❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # R A N D O M ★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 december 2015 19:23

Omfg 2015 är snart slut and I just like mitt liv.
Detta året har definitivt varit det mest känslofullaste året ever like seriously, mer drama går det ju inte.
Allt från att åka till Polen och träffa släktingar efter 5 år till att föräldrarna skiljas ffs lugna mer dig livet.
Jag har fått nya vänner men har dock tappat en massvis men jag är nöjd som det är nu c8
Jag slutat i fotboll TACK OCH LOV ALLTSÅ NI FATTAR INTE HUR GLAD JAG ÄR, ÖVERLYCKLIG ;u;
Förts var jag helt heartbroken nu är jag like omg hur kunde jag inte ha gjort det tidigare broooooooo
OCH SÅ HAR JAG BÖRJAT I TEATER
KCENJOXDENKOXENDOKXDJ TYP EN DRÖM SEDAN JAG VAR LITEN
MINNS BA HUR JAG OCH ROMEO JUST LIKE VI SKA BÖRJA I TEATER
romeodinsvikarevrfbörjadeduinteRIP
Har även haft min första föreställning #proud
Det bästa med året är nog resan till Polen C":
Det sämsta är nog det där med föräldrarna Ohmy minns den dagen och veckan jag fick reda på det helt jävla förstörd var jag.
BUT NOW 2016
HOLYSHIT
JAG KOMMER GÅ I 9:AN
OCH SÅ KOMMER MIN PANIKÅNGEST OM GYMNASIET
SEDAN SÅ SKA JAG HA SOMMARTEATER
OCH DEN 26 FEB SKA VI FLYTTA IN I PAPPAS OCH KARINS NYA HUS
JAG KOMMER BLI TYP EN SYSTER FÖR TVÅ POJKAR, 3-ÅR OCH 8-ÅR
ATTACK ON TITAN 2 KOMMER UT
Well, dåså detta kommer bli ett tufft år framför oss MEN HÄFTIGT OCH FABULÖST c8
Då kommer vi till det sämsta
2014 nyårslöften för 2015
Få se hur det gick~...

Livet:
- Måla mer serier!
YEASHHH I HAVE COME ON NI MÅSTE JU ERKÄNNA ATT DET BLEV SÅ MYCKET MERA MEN PYON ;u;
- Röra på mig mera x'D
Pffft, du skämtar.
- Få bra betyg :3
Jomen jo jag lever.
- måla mer på datorn
HAHAHAH HAR BARA MÅLAT 1 BILD PÅ DATORN SOM JAG RÅKADE RADERA

Otaku livet:
- Bättre cosplay
Alltså, nää
- Kolla på ÖVER 50 nya animes (<---yolo)
TV: 26 - OVA: 7 - MOVIE 13- EPISODE 841
Alltså kollade ju inte på så många nya animes men det blev ju ändå rätt många avsnitt cx
- Läsa 100 manga
464 kapitel och 90 volumes, dock har jag inte aning hur många nya serier jag började med all trash One shot jag läste i år hehehe
- Vara med i mer konvent
DET SKULLE JU VARA OREHÖRT TREVLIG OM MAN HADE NÅGON KONVENT LITE NÄRMARE SIG

Bloggen:
- Blogga så ofta jag kan
XPIDQDOJBWDOICJWDIPC UNDER 2 ÅR HAR JAG SKRIVIT 800 INLÄGG
LÅT OSS HA EN TYST MINUT HOW AWESOME THIS IS
- byta header oftare
hejhejpådigmed
- svara snabbare på kommentarer/frågor
Det har jag väl gjort cx
- vlogga (?)
AWWW YEAH ÄVEN OM DET VAR EN LITEN TID SÅ GJORDE JAG DET FAKTIST C8
- va mig själv och ha roligare inlägg x'D
Deffenitivt bättre like jag kan inte läs mina gammla inlägg sä förfärliga de är

NYÅRS LÖFTEN 2016
Livet:
- VARA DEN COOLASTE STORA SYSTERN EVER
- Ägna mer tid åt att plugga= bli smartare SÅ JAG KAN GÅ TILL DE MEST FAB GYMNASIET EVER
- Gå mer i min fabulösa klädstil som består av enhörning tröjor och kjolar, knästrumpor c:
- bli trevligare och en sådan glädjespridare c':
Fandom:
Detta året ska jag anmäla mig till många olika fandoms c8
- Hobbit & Sagan om ringen
- Cartoon
- Doctor who
- Sherlock
- Supernatural
- Kolla på ungefär 30 nya anime serier, 18 nya filmer och lite sisådär 800 ep Cx
- Kolla på anime klassiker
- Läsa mer manga C:
Bloggen
- Ha mer inlägg om olika fandom
- Fixa till några videos till bloggen
- Mer pyon
- Blogga då när jag vill, jag bloggar ju varje dag men att skippa någon dag bloggande om det bara blir ett extremt trash inlägg, det är bara inte värt det C:
Bara lite höga krav på mig, bara lite.
IODABCIPDABCPIDACJ MED DER VILL JAG TACKA ER FÖR DETTA ÅRET MED ÖVER 24067 SIDVISNINGAR OCH 2377 NYA BESÖKARE
SO JÄVLA SJUKT
OCH IMORGON SÅ HAR BLOGGEN 2 ÅR
PSIDCKWDCNPKWFCJPFIWJC
HA ETT GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG OCH PYON

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 december 2015 19:00

Mugosh alltså fattar ni att jag måste gå till skolan imorgon like alla andra har jullov och vi får det imorgon.
Fattar ni vad hemskt detta är helt förfärligt hur kan man?
Aja vi får hoppas jag överlever till jul c':
VET NI VAD NOPE NI VET INTE VAD JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR MAN SÄGER VET DU VAD FÖR HUR SKA MAN VETA VAD
ANYWAUY
DET ÄR SÅ FÖRFÄRLIGT MÅNGA MÖSS INNANFÖR VÄGARNA HERE
Som man hör nu när dom springer och skuttar efter min ostbit och efter att man har mördat ena kommer andra upp och hämnas OCH SÅ KOMMER JU VÄRSTA GANGSTER GÄNGET MED MÖSS SOM MAN HÖR AND I'M JUST LIKE DET TAR ALDIRG SLUT
Visst they can be kawaii men för fasiken när dom springer innanför väggen när man försöker sova man får ju mardrömmar bara av tanken hur irriterande något kan vara >-<
Jomen ska gå och ta tag i mitt liv now bye

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 december 2015 22:48

MYGOSH ÄNTLIGEN KAN JAG BERÄTTA NÅGOT FÖR ER EFTER 3 VECKOR TYSTNATS PLIKT c8
MÄNNISKAN MED EN MASSA SMEKNAMN CARRO FYLLER ÅR DEN 25 OCH VI HADE EN SUPRISE PARTY OCH KPNOKCDPKCFJPCKFNC EFTERSOM I THINK VÅR LILA CARRO STALKAR MIN BLOGG SÅ KUNDE JAG INTE SKRIVA DET~!
Vi var i pizzan då och hade vår PRESENT UTDELNING OCH VET NI VAD JAG FICK NEJDÅ JAG ALLTSÅ EN UNICORN MUGG
EN UNICORN TEMUGG
DÄR DET STÅR " I BELIVE"
INTE NOG MED DET FICK JAG GRIS STRUMPOR OCH RENGBÅGS ÖRHÄNGEN
Vem var i tårar jo det var mormor jag blev så glad så glad ;u;
MEN NOW
Eftersom vi inte kunde fira hennes birthday under julen för då är vi upptagna så bestämde jag och Amanda now i tre veckor att ge henne en liten hjärtattack >:3
INSPERATION FRÅN MANGA VETTU PÅ ALLA DESSA BIRTHDAY CHAPTER C:<
Amanda bor förfärligt lång bort från pizzerian och efter pizzan gick vi till henne och precis när vi var hemma SÅ SKREK JAG UT
" MIN VANTE"
Dåså now time för lite teater~!
Letade i min väska jätte snabbt men nope.
Gjorde mitt bästa att se så orolig ut och arg på mig själv och sa att det var min mammas vante och allt möjlig, började typ gråta helt random cx
" Men Caroline kan du inte följa med Sandra och leta efter vanten?"
Så vi fick gå samma väg till pizzan och leta SAMTIDIGT NÄR AMANDA SPRANG HEM OCH FIXADE TÅRTAN SOM JAG KÖPTE, PRESENTEN , BALLONGERNA OCH HENNES SENPAI MILEY CYRUS SJÖNG I RUMMET SÅ LETADE VI EFTER DEN FÖRSVUNNA VANTEN C:<

Sen så ringde Amanda mig som var ett meddelande att vi kunde vända tillbaka, frågade Amanda förtvivlat om vantarna var i fickan och hon sa att de var, jag var överlycklig och Caroline just like VAD VAR DET JAG SA KVINNA xD
DET VAR SÅ PERFEKT FÖR HON HADE INGEN ANING VAD SOM HÄNDE FÖR MÄNNIKSAN TRODDE JU ATT JAG TAPPADE BORT MIN VANTE SOM JAG EGENTLIGEN INTE BRYDDE MIG OM FÖR HAR REDAN TAPPAT BORT DEN SÅ MÅMGA GÅNGER OCH I WERE JUST LIKE I DON'T WORRY 30 KR DOLLAR STORE xD
Senare var det bara för perfekt
Hon var så brutalt tvungen att gå till toan.
Jag och Amanda skrek av glädje.
Så snabbt när vi kom hem fick hon göra sitt OCH JAG SPRANG UPP I RUMMET OCH VI GÖMMDE OSS
Hon öppnade senare dörren till rummet som var fullt av ballonger och senare hördes ett skrik bakom sängen " GRATTIS "
Stackars människa, började ju nästan gråta c':
Hon fick våran present, högtalare och btw fick hon ett halsband och armband med ett hjärta på från mig och Amanda som jul present~
Senare hade vi skrivit en lapp om hur fabulös Carro är och så blåste fina enhörningen ljuset från tårtan :'3
Resten av dagen bestod av kramar från älskling och skrattanfall på natten c':

Rekommenderar verkligen att fixa en sådan suprise kalas till sin vän när en fyller år c':
Det kan ta mycket tid att planera men alltså det är så värt det för det blir oftast bättre en planerat, och så inte nog att Legolas bae blev så förfärligt glad så var jag och Amanda så överlyckliga bara av att kolla på henne, like we were literally in tears ;u;
Du är en underbar bae Romeo let me just say it c":
SO YES JUST DO IT FÖR DET ÄR JU MINNE FÖR LIVET~!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 december 2015 19:17

Gonna go now and watch captain America
Och äta mozzarella för det är ju så gott
Alltså man säger att man är vad man äter
Varför är jag då inte en mozzarella
Och varför väljer man att vara en broccoli
Or en sill
När man kan bli en mozzarella
Så många frågor i livet uwu

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 december 2015 19:49

EQUXEAJOCBQE EN RIKTIG SORGLIGT STORY NOW ON POINT ALLTSÅ LETS IGNORERA REALITY OKOKOKOK
NÄR JAG VAR LITEN VAR JAG NOG DEN ENVISASTE OCH SÖTASTE ÅSNAN IN THE GALAXY
Jag sjöng alltid, jag vill really påpeka alltid för när jag var mindre var jag nog den där typen " Jag åt ditt CANDY AND WHAT U GONNA DO >:D "
Jomen till saken dåså.
Jag sjöng alltid " Sandra lucia" och pfffft aldrig hade jag ens tanken att erkänna för mig själv att det var " Santa lucia"
OCH OM JAG HÖRDE NÅGON DÄR BORTA SÄGA SANTA OCH INTE SANDRA FICK JAG DAMPRYCK
DET SKA VARA SANDRA OCH INTE SANTA FFS
SANDRA LUCIA LÄT JU SÅ PERFEKT
Btw på tal om perfekt, Legolas.

To the thing
Sedan var jag så sur att jag aldrig fick vara lucia COME ON JAG HETER JU FAKTIS SANDRA SÅ JAG FÖRTJÄNADE ROLLEN
Så jag skällde ut alla som inte godkände min idé till Sandra lucia och jag blev irriterande och sur på dom och trampade dom på fötterna.
Alltså, pure evil var jag.
Sedan när jag fick veta the reality var jag heartbroken.Så därför har jag olika tankar när det är lucia so yes

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 december 2015 21:22

Friday special!: Helga and the poems
SNÄLLA HELGA JAG VET ATT DU ÄR HELT HEARTBROKEN FÖR ATT GORM LÄMNADE DIG MEN FFS HATA INTE PÅ OSS
SÅ DÄRFÖR
HAR JAG BRSTÄMD ATT VI SKA HA THIS FS TILL ROMANTISKA DIKTER
EFTERSOM JAG SHIPPAR STORMARNA HELGA X GORM
MEN HELGA ÄR HEARTBEOKEN NOW
AND THE SHIP WILL SINK SOON
SO WE MUST KEEP IT UP C:<
Man kan nog gissa vilka 3 är mina cx

Rosor är röda
Violer är blå
Stormen Gorm är kär
Och Helga likaså

Rosor är röda
Violer är blå
Helga är heartbroken
För Gorm lämnade Helga forever alone

Rosor är röda
Violer är blå
Din hårfärg är fin
Och luktar bin

Rosor är röda
Violer är blå
Gorm sa hej
Men Helga sa nej

Rosor är blåa
Violer är röda
Ingen bryr sig om det är fel
För du går på el

Och nu till några random C:

Rosor är röda
Violer är blå
Du gillar inte Miley cyrus
Men jag gillar dig ändå

Rosor är inte döda
Men det är snart du <3

ROSOR ÄR RÖDA
VIOLER ÄR BLÅ
I DON'T GIVE A SHIT
F*CK U

Rosor är röda
Violer är blå
Ibland ser ditt hår ut
Att ha färgen grå



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards