❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # K L O T T E R★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 januari 2015 19:33

Jag har ingen energi left att träna till engelska provet imorgon ;_;
Idag på No provet gick det faktis helt Ok, men märkte att jag jag la alldeles för mycket tid på saker som faktis inte kom upp på provet D':
Fast det är inte mitt fel, hoppas jag.
Shit happends :D
Och till engelska provet imorgon har jag faktis inte tränat alls mycket på, och när jag jag väl började träna på det så hände detta istället:

Jag började måla pandor.
Det var jätte kul faktis att måla pandor 8D
Ska nog måla lite mera senare~~~~
BTW.
BOBO
FÖRSTA NUMRET AV BOBO ÄR UTE ;u;
Tycker verkligen att om ni ser en BOBO tidning i en affär eller i biblan att ni kan kolla igenom den för detta är en stor händelse :'3
Cuz BOBO Will take over the world.

20 vackra exemplar på BOBO som jag fick med posten idag~
Dags att sprida vidare tidningen 8D
Kommer bli värsta business Women känner jag x'D
MEN NU ÄR DET DAGS ATT TRÄNA PÅ ALLVAR KÄNNER JAG

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 januari 2015 17:40

Den där stunden när man är i klassrummet och märker att klockan kan bara inte funka.
När man är säker det har gått minst 15 min men det har bara gått knappt 5 min.
Dom stunderna är hemska.
Hemska.
Sista lektionen var NO och vi hade en vikare som är oerhört blyg och kan bara inte säga till vår klass att vara tysta, och tjejen framför mig (sitter längst bak i klassrummet lol x'D) fick skrattanfall typ och jag sa till henne att hon skulle lunga ner sig, gjorde hon det?
Nepp.
Eller, jag tror inte ens hon hörde eller lyssnade på mig x'D
Jag var bara så trött i huvud och ville bara somna men jag ångrade mig direkt när det vissade sig att vikaren kunde mitt namn och sa att det såg ut som om jag skulle somna o.o
Det var någon atom och joner fråga han ställde till oss och yes~
- Du där i bak, Sandra du ser ut att somna~
- Va, nej då xD
Och så svarade jag på hans fråga men var lite osäker vad svaret var~
Well, vi har No prov näst vecka och vi gick bara igenom allt och ja jag antecknade tillräckligt mycket ^^
På tal om prov, this is Mah nightmare~
( Ja, jag vet att det ser helt wut is this shit ut men HEY, jag målade detta på några min ok? xD)

*host host* ursäkta mig handstil, i know att jag borde fixa den i know~
De 3 kommande veckorna och mest av allt stör jag mig på det där matte provet, det passar bara inte in i det hela, det smälter inte in~
MEN OM JAG ÖVERLEVER DETTA, SÅ VÄNTAR EN VECKA FRIHET ÅT MIG.
SPORTLOVET.
Har en massa hinder på vägen som ni ser med det är bara Att hoppa över hindren :3
Kanske kan man bli lite skadad på vägen men jag offrar mig ;^;
Jag kommer inte ha så mycket tid till att skriva väldens bästa inlägg eller något större de kommande veckorna men jag ska försöka inte tråka ut er heller >^<
Nu så får jag träna på mina spanska glosor antar jag, så vi ses~~~~~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 januari 2015 20:53

Kom hem för cirka 2 timmar sedan från min träning ute...
Det var jätte kallt och mina käkar frös ihjäl kändes det som för när man skulle prata så gjorde det ju ont D:
Men det var jätte kul att kasta sig i snön -3-
Har aldrig gjort det "med mening" (har ju rammlat ett par hundra gånger i snön~) kastat mig i snön men det är så kul, man glider fram och jag måste göra det fler gånger ;u;
Vad har hänt i skolan...Nej men jag mådde inte så bra under dagen och hade inte precis någon energi >^<
Jo just det, det där med snickers så var det Idas lillebror som tog dom men han gav dom senare till henne, men han åt upp en x'D
Sen så har jag inte så mycket mer till att skriva om, avslutade mangan ouji to hero i skolan, för sista kapitlet kom ut igår och jag visste såklart inte att det var sista kapitlet så yes...Tog mig verkligen inte halva dagen för att smälta ner vad som hände och hur det slutade, nejdå C:
Anyway~~~ Så kommer de kommande veckorna se helt hemskt ut för mig.
Varje dag ska jag ha någonting, träning eller läxor, prov eller skytte och jag fattar inte hur jag kommer att överleva ;_;
Kan nog imorgon skriva ner allt som ska göras och visa er~
NEJ MEN FY VAD DETTA INLÄGGET BLEV TRÅKIGT.
HOPPAS ATT PYON KAN GLITTRA TILL OCH FABULOUSA INLÄGGET ;W;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 januari 2015 21:28

Hejsan på er alla C:
Idag så är det lördag som betyder frihet som betyder anime som betyder att sitta hela dagen vid internet som betyder att inte få någonting gjort :3
Det är vad lördagar är gjorda för tror jag...
L.Ö.R.D.A.G
Lat Översättning Räknas Dagligen Att Gottgöras...
Nää, det där gick inte, vi provar igen xD
Lata Örtläraren Ropar Dags Att Gosa~
Det funkar väl, inte så illa men jag kan nog bättre C8
Latheten Önskar Roliga Dagar Av Glädje
DÄR HAR VI DET, DET FUNKAR OCH JU PERFA :'D
So proud of me~~
Det tog typ 30 min att komma på men det bjuder jag på :'3
Resten av dagen planerar jag att läsa harry potter som lite anime senare hoppas jag ^^
MEN NU MÅSTE JAG VISA ER EN UNDERBAR SAK C':
Min vän Linnea som jag mailar med hade gjort en överraskning till mig som vissade sig vara en serie med oss alla i ;u;
ALLTSÅ, JAG KAN BARA INTE BESKRIVA I ORD HUR GLAD JAG ÄR, TACK SÅ MYCKET LINNEA ;W;
I just love it, love it so much >////<

Ni kan klicka på bilderna om ni vill ha större bild :3
Den är bara så fabulous >w<
Tack så mycket ;;u;;
På tal om Pyon! Målar en hel del med oss två så det kommer mera upp :'3
Jag ska nog lägga till i kategorierna en med mig och Pyon i så att allt finns i ett 8D
So yes, dags att gå över till latheten och fangirla~>w<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 januari 2015 18:16

Wilma hade skickat en massa sms att vi hade träning idag och att den började klockan 14:30 och märke det 14:05 så hade lite panik där för jag var tvungen att klä på mig allting och gå ditt för det hade snöat och jag kunde inte cykla så yes, bara lite panik fick jag där~
Bara rätt stor panik men jag hann komma (vi började typ om 2 min när jag kom) i tid och det ordnade sig :3
Jag läste verkligen inte H-Harry po-otter nejdå n-ejdå...B-baka! >///< , vad tror du om mig eller~?

That's my face and feelings when I read Harry Potter btw C:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 januari 2015 19:33

Jag borde hålla på att skriva labbraporterna nu, men har inte ens packat ut dom ur väskan~
That's so me, skulle Inte förvåna mig om jag glömde dom i mitt skåp också~~~
Men jag har roligare saker att göra innan jag ska jobba med den :D
Unicorn pyon pyon och Sandras äventyr tillsammans ;u;
Är lite rädd bara att efter några månader att jag kommer tröttna eller inte komma på mer idéer, jag vet inte jag kanske inte kommer ha tid eller något sånt >^<
Men nu så kan jag bara sätta mig i skrivbordet med en penna och jag kommer på direkt något äventyr med mig och Pyon så det är lungt :3
Äventyret med mig och Pyon har bara börjat, och en massa äventyr väntar oss! :D
So you better be ready 8D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 januari 2015 21:04

NEJMEN HEJ VAD TREVLIGT ATT NI KIKADE IN
SÅ TREVLIGT SÅ
MEN DU ÄR DET DAGS ATT BLI ALVARLIG
FÅR JAG NU PRESENTERA MIN NYA KOMPIS
UNICORN PYON PYON

To FABULOUSE for YOU? 8D
Well, Mah fantasy
Lol
Jag varnade er, att jag har alldeles för kul med detta~~~
Unicorn pyon pyon och Sandras äventyr tillsammans ;w;
Det låter så roligt, och så många nya människor vi kommer att träffa ;u;
I CAN'T WAIT >///<
Mohahaha, det kommer mer >:D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 januari 2015 17:24

JAG HAR BLOGGAT I ETT ÅR NU
:D
Wieee~~~
Började blogga den 1 januari och nu så har det gått ett år :'3
Och jag gjorde en video då på iMovie som handlade om det men det gick ju som det gick...._.
Man kanske inte gör en sådan stor grej utav det när man har bloggat i ett år...I dunno D:
Men för mig så känns det stort anyway ;u;
Idag så har jag målat hela dagen en mini random serie x'D
Jag hade alldeles för kul med den.
Måste göra flera serier om mitt liv.
x'D

Väldigt random som sagt :3
Har inte lyckats blogga varje dag som jag lovade mig själv att jag skulle när jag startade bloggen men, det var svårare än jag trodde >^<
Ja, vad mer kan jag säga om bloggen C:
Hoppas att ni står ut med min blogg detta året med :D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards