❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # R A N D O M ★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 november 2015 22:30

DET KANSKE TOG NÅGRA MÅNADER ATT BYTA
DET KANSKE ÄR RÄTT SENT
DET KANSKE ÄR RÄTT FLUMMIGT ATT JAG SÄGER ATT JAG SKA GÖRA DET MEN DET BLI ALDRIG AV
DET KANSKE ÄR EN FLUMMIG FRÅGA
DET KANSKE INTE KOMMER VARA NÅGRA SOM ÄR MED
DET KANSKE ÄR SÅ ATT JAG INTE KOMMER PÅ NÅGRA MER BRA MENINGAR SOM BÖRJAR MED " DET KANSKE "
DET KANSKE ÄR OCKSÅ SÅ ATT JAG GLÖMMDE AV FRIDAY SPECIAL OCH HADE BRÅTTOM
DET KANSKE ÄR SÅ
TACK FÖR ALLA SOM VAR MED I FÖRRA OMRÖSTNINGEN, SKA SE TILL ATT BYTA OFTARE
MEN MAN VET ALDRIG
>:D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 oktober 2015 21:06

OMG
JAG HAR SMAKT PÅ MOCHI
OM DE HETER SÅ
" BUBBIES MOCHI ICE CREAM "
JAPANSK KÖRSBÄR OCH LIMITH NÅGOT JAG MINNS INTE
ÄR JAG STOLT JA JAG ÄR STOLT
ÄVEN OM DE VAR EXTREMT DYRA
LIKE, EXTREMT
SÅ MÅSTE MAN JU SMAKA OCH JA
DE VAR GODA
SKA SMAKA PÅ VARJE SMAK
LIVS MÅL
SKA BLI RIK
OCH SMAKA PÅ ALLA SMAKER
5 ST KOSTADE 85 KR, VI DELADE DE PÅ 4 PERSONER OCH JAG FICK DEN SISTA
NEJDÅ INTE MED VÅLD, BARA VILJA
DET FINNS SÅ MYCKET JAG VILL SKIRVA OM, HAR SÄTT KLART PÅ BACCANO SOM NOG ÄR BLAND MINA 10 TOP FAVORIT ANIMES, BLECKMOSSEN, HALLOWEEN MEN VET NI VAD
DETTA INLÄGGET FÅR BLI TILL DENNA UNDERBARA UPPLEVELSEN
JAG HAR ÄTIT BUBBIES

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 oktober 2015 18:47

IMORGON ÄR DET FREDAG OCH JAG ÄR I TÅRAR
FÖR SEN ÄR DET HÖSTLOV
Nejmen glädje, glädjen är enorm.
HALLOWEEN
INTE NOG MED DET ÄR DET JU SNART HALLOWEEN
HAPPY-DESU
OCH INTE NOG MED DET HELLER HAR JAG KOLLAT PÅ SÅ MYCKET HALLOWEEN COSPLAY SÅ FÅR HOPPAS ATT INTE MINNET TAR SLUT AV ALLA MINA NERLADDNINGAR D:
JA JUST DET
OCH INTE NOG MED DET DET OCH DET SÅ FINNS DET ETT TILL DET
AGAIN INGEN HÄNGDE MED MEN AYA
DET FINNS NYA EMOJI
BLAND ANNAT
EN ENHÖRNING

So perfect
Alla i klassen skickade enhörning emoji till mig, för min kärlek till enhörningar är ju lite för stor och man ser det rätt tydligt
Så mig den stunden
Woah jomen jo fangirl i klassrummet.
OCH AMANDA HADE MED SIN EMOJI TRÖJA SOM JAG HADE PÅ MIG IDAG
JUST LOVE IT
SKA NOG KÖPA DEN AV GUMMAN, PANTEN GÅR BRA SÅ VI FÅR SE >:D
Amanda använder det ändå sorgligt nog aldrig D:
Känner att veckans inlägg är ingen precis höjdare så hoppas att vi kan göra höstlovet till en intressantare och glädjerik blogg vecka, med massor av jumpscares och creepy stuff oWo

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 oktober 2015 20:22

JA
THAT'S NEW HEADER YES I SEE IT
FICK EN SÅDAN HALLOWEEN PEP IDAG SÅ FIXADE TILL OCH MED EN LITE MER HÖST HALLOWEEN TYP SAK HEADER
MEN NU SÅ MÅSTE JAG ÄNDRA HELA AVDELNINGEN ÅT HÖGER
FÖR INGET PASSAR
DET KAN TA LITE TID OCH BLOGGEN KAN SE LITE FLUMMIG KONSTIG UT MEN NÄSTA VECKA BLIR DET KLAR :D
Blev anyway glad med header och hoppas ni gillar den med c':
Jag har jobbat idag med söndags inlägget som blev rätt lång, så imorgon kan ni förvänta er ett längre inlägg C;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 oktober 2015 20:19

BARA LITE STRESSAD
KOM HEM NU FRÅN TEATERN
OCH NU
ENGELSKA PROV IMORGON
SPANSKA GLOSOR SOM JAG INTE KAN
OCH NO PROV PÅ TISDAG
UNDERBART
OCH JAG SKULLE VILJA SKRIVA ALLT SOM HÄNDE BUT DÅ SKULLE JAG SOMMNA FRAMFÖR SKÄRMEN OCH DÖD IMORGON FRAMFÖR ENG PROVRT OCH SPANSKAN
FÖRLÅT
BUT I'M DEAD FÖR TILLFÄLLET

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 september 2015 21:14

DET ÄR BARA ATT KÄMPA PÅ
INGEN FÖRKYLNING SKA DRA UPP BYXORNA PÅ NALLE OLOF NEJMEN FÖR POTATIS ÅTTA TJUVAR I SÄCKEN ÄR NALLEN OLOF OCH VAD ÄR DET DÄR MED MITT ORDSPRÅK
JOMEN HALOJ DÄR
ÄR PÅ HÖG NIVÅ FLUMMIG PÅ ALLVAR JAG KÄMPAR PÅ MED ATT INTE VARA FÖRKYLD MEN HOST HOST VÄGGEN DÄR SÄG VEM SOM INTE FÖRKYLD ÄR
det där rimmande ju lite
Fast, nonsense
JAG BER OM URSÄKT JAG GÖR DET FÖRLÅR FÖRLÅT MEN JAG KAN INTE BRO FÖR DET FÖR JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD FLUMMIG OCH NEJMEN VAD HÄNDER MED MIG HAHAHAHAHAA
Like i dessa shoujo manga när någon blir sjuk eller förkyld så beter de sig så könstigt och är extremt klängig på människan och JAJAMEN DÅ KOMMER DESSA SHIP MOMENTS
NEJMEN ERKÄNN
NÄR DET KOMMER TILL EN SHOUJO MANGA
OCH DÅ BLIR EN KILLE SJUK OCH SÅ SKA EN TJEJEN BESÖKA HONOM SÅ SLUTAR DET ALLTID MED EN SHIP MOMENTS
MEN
Såklart så minns killen ingenting nästa dag
Man bara
Nej.

OCH HÄR ÄR JAG LITE SMÅ FÖKYLD MEN INGEN KOMMER OCH HÄLSAR PÅ NEJDÅ SÅ LÅNGT BORT FRÅN MIG SOM MÖJLIGT I DON'T WANNA BE SICK
#foreveralone
SEN SÅ ÄR MITT HÅR FLUFFIGT
TÄNK ER
OM SITT EGNA HÅR VORE EN KUDDE
Då skulle det dagliga problemet i skolan att man inte har en kudde till lektioner att försvinna~
MEN NI MÄRKER NOG ATT JAG ÄR ...WERID AND BLAME IT ON THE SOM KALLADE VÄDRET ALLA BLIR JU FÖRKYLDA OCH JAG SMÄLTER BARA IN MEN NEJ DET GÖR JAG INTE FÖR JAG ÄR SÅ WAKABOFI SÅ JAG VAD ÄR DETTA FÖR KÄNSLA
MAN BARA
URGUUUUUUUU
Jag gillar stora bokstäver för de ser bättre och beskriver bättre mina känslor så jao det är ju rätt svårt att hänga med vad detta inlägget handlar om *^*
...
Jag vill ha en kram
Jomen jo en kram skulle sitta perfekt
Men ingen vill krama mig here
SÅ DU DÄR UTE
NEJDÅ STÄNG INTE AV SIDAN ELLER BARA LÄS IGENOM AND JUST LIKE WUT IS THIS FÖR NU KOMMER SANDRA HÄR COME GIVA ME A HUG
>:D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards