❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # R A N D O M ★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 juli 2015 22:15

JAG SKA MINSANN LÄRA MIG ITALENSKA
OCH FRANSKA
BÄTTRE ENGELSKA
JAPANSKA OCKSÅ
NORSKA OCH FINSKA SKA MAN OCKSÅ KUNNA OCH DANSKA BÖR INTE VARA SÅ SVÅRT
OCH SÅKLART GREKISKA
Å SÅ KAN VI INTE GLÖMMA IRLÄNDSKA OCH SÅ FÅR TYSKANRA I SKOLAN LÄRA MIG LITE TYSKA
ELLER WAIT
JAG SKA KUNNA SÄGA HEJ OCH KRAM PÅ ALLA EUROPEISKALÄNDER OCH KINESKA Å JAPANSKA, OCH NÅGRA ANDRA LÄNDER UTANFÖR VÄRLDEN
Sen så ska jag se till att koncentrera mig som aldrig för på spanska lektionerna, nu när vi ska ha en ny lärare i spanska DÅ MINSANN SKA JAG SATTSA vi får bara hoppas att lektionerna inte är lika tråkiga som de var förrut och att de nu inte hatar på mig med gramatiken.
...
MEN JAG SKA INTE LÄRA MIG ATT SKRIVA PÅ ALLA DESSA SPRÅK DET RÄCKER DEFFINITIVT MED MINA KUNSKAPER I SVENSKA GRAMATIKEN OCH ENGELSKAN, SPANSKAN HAR JAG KIND OF GET UPP OCH POLSKAN ÄR JU SVART MAGI THAT
Så där ja, man ska ju ha ett mål i livet right? C':
...
JAG SKA TILL POLEN OM MINDRE ÄN EN VECKA TROR JAG
JESTEM TAK BARDZO SZCZ??LIWA ZE MOG? ZJE?? ZIEMNIAKA JAK ZAWSZE :D
Alltså om någon nu kommer från Polen och läser min blogg så snälla hata inte på min polska när det kommer till skrivandet x'D
Och herrejösses våga inte översätta på google översätt den meningen för då kommer det bli awkward för GT vissar alltid det man inte har skrivit, kind of motsattsen och när det kommer till polska är det en hardcore hater xD
...
Kind of meningslös inlägg än så länge C'8
NEJMEN JAG ÄR LITE MENINGSLÖS JAG SÅ HALOJ ZIEMNIAK
Let's make this clear ziemniak på svenska är potatis C:
LITE ENGSVEPO I GOT THERE
Så ja, om ni kan några ord på andra språk så skulle ju mormor ha tårar i ögonen samtidigt man skriver ner det i sin anteckningsbok c':
TACK FÖR MIG GRACIAS ARIGATO DZI?KUJ? DANKE THANK U c8


Inte nog att jag har väldens mest anpassade bild till inlägget så vissade det sig alla alla de polska bokstäverna har ett oskalade potatis frågetecken på Sig...

WELL, FU*K THAT

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 juli 2015 21:11

DETTA ÄR JU WHAOOOO LOOK I MEAN JAG KLOTTRAR SÖNDER HERE OCH SEN PÅ SÅDANA DAGAR WHEN I JUST LIKE WHAT SHOULD I WRITE TODAY SÅ KAN MAN JU BARA VISSA UPP SITT KLOTTER
SÅ SMART
Jo men Jao än så länge har jag 12 vackra klotter sidor och bara för att jag är så snäll till min framtida jag så vissar jag upp 5 av dessa så behöver man ju inte oroa sig för vad man ska skriva om kind of imorgon eller något liknade för man kan ju vissa upp sitt KLOTTER
>:D
WANNA BE A KLOTTER KING I THINK

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 juni 2015 20:03

HAHAHA OKEJ DARLING FÖR KIND OF 30 MIN SEDAN HADE JAG MIN FLUMMIGHETS MODE PÅ EN FARLIG HÖG NIVÅ VID MATBORDET OCH WI FÅR SE OM JAG KAN KIND OF LUGNA NER MIGGGGGGG C'8
Jag lyckades idag skratta som en äkta yandere och ohmy SKRÄMMDE mig själv lite där älskling men nu så är jag hyfsat normal igen cuz alla gick undan när jag lyckades med min yandere skratt C:<
MOHAHAHAHAHAHAH
NU HAR JAG PLANERAT VAD DE tidsinställta 14 INLÄGG SKA MINSANN HANDLA OM C:
Men jag har inte börjat en för det är inte kul att skriva 14 tidsinställta inlägg :c
OCH HETALIA
JAJAMEN DROGAT PÅ DET JAJAMEN DARLING GONNA FANGIRL >W<
SEN SÅ HAR JAG KOLLAT PÅ AME-IRO COCOA KLART EN EP VAR 2 MIN OCH DET VAR EN OPENING MED SÅ JA INTE SÅ MYCKET HÄNDELSE THEY GOT PÅ DE ENSTAKA SEKUNDERNA PÅ 12 AVSNITT
HAR MÄRKT ATT JAG GILLAR SKIRVA MED STORA BOKSTÄVER
THATS SUGOIIIII
>//////<
OCH NU VILL JAG KOLLA PÅ ADVENTURE TIME SÅ CIAOOOOOOOOOOOOO C':
Tycker ändå att vi kan få in lite fab bilder nu när jag har omkring två tusen så here i go >:3

I will squezze u to death with my hug >///<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 juni 2015 20:30

HAIIIIIII ON YAAAAA SPARKEL SPARKEL HUMAN-CHAN 8D
Har inget att blogga om så detta kommer som en nybakad kanel bulle från ungene but från mitt hjärta <3
SOLEN LYSSER SOM ETT STORT S
SOM STÅR SOM DÅLIGT SAMVETE
Alla går bara runt och just like " I LOVE U SOMMAR" och här kommer jag.
Jadu sommaren hata nu bara inte för mycket på big babe.
För det är ju så här att denna varelsen som skriver detta inlägget är ju hemma och är fandomstuck och när solen kind of skriker ute "GÅ UT MED DIG DIN OSKALADE POTATOS FANGIRL" så blir man ju lite mommy give me a potatoes.
I mean man får ju dåligt samvete när man är inne och ute är det kind of 27+ och man ska ju ta vara på det men man vill ju stanna hemma vid all sin fandom för ute har man ju inte internet, eller så ser man inte skärmen helt enkelt som kan förstöra ens soliga dag.
;^;
Så när det regnar ute eller är kalt så hatar jag inte precis på det för då har man en ursäkt att stanna hemma :D
Känner att detta låter som om jag var en summer hater xD
MEN AA THAT'S THE REALITY MED SOMMAREN
THE TRUE HAS BEEN SPOKEN
Jamen jo vad ska jag skriva mera nu då ok i think i got this.
När jag var mindre ville jag vara Bolibompa program ledare.
Tror att man inte ska ge upp drömmen som det.
DET SER SÅ TREVLIGT UT I STUDION OCH I WANNA HUG THAT DRAGON
Ett problem blir ju för silvertejp (ordspråk) att vakna så tidigt.
Pfffft.
Hard dreams hard life
// Grandma likes potatoe 2015 citat

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 juni 2015 19:38

Detta är ingen verklig berättelse, just kind of fanfiction~~~
_______________________
Under trädet längre bort från golfplanen satt en liten flicka som hade ett leende på ansiktet, eller rättare sagt så var det en stor vattenmelon som täckte hennes ansikte och om en random människa skulle gå förbi skulle nog hen misstagit tjejen under trädet till en melon, med den svarta tröjan som flickan lyckades skvätta ner med något rött som inte gick att ta bort och byxor som var vita men hade ändrat färg till grönt med alla gräsfläckar.
Flickan köpte en vattenmelon på Ica och nu var det dags att äta upp den, hon tar fram kniven i sin handväska och delar upp den och det skvätter everywhere.
Precis när hon ska ta första biten av sommaren så hör hon en röst...
"VÄNTA PÅ MIG MELONFLICKAN!"
" Melon...flickan...?
En pojke springer fram till henne och kollar deprimerande på den stora, gröna, underbara vattenmelonen.
"'Hörru du melonflickan, du kommer inte orka äta upp hela den melonen right?"
Sa pojken med en kaxig röst till flickan som glodde på honom. Eller rättare sagt så bitchblickade hon honom på en för hög nivå med sina gröna ögon.
" Gaaaah...Förlåt det skulle inte låta så...Asså...skulle du vilja dela melonen med mig?"
Frågade killen som hade ansiktet som en alldeles för mogen röd melon på ansiktet.
Kind of like a tsundere.
" Om du säger det magiska ordet"
" Wut?"
" Magiska ordet eller så blir det ingen melon for you"
Pojken funderade när han till sist sa det ~magiska ordet~
" Snä...snälla?"
Flickan gjorde plats åt honom bredvid trädet samtidigt som killen andades ut all nervositet.
Precis när pojken skulle sätta sig bredvid henne ställde flickan upp sig och kollade på pojken som ännu en gång blev röd i ansikten.
" Om du ska kalla mig Melonflickan så kallar jag dig melonpojken"
Pojken kollade fundersamt och underligt på Melonflickan med till slut log han åt henne
När plötsligt en fruktansvärt obeskrivlig smärta genom hela kroppen kom och det rann blod ur hans glada läppar.
Flickan drar ut kniven från pojken kropp och han faller ner på platsen där han skulle sitta bredvid melonflickan och njuta av sommaren.
" Det är min vattenmelon, och bara min. Varför ska jag dela den med en loser som du?"
Ett hånfullt skratt fyller skogen och melonflickan lämnar pojken under trädet och bestämmer att han ska lida forever alone.
Melonflickans kläder fylldes med röda fläckar ännu en gång och kniven stannade kvar i handväskan.
Hennes vattenmelons törst släcktes av blodlusten.
Ändå tills idag kan man höra någon skrika från skogen
Ingen vet vad det är
Eller vart det är
Men sanningen är att det fanns något som blev mer forever alone än melonpojken.
Och man hör ända tills idag ljudet.
"YOU GUYS FORGET ABOUT THE MELON D':"

JAG VAR BARA TVUNGEN x'D
OCH MYUNICORNGOSH VAD DRAMATISKT DET BLEV
Efter att ha ätit watermelon och kollat på RPG horror så är detta vad mormor kom på att skriva om C:
Och det är lugnt, ska inte satsa på en författare med mina kunskaper att skriva berättelser xD
Jag fixar gärna mer sådana inlägg om berättelser and stuff om ni hade det trevligt med att läsa dem C:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 maj 2015 21:48

Alla älskar meme.
Meme for the win
OCH FÖR ATT FÅ IN OTAKU KÄNSLAN
HERE WE GO

[Bild]

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 maj 2015 18:49

ALLTSÅ MORMOR GILLAR INTE BLIXTRAR
D':
Visst är det mysigt But HEY NU SKA MORMOR BERÄTTA EN HÄNDELSE NÄR HON VAR UNG
Så ta fram era gosedjur för detta kan bli epic
Okej, mormor var ute och plötsligt blev hela himlen vit och en smäll kom direkt efter det och hederliga Zeus och hörlurar, va jag skrek till.
Fick panik och började gråta därpå och sprang hem, jag var i trädgården btw xD
VISST ÄR DET MYSIGT NÄR MAN ÄR HEMMA MED EN KOPP TE OCH FANDOMAR MED NOPE
ÄR MAN UTE
OCH HA DEN DÄR HÄNDELSE I RYGGEN SÅ NOPE
Nejmen nu byter vi tema.
eller nej.
Låt oss skriva direkt från hjärtat
:D
EYEYEYEYEYEYE
ÄRE BARA JAG SOM ÄR SÅ SJUKT TAGGAD ATT PUTTA PÅ MIG SJÄV? :D
OCH FIXA EN COSPLAY? :'D
HA
I SOMMAR
UNIPANS
DE HÄR SOMMAREN
TAGGA LIVET
oWo



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards