❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # R A N D O M ★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 juli 2014 21:12

Hi~

Lite random info~

Det bli ingen friday special idag~

Alltså, jag har i timmar funderat vad jag ska fixa som ett friday special inlägg men, idag har jag en total hjärnsläpp xD

Och så istället för att titta på anime så satt jag och funderade vad jag skulle fixa som friday special inlägg -.-'

Och så sedan på sommarlovet så finns det just ingen "måste göras" xD

Så, idag så blir det inget specielt~

Sorry~

Men, istället får ni en bild som jag har fixa bara till er :3  

Men nästa vecka kommer friday special~ ;3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 juli 2014 18:24

Alla filmer är ett rent mästerverk när vi pratar om Studio Ghibli <3

Men, min favorit blir väl ändå Howl no ugoku shiro/ Howl's moving castle ;_;
So many feelings for this movie~
Det var min första Studio Ghibli film som jag tittade på och jag älskar den x,3
Det var ett tag nu som jag tittade på den, borde nog hitta lite tid för den och se om den >w<
Jag gillar ju ochså " My neightbor totoro" men i Howl's moving castle var det mera action och mera min stil :D

 

Sorry för kort inlägg men, det har hänt något med mitt Wi-Fi och det går jätte långsamt o.o 

Seriöst, allt går två gånger långsamare än vanligt Dx

Antar att jag får måla på min serie istället xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 juli 2014 21:51

Kom just hem efter att ha varit med Wilma & Nellie halva dagen xD

Wilma och Nellie skypade mig om vi skulle träffas idag så ja, hängde med dom och vi hade det väldigt roligt xD

Gjorde bara en massa radom saker och pratade och skämde ut oss :3

Är rätt trött just nu, innan dom skypade mig så hjälpte jag mina föräldrar i trädgården och allt~

Även så har jag läsit manga och målat lite på min serie :D

Har besämt mig att läsa klart mangan " Ao haru ride" innan animen börjar den 7 Juli :o

Den är så bra ~<3

Har inte så myclet mera att skriva, borde skriva lite om animen Gintama som jag tittar på och även göra en " 30 days with anime/manga" or something xD

Det kommer senare eller tidigare~ 

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 juli 2014 15:53

Yes, it exists.

Nu vet ni vad jag har gjort hela dagen idag och vad jag kommer att göra. 

Lyssna på svenska fandubbings.

JAG SJUNGER INTE DETTA, JAG HITTADE DET PÅ YOUTUBE!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 juni 2014 21:32

Kom just hem ifrån Göteborg.

Och jag är helt slut.

Hur yr som helts efter att ha åkt båt i ca 2 timmar och vinglar fortfarande.

Men, även helt överlycklig och obeskrivlig glad!

Ni kan verkligen förvänta er imorgon ett inlägg FULLT av bilder och crazy fangirling!

Så, kort sagt, orkar inte blogga och skriva ett inlägg idag, är halv död. Eller rättare sagt, en zombie~

Forgive me~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 juni 2014 19:32

Tycker synd om er som alltid måste läsa mina långa inlägg.

Så jag gör ett kort inlägg idag.

Men, jag har bestämt mig att jag måste cosplaya Nanami från kamisama kiss.

Eftersom jag älskar henne~ <3

  

Jag kan skriva i evigheter vilka jag vill cosplaya xD

Och vilka jag ska cosplaya OwO

Eftersom jag älskar cosplay~ 

Önskar bara att min kropp var lite mer " anpassad" till cosplay -.-

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 juni 2014 18:15

På söndagar så händer det inget.

Dom är nästan alltid tråkiga.

Så, jag inget att skriva idag.

Eller jo, snart har jag läst klart death note och jag ska snart titta på en anime film! :D

My Neightbor Totoro.

Av: Miyazaki Hayao

The man who never fail.

Alla hans animerade filmer är mästerverk och hur gammla dom än är, ingen kommer glömma dom.

" My Neightbor Totoro" är från 1988 och jag ser verkligen imot att se den!

För ja, antar att många känner igen Totoro?

 

Kawaii~ <3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 juni 2014 21:54

1 episode kvar av shingeki no kyojin/ Attack on titan.

*omg*

Nya avsnitt av alla dom nya animerna. 

*omg* 

Nya hörlurar. 

*OMG*

Fick nya hörlurar idag och dom är ju helt fabulous~


Är så trött och vet inte vad jag ska skriva~

Det finns två jäv*** fluggor i mitt rum som jag måste döda~

Eftersom dom dödar mig~

OCH OM JAG IMORGON BLIR VÄCKT AV EN FLUGGA SÅ KOMMER DET VERKLIGEN INTE BLI ROLIGT FÖR DOM ELLER MIG!

Vad ska man mer skriva~ 

Ska titta på anime nu så ja, excuse me xD

 

I'm not sleepy at all~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards