska ta det lungt, träna på vardagarna"
Pfffft.
Vardagarna?
Javisst ja, vakanar klockan 7 och går till skolan 3 eller halv 4, därefter så har man någon aktivitet och sen när man är helt slut, whopsie jag har ju ett prov imorgon.
Alright, sorry sorry~
Är bara sur att vi inte har haft några prov alls sen vi började skolan och nu så kommer allt samtidigt~
Det är alltid så har jag märkt att allt kommer samtidigt >^<
Men nu har jag iallafall pluggat mycket idag, läsit 32 sidor i vår kemi bok och svart på en massa frågor i boken och sådant :'3
Så det ända jag planerar göra resten av dagen är anime och harry potter.
Ska läsa klart harry potter Fenixorden idag.
Jag har bestämt det, även om jag måste sitta hela natten för att läsa klart den så gör jag det~!
Fast det är en annan sak om jag råkar somna när jag läser det xD
Och med anime så ska jag titta på dem nyaste episoden av Tokyo ghoul och Shigatsu wa kimi No Uso, och Kamisama hajimemashita om jag hinner x3
Akatsuki No yona ep 15 har jag redan tittat på och wow, eleven out of ten 11/10
Anyway så har jag lite bilder på lager som börjar bli dammiga som man kan visa upp C:



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards