❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # M U S I K☆彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 oktober 2015 21:03

 

Friday special!: Disney songs.

Har samlat en hel del av olika covers och Dinsey låtar från youtube och tänkte att jag skulle dela med mig here xD

Dock så skulle detta inlägget komma ut tidigare men ja hur ska man säga det...Man blev lite fast i youtube och svårt att gå ifrån like always >^<

SÅ JAO HÄRLIGA OCH UNDERBARA LÅTAR OCH HOPPAS NI ORKAR LYSSNA PÅ NÅGRA AV DESSA C:

MUSICAL DISNEY STYLE

De mest omtyckta prinsessorna är samlade och idéen är awesome cx

WE DON'T NEED A MAN

ELSA IS ON FIRE 

Shake it off- Disney style

SÅ MÅNGA ÄR SAMMLADE OCH VID SLUTET TAPPADE JAG RÄKNINGEN AV HUR MÅNGA DISENY FIGURER VAR MED

THIS IS WHAT I CALL A BIG DISNEY FAMILY

Fangirlade så mycket för ack först en underbar prinsessa kommer upp och innan man än hinner märka så kommer en dvärg upp och fabulösare fram allt c':

ONCE UPON A TIME

Från The sleeping beauty " Once upon a Prince/dream/time " vackra låt där en tjej drömde om en prins som befanns sig i hennes dröm och helt random så hör man en mans röst hoppa upp i låten och till Filmen Maleficent cover där en röst som bara vill ha hämnd och från den söta låten till den allvarliga~

wow, vacker förklaring jag fick till xD

Låten är badass and tänk er om en anime hade denna låten som opening.

well, folk skulle inte ignorera op bara bombardera kommentarsfältet xD

Aladdin Friend like me (Female version)

HON SER SÅ TREVLIG UT DEN SOM SJUNGER OCH HAR INTE FÖR HÖGA TONNER BARA TYP RUNDAR AV DOM OCH ORGILNATET ÄR JU SÅ BRA OCH TYCKTE VERKLIGEN ATT MÄNNISKAN LYCKADES SÅ IN DESSA FEELINGS >:3

Och om man la märkte till det hade hon en härlig casual cosplay på sig med Gin c:

Långbens galna gäng opening

ACK MINNEN FRÅN BARNDOMMEN 

HITTADE DENNA

OCH BLEV SÅ GLAD

MINNS NI NÄR DESSA AVSNITT VAR PÅ TV, KALLE ANKA OCH ALLT MÖJLIGT OCH DERAS EXTREMT SVÄNGIGA OPENINGS?

THIS WAS MY FAVORIT

FÅR KOLLA UPP NÅGRA GAMMLA AVSNITT PÅ YOUTUBE ;u;

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 september 2015 20:54

ALLTSÅ INTE NOG ATT JAG ÄR BRA PÅ ATT FAILA SÅ HAR JAG MÄRKT ATT NÄR JAG RODNAR AND BLUSH SÅ BLIR MINA KINDER VERKLIGEN RÖDA OCH VARMA
MAN KAN NOG STEKA KÖTTBULLAR OCH POTATIS PÅ DOM
Och man kan ju inte bro för det eller sluta helt random att rodna och allt blir bara så mycket pinsammare.
Jag älskar ju människor som blir helt röda i facet eller rodnar jätte lätt för det är ju bara för gulligt men nejmen nej snälla inte jag x'D
För det är just kinderna som blir röd rosa och man vill ju bara gömma facet i kudden >///<
Hade teater idag och är fortfarande blyg men hoppas ändå längst inne i mig att jag kan ha kunnat öppna mig lite mer ;u;
Det jag jätte roligt med improvisation övningar men så snabbt jag ska komma upp så försöker jag säga något så alla skrattar och blir glada men jag kan inte bro för att jag blir rosa i facet >///<
Men jag är glad och ska satsa på teater C:<

HAN ÄR SÅ SÖT OCH MAN BARA VARFÖR KAN JAG INTE HA ETT SÅDAN KAWAII FACE PÅ MITT ANSIKTE NÄR JAG SÄGER NÅGOT FINT OCH SMART D':
Ack ja just det! Mitt fotbolls lag som jag gick i bjöd in mig på avslutningen till Göteborg och kolla på Sverige- Danmark den 28 Oktober tror jag det var :'D
Jag har ju ändå gått typ säsongen ut men är jätte orolig att laget kommer tänka " Men hallo du har ju redan slutat i fotboll ska du vara med oss så ska du börja igen"
Något vid den stilen och så är jag lite orolig vem jag ska vara med...MEN JAG ÄR SÅ GLAD ATT DE FRÅGADE MIG OCH OM LAGET VILL HA MED MIG OCKSÅ SÅ MYGOSH JAG ÄR SÅ GLAD ;W;
Och jag skulle skiva något idag men glömde vad det var så kanske fiskar upp mitt minne någon gång i veckan x3
Känner att vi kan gå lite på feelings och känslorna C:
Just nu lyssnar jag på " Belle" och " beauty and the beast soundtrack" från skönheten och odjuret och de är så härliga låtar C:
ACK NU BYTE DET LÅT
JAAAA
ALADDIN
DERAS LÅTAR ÄR AWESOME MEST NÄR GIN SJUNER
" Prince Ali" nu, bara att höja volymen ;u;
Älskar också " friend like me" ;u;
JAJAMEN HÄR LYSSNAR MAN PÅ DEN HÄRLIGA ROBIN WILLIAMS CUZ JUST SO PERFECT C':
Jomen nu så ska jag läsa Anne Frank, för jag gjorde det aldrig igår.
Man bara
...
Nej jag kan inte ens hitta några ord.
Den är inte dålig eller så och det är verkligen fascinerande att läsa när hon skriver " jag vill att människor ska minnas mig" " jag vill bli författare" och innan tjejen visste av det så blev det plötsligt en "klassiker", men ändå hemskt och man kan verkligen inte ta för sig vad som egentligen hände och leva sig in i hennes tid...I Wanna hug her.
NU BYTE LÅT TILL ALADDIN " A WHOLE NEW WORLD " :'D
DEN ÄR SÅ FIN SÅ MAN BLIR RÖRD ;U;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 juli 2015 13:30

DETTA ALLTSÅ THIS SONG MUST IT BE GJORD FÖR DETTA SHIP MAN BLIR JUST LIKE WAAAAAH I WAAAAH GONNA FANGIRL C'8

OKOKOK
IF YOU WERE GAY
DEN LÅTEN ÄR SOMMAREN 2015 BÄSTA LÅT
PÅ ALLVAR I LOVE THIS
" IF YOUR WERE GAY, THAT WOULD BE OKEY CUZ HEY I LIKE YOU ANYWAY"
OCH NU SÄTTER NI PÅ LÅTEN
OCH TÄNKER PÅ THIS SHIP
AMERICA X ENGLAND FRÅN HETALIA
USUK
DETTA ÄR BARA FÖR BRA JAG LYSSNAR PÅ DEN LÅTEN RIGHT NOW AND KJWSBXKHDW HELA LÅTEN BLIR SÅ MYCKET BÄTTRE NÄR MAN TÄNKER PÅ DET SHIPPET
DET BLIR INTE BÄTTRE NÄR DE SJUNGER " A GUY WERE TALKING TO BE, SMILING AT ME AND HE WAS VERY FRIENDLY" MENINGEN THEN MAN BARA FRANKRIKE NEJMEN JAG I CAN'T TAKE THIS 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 juni 2015 20:31

HALOJ BEFOLKNINGEN :D

IDAG HAR JAG LÄSIT IKAPP KIMI NI TODOKE OCH VILLE GÖRA NÅGOT NYTTIGT IDAD MEN HAHAH det händer aldirg.

HAR IALLAFALL GJORT DET JAG GILLAR IDAG SÅ NO HATE C:

Sen så imorgon är det afish ocH bör fixa ett inlägg till imorgom maybe the feels tell me to do xD

Har kollat på hetalia och SVERIGE HAR KOMMIT UPP så där gick min fangirl energi på 110 procent och sen så längtar jag tills den episode då danmark kommer upp för mygosh han ser bra ut om man kollar på alla fanar.....

.....

Säg inte att det är fredag idag.

...

det där med veckodagar är ingen good stuff på sommarlovet

LJSHFIJOWEDNVFOUWEVN WAAAAAAAH

OCH EFTER 2 VECKOR UTAN FRIDAY SPECIAL SÅ FÅR JAG DÅLIG SAMVETE

JAG KOMMER TILLBAKA OM KIND ONE HOUR MYGOSH DET ÄR JU FREDAG

..........

Mormor har glömy kakorna i ungen och nu är dom brännda...

MEN DÅ KÖR VI MORMOR BÄSTA MUSIK C:

Detta är vad mormor diggar på med sina solbriller på C8

JAG AVGUDAR MIN MUSIKSMAK C':

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 juni 2015 20:16

GAAAH
JAG BLEV PRECIS KLAR MED INLÄGGET INNAN JAG RÅKADE STÄNGA AV HELA MIN IPAD OCH ALLT RADERADES
WHYYYYYY
D:
Nu måste vi ta allt om igen D:<
Well, here i go~
Det regnade extremt mycket på morgonen, eller nej det regnade inte det ös regnade och man kunde drunkna i allt skulle man stog framför fönstret~ :C
Och vem cyklar till skolan utan regnjackan och allt?
Och kommer till skolan med en ny färg på byxorna, från vanlig jeans färgat blått till svart bläckfisk färg på byxorna?
...
Låter Sandrigt.
DET REGNADE SÅ MYCKET OCH DET VAR INTE ETT DUG TREVLIGT D:
Men som tur, extremt stor tur, lite skrämmande stor tur hade vi idrott idag och då gick jag halva dagen med mina idrotts byxor! :D
Lite lustigt när mormor kommer med en blommig tröja och idrotts byxor C8
Men Annelie the hemkunskap och religion lärare sa att hon kunde slänga in dom i torktunnan.
Det är ju bara för överdrivet snällt, jag kunde ju börjat gråta av her kidness ;u;
OCH NÄR HON KOM MED DOM SÅ VAR DEM SÅ VARMA SÅ GICK RUNT I KLASSRUMMET OCH KRAMADE OM DOM C':
Sen så på No lektionen så ramlade jag av min stol pladask på golvet på en annan stol och känner att min tumme kändes lite mer än vanligt, men alla failar och jag råkar bara faila lite mera right? 8D
De sista 5 min så dansade klassen till Justin Baby, party in the classroom C':

PÅ TAL OM IDROTT x'3
För några veckor avslutade vi orientering
I'm alive.
Hur ska man säga det, Sandra och orientering meningen smälter inte så bra ihop xC
Vi hatar på varandra okej men vi överlevde och både jag och orientering känner oss stolta, kanske är orienteringen ändå lite besviken att jag inte inte lyckades tappa bort mig så brutalt xD
...
Brutalt.
Jag var hos tandläkaren igår.
Jag har väldigt djupa gropar i några tänder och chansen att få hål i dom är mycket större.
Please, har adligt haft hål i tänderna.
Och nu.
Så ska dom borra det och lägga plast på det.
...
EXCUSE ME? EN BORRMASKIN ANVÄNDER MAN TILL TRÄ OCH ALLT MED INTE I MUNNEN FÖR ENHÖRNINGENS SKULL D:<
Och det blev ju inte bättre bär hon sa att tanden kommer bli iskall, det kommer låta jätte högt, och hela huvud kommer skaka och om jag ville ha bedövningsmedel.
...
Please hold mormors hand.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 maj 2015 16:49

Det var verkligen inte så att jag hade tänkt göra ett fandom inlägg idag men igår så chattade jag med swedish Otakus sent sent och hann inte fandoma eller något b-baka! >^<

Men hey, när man har drogat och stalkat på youtube så har man faktis hittat fabulös stuff? x'3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 april 2015 21:06

  

Friday special!:

HA 
KÄNNER MIG SÅ PROFFSIG
För 5 dagar sedan la jag ut låter " It's muffin time!" och skrev att jag borde göra en musikvideo till den.
Och på mindre än en vecka.
5 dagar.
Alltså man får plats det på fingrarna.
Har jag lyckats göra min första "riktiga" AMV.
Ingen MMV bara AMV.
Praise me unipants.
Ida laddade ner en app som nu jag kallar husband app numer 3 efter anime amino och bloggplatsen app för vet ni vad.
Man kan ladda ner youtube klipp online och det förenklar ju rätt mycket livet :'3
Så de senaste 5 dagarna har jag ju varit så social säger jag, fick verkligen ingen utskällning att jag inte har något vettigt liv nejdå~
Sen så är man ju nybörjare och jag kör fortfarande på Imoive som fortsätter att hata på mig ._.
MEN NU HAR IALLAFALL MIN FANDOM FÖR AMV BLIVIT ÄNNU STÖRRE C':
Hoppas att ni gillar den :'3




| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards