❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 maj 2014 21:22

Alltså, måndagar...

Dom har seriöst något imot mig o.o 
Well, jag har något imot måndagar och dom har något imot mig så ja...~
Random is my life~
Idag hände det väll inte så himla mycket...Eller på morgonen -.-'
Jag sökte på spotyfi mitt namn " Sandra" och ville kolla om det fanns några låtar som hette sandra x3
Och just nu önskar jag att jag aldrig skulle ha gjort det. 
Det fanns en låt som heter:
Sandra måste dö. 
Av: En svensk tiger.

Lyssnar på den...Var nära att kast mobilen i väggen. Fu*k you.
Och jag ångrar ännu mera att jag vissade den för mina vänner som just nu sjunger hela tiden på den...
Och har nu bestämt att göra en musikvideo till den.
Och jag ska ju vara med och vara liket. 
Lyssna på denna låten så kanske ni kan fatta vad jag pratar om:
 

Sandra måste dö, vi måste skära av hennes huvud....Ikväll. 

Att dom var tvugna att påpeka ikväll -.-'

Men seriöst! Wt*?!?! 

Det är ju en hot låt Dx 

Men tror att hans Ex hette förmodligen Sandra. 

Det skulle förklara en hel del.

Fast, det är ju bara lite creepy O.O 

Så, alla sjöng på den och nu så ska vi göra en musik video och jag ska vara liket~  

Alltså, om jag orkar och det kommer jag nog inte göra så ska jag att skicka en mail till skrivaren och fråga varför han mordhotar alla Sandror i världen -.-  

I don't feel safe anymore. 

Av alla namn i världen valde han Sandra, han måste verkligen hata dom.

Om det dör en tjej som heter sandra så vet vi vem mördade henne då~

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 maj 2014 18:10

Jag är tillbaka!

Som sagt, var på klassresa igår! x)

Vi åkte till något som kallas boda borg! 

" Boda borg är ungefär så som fångarna på fortet, det finns en massa rum och du går in i ett rum med hela ditt lag och försöket lössa uppgiften i just det rummet, klarar du alla rumen till just det temat får du ta en stämpel"  

För mer infortmation om vad det är: www.bodaborg.se

Om er klass ska åka på klassresa på tycker jag att boda borg är ett perfeckt ställe :D

Vår klass började alltså med att åka två timmar buss till Karlskoga -.- 

Några tjejer hade gjort ett quiz om vår klass och tjejerna ville göra quizet men killarna, dom ville titta på film -.-' 

Så ja, tjejerna vann och vi gjorde quizet xD Killarn var skit sura -.-

När vi kom fram så blev jag helt galen owo 

I WAS A CRAZY FANGILR AND JUMPING AROUND!  

  

AWESOME! 

Det var det första jag tänkte owo

Vi gick in alltså och ja, allt går ut på att gå in i olika rum med olika tema och lössa uppgiften! 

Och såklart är det nästan omöjligt att förklara c:

Ehm...Alltså det finns dörrar och utanför dom så finns det: En grön cirkel, en röd, en svart.

Den gröna betyde något som jag inte minns, likt den röda, med dörrar med dom svarta var iallafall att det var mycket kryppa och klättra :D 

Det fanns olika tema på dörrana, tivoli, djungeln, spindlen och ja, hur många som helts!

Om man går in i ett rum så ska man göra något där, innan man går in så brukas det finnas lite tips men inte till alla dörrar! 

Så, man går in med hela laget och försöker lössa uppgiften! Det kanske är inte ska nudda golvet och då så klättrar man!  

Om man klarar det första rummet till uppgiften så öppnas nästa dörr.  

I ett rum finns det tre uppdrag, du måste klara första uppdraget och sen får du göra nästa och nästa. Om du misslykas får du börja om.

Om du klarar allt så får du en stämpel som vissas att du har klarat av det rummet och du går in i en annat rum. Det finns ca 100 quiez!

  

Vilken bra bild jag fick då xD 

Så, mitt lag klarade av fyra hela rum x) 

Men, vårt lag var inte så bra :/

En var hela tiden deppig av någon anledning, en hade ont i magen och klagade~ 

Några bestämmde hela tiden och alla var så nyfikna och vi failade nästan i varje rum -.-

Men, om det var någon som mest klantade och allt så var det såklart jag xD

Vi gick in i ett rum som kallades " Djungeln" och man skulle typ slänga sig ch klättra på rep. Okej, jag skulle slänga mig från ett rep till en annan. Det fanns typ en balansgång som man skulle gå för att kunna nå det andra repet. Men, jag gorde tarzan stillen. Jag kastade mig från ca två meter från ett rep till ett annat och strunatade i balansgången. Jag klarade det :D Men, det såg hur löjlig som helts eftesom jag nästan nuddade golvet och ja xD Omöjligt att förklara men jag skämmde ut mig x,D 

I mean, yolo!

Men, sen så gick vi in i spökvinden.

   

Freaking awesome. 

Alla tyckte det var läskigt och ville inte gå in där det var mörk. Men jag sa bara:

GUD VAD COOLT!

Spövinden, spindlen, mumien, alla rumen var så coola owo

Så ja, vi gick in i spökvinden... Första rummet, bilxtrar och sktatt. Det var mörkt.  

Förts så blev jag faktis rädd men, när vi inte klarade av rummet så gick vi in igen och det var inte lika läskigt då x)

Men, när vi klarade andra rummet och vi skulle öppna det andra...Bebis skrik.

Det var en bebis där som skrek, blixtrar. Man skulle springa så snabbt som möjligt ifrån bebisen. Klättra och klättra men, man såg ingenting. 

När vi klarade den så gick man in i det sista rumet, och mer än det säger jag inte x) 

Vi klarade inte den men, det var så coolt~

  

Sen så gick tiden och boda borg stängdes. Vi åkte till Mc donals och åt~

Super mysigt~ 

Sen så var det bara att åka hem~

Det var min klassresa då :D

Men, idag när jag vaknade...

Mamma ropar på mig att jag ska vakna men jag ignorerar det eftesom jag sov som ett lik. 

Då så säger hon att klockan var mycket. 

Tvingar mig upp och tittar på klockan.

Kvart över 12.

You must be kidding.

JAG MÅSTE JU TRÄNA INFÖR SO-PROVET OCH JAG HAR SLÖSSAT BORT MIN DAG MED ATT SOVA!

Oftas så brukar jag vakna 12 eller 11 på helgerna, som tidigast 10 men, idag så måste jag träna på provet!

Så snabbt när jag tittade på klockan så var den hur mycket som helts! Dx

Så, har faktis bara pluggat religion idag och det ska jag fortsätta! 

Herregud, jätte långt inlägg o.o 

Men, boda borg var jätte rolig! Ni får en video för att ni ska förstå ^^

Awesone~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 maj 2014 09:00

Just nu så är jag på boda borg.

En klassresa alltså xD
Så, detta är ett tidinställt inlägg! 
Jag har för ett tag sedan avslutad animen " Brave 10" och ja, måste ju bara skriva om den!
Genres: Action, Adventure, Historical, samurai, super power, seinen.
Avsnitt: 12 episode.
Handling:
Huvudpersonen är en ninja vid namn Saizou, som möter en Izumo prästinna och skyddar henne på hennes kort resa till Sanada Yukimura. Sanada Yukimura är en mäktig krigsherre i Sengoku eran. 
Sanada vill samla 10 krigare, en fest oöverträffad i skicklighet och kraft, för att ställa in sin hemlig plan i verket.
Mer och bättre info om brave 10:
myanimelist.net/anime/Brave_10
There you go :D
Brave 10 är bland dom coolaste animerna! 
Den är fint tecknad, spännande story, nya favorit karaktärer!
Även opening/ Ending låtarna var helt okej :3

Alltså, ending låten o.o 

Jag vet inte vad det är men, jag älskar den o.o 

Den är bara så speciel på något sätt xD

Karaktärena är så awesome! Gillade Izumo och Saizou på första ögonblicket

Men, alla är så coola~

Gillar verkligen denna animen eftersom den inte är som alla andra! Endingen var ju inte så bra tyvärr...

JAG VILL HA MER AVSNITT AV DEN Dx

Varför är den så kort?  ;^; 

Anyway, en riktig badass anime kan man säga!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 maj 2014 21:32


  

Friday special!: Youtube

Hade en match idag och jag är helt slut! Så, därför blev jag tvungen att göra något snabbt och välja de klipp som inte är dom bästa...sorry ;^;

Tänker göra om min omröstning snart ochså! ;3

Jo! Tänkte att så snart som möjligt på en fredag kan jag vissa upp era läsare dikter och tekningar!

Alltså, ni skickar in tekningar, bilder, musik och vad ni vill ska komma upp på bloggen och jag fixar det till en friday special inlägg! 

Likså så blev jag tipsad att jag kunde lägga ut era dikter om ni har några! ;) Tack för idéen ^-^

Men, mer information kommer senare på bloggen! :3

Det blev bara tre klipp från youtube ;^;

Animation- En video från " Netty scribble". En tjej som animerar de som spelar på youtube t.ex pewdiepie.

OCH DENNA ÄR BLAND MINA FAVORITER <3

Come out of the bathroom, young lady!

Amv- You know, valde en random och det vissade sig var en " say " i love you" " Amv så, enjoy~

Song- Forgive me and my bad taste in music xD En cover från en vocaliod låt :3

Hade verkligen bråttom idag! Men, hoppas att ni gillar dom ändå! Nästa gång, ska jag få in mer videos och mer olika, och såklart bättre!

 

End

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 maj 2014 17:54

Eftersom jag inte har gjort något idag så bjuder jag på tre awesome klipp från youtube~

En AMV som är awesome~

En "animation surgery simulator pewdiepie and Ken" som är helt enkelt awesome~

Och till sist, en låt som jag hittade igår av " kano" som sen vissade sig var en " vocaloid" som jag just nu är en fan av eftersom hennes röst är awesome~

Lalalalalal~~~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 april 2014 17:26

Varm...Så varmt...För varmt...Ugh...
I två dagar så har det varit 30 grader hos oss..Sommarväder kan man verkligen säga!
Förra året vid denna tiden så var det snö på marken xD
Idag så grillade vi! Och pratade om vår semester owo
Och så har jag målat x,D Så snabbt när jag var inne blev jag utskälld eftersom man ska vara ute när det är så fint väder så, jag fick ju göra något ute istället för att vara i mitt rum och vara vid internet och allt sådant~
Sen så har jag väll inte gjort så mycket, spelat minecraft och så ska man ju se anime antar jag :3
Och så har jag lyssnat på musik, vocaloid~
Jag har lyssnat hur mycket som helts på Len's och Rin's " daughter of evil"
Antar att ni har hört talas om titlen men, tror inte att ni har lyssnat på den awesome engelska versionen på dom! Owo

Lyssnade på den så mycket eftersom jag har läst " aku no meshitsukai" mangan som är alltså mangan till denna låten~ 

Rin och Len, gillar verkligen deras musik men jag fattar bara inte varför dom är så sorliga! ;^; 

Crying all the time!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 april 2014 20:57

Friday special!: Try not laugh or smile challenge.

Eller på svenska, försök inte att skratta eller lee utmaningen xD

Gillade idéen men, jag vet inte hur länge jag fick leta efter ett klipp ._. It take forever!

Tänkte göra ett till mail konto som jag kan lägga ut på bloggen där ni kan skicka in era bilder som jag sen kude lägga ut! Måste bara fixa en till mail och allting så, ska gör mitt bästa!

Till saken nu, jag bestämmde mig att lägga ut den personen som är mest känd på youtube, alltså pewdiepie! Detta är när han spela unfair mario, ett range game som verkligen jag inte kan motstå att skatta x,D

Allt går alltså ut på att ni ska titta på klippet utan att skratta eller lee! 

Denna är kanske rätt lätt men, det kommer bara bli svårare och svårare!

Så, gilla inlägget om du vill ha flera och lycka till!

Pewdiepie: Unfair Mario.

Hur gick det? Klarade ni det? Var det svårt? Kommentera hur det gick och hoppas att ni gillade den! Vi ses i nästa inlägg!

 

End

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 april 2014 12:00

Detta är ett tidsinställt inlägg~
Eftersom jag just nu är i Hawaii och solar och äter glass vid den underbara solen ^^
...
Önskar jag -.-'
Just nu så är jag på en fotbolls cup!
Måste vakna klockan 6 och göra mig iordning och hela cupen slutar kl 6 och det tar en timma att komma hem och sen måste jag ducha och så är det ju skola imorgon!
FATTAR NI, DEN SISTA DAGEN I PÅSKLOVET SÅ SKA JAG ÅKA OCH SPELA FOTBOLL HELA DAGEN!
Det är skit lång bort ._.
Ugh...vakna så tidigt ;^;
Så, jag kommer inte kunna blogga, och jag försöker ju göra ett inlägg varje dag så detta blir inget hinder för mig x)
Ni får en liten låt att lyssna på under tiden~~~

Den är så himla populär i vår klass xD

HOPPAS ATT DETTA KOMMER BLI ETT TIDSINSTÄLLT INLÄGG OCH ATT DEN KOMMER UT!



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards