❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 december 2014 22:08

 

Friday special!: Youtube #3

Jag har varit upptagen hela dagen, och i skolan så hände bara en massa otrevliga saker men som sedna löstes~

Vänskap u know~

Sedan när jag kom hem så fick jag fortsätta att plocka bort alla saker i mitt rum så nu är det helt tom, bara en säng som jag nu ligger i~

Sedan gjorde jag ett inlägg hos BOBO och så SMS:ade jag med Ida om unicorns~

Men Idag så har det hänt awesome händelser med! Har en ny mobil och MIN NAGISA TRÖJA HAR KOMMIT OCH JAG FANGIRLAR IHJÄL MIG :,D

Så mer info kommer senare~

Nu över till de väldigt randomliga youtube klippen~

 

end.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 november 2014 17:51

Det hände något i skolan idag...

Men jag la det inte på minnet så jag har glömt av det :,3

Senaste tiden skriver jag bara om skolan~

DETTA MÅSTE VI ÄNDRA >:D

I mean, det är väl inte så intressant att läsa vad jag gör i skolan exakt varje dag xD

Eller vad vet jag, i just think so :3

Men jag har ju inte haft tid till anime~~~~

OCH NU HAR JAG SPANSKA LÄXA.

THAT'S NOT GOOD AT ALL.

Och istället för att träna har jag kollat som vanligt sönder youtube~

WARNING!

Det finns en video med pewdiepie och mikecrilly (?) som spelar ett horror spel och där finns det jumpscares~

AND THAT'S TRUE~

Bara så ni vet >:D

Sedan har vi en AMV, och en cover på all about that bass, en låt som kallas "circle of friends" åååå en fan- animation :3

ENJOY >w< 


Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 november 2014 21:24

Ni läste rubriken rätt.

Som tröst att det är sista dagen på höstlovet, så kommer första delen på frågestunden ;W;

Som jag har hållit på hela höstlovet med x,D

Detta är del 1/3, fick cirka 30 frågor och om man nu ska dela upp det så blir det att en frågestund kommer ha 10 svar :3

Och era frågor är lite huller om buller, jag gör inte dem i ordning så ni som kanske kommenterade rätt sent kan vara med här i första delen och ni som kommenterade först, kan kanske komma i de andra delarn!

Några frågor tog lite snabbare att svara på än andra, så det är därför x,D

MEN SOM NI VET ÄR DETTA INTE DETTA ÄN "VANLIG FRÅGESTUND >:D"

Nornalt är tråkigt.

SÅ DESSA FRÅGOR SVARADE JAG PÅ NÅGOT AV DESSA SÄTT! :D:

• GIF

• SERIE

• COSPLAY

• TECKNINGAR

• VIDEO

• DIGITAL ART OR WHATEVER.

MOHAHAHAH >:3

SÅ LÅT OSS BÖRJA! :D

Linnea: Du heter ju Sandra, men kommer från Polen och har ett polskt efternamn, så finns namnet Sandra i Polen? (1/8)

Svar:

btw, ni som inte visste det så är jag född i Polen och kan prata det~

   

Linnea: Varför började du titta på anime? (2/8)

inuneko: Hur och när började du gilla anime/ eller manga? (1/1)

saga-hime-sama: Hur hittade/började du se/läsa anime och manga? (Typ detaljer detaljer <3)

Svar:

Det var detta som tog mig evigheter xD

Jag hade inga bättre låter i musiklistan heller x,D

KOLLA FÖRST PÅ DEL 1 OCH SEDAN DEL 2!

Linnea: Favorit leksak när du var liten? (3/8)

Svar:

Klicka på knappen och du kommer till min gif x,D

Lps... 

Linnea: Vad var det konstigaste du har gjort när du var liten? (4/8)

Svar:

  

Linnea: Det värsta ni har lagat på hemkunskapen? (5/8)

Svar:

Ni anar inte hur kul jag hade med denna x,D

Tack Linnea ;w;

Den förgiftade kyckling soppan:

      

Saga-Hime-sama: FAVORIT ORD? (2/3)

Svar:

Pasta la fantastica for the win.

  

Sara: Har du något husdjur? (1/7)

Svar:

Jag hade allt redan förberätt innan jag ännu skulle ha en frågestund.

för jag filmade in när vår hund Niko, var bara för kawaii >w<

Tack att du frågade det ;3;

Sara: Choklad eller jordgubbar? (2/7)

Svar: 

   

Sara: Glass eller Godis? (3/7)

Svar:

Det ska föreställa glass x,D

   

Nellie: Favoritfärg? (1/5)

Svar:

 

DET VAR ALLT FÖR DEL 1!

HOPPS ATT NI GILLADE DEN OCH LÄMNA GÄRNA DÅ EN KOMMENTAR PÅ VÄGEN MED ÅSIKTEN.

THANK YOU.

Är lite orolig nu att frågestund del 2 kommer ta längre tid ;-;

I mean, skolan börjar nu imorgon och man ska ha tid med allt >^<

well, njut så länge med del 1 ;D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 oktober 2014 20:01

   

Friday special!: Try not laugh or smile challenge #2

DET ÄR HÖSTLOV!

UNDERBART! ;W;

En vecka frihet ;3;

Fast ja, hela höstlovet så ska jag ju hålla på med frågestunden, och där kommer min ursäkt varför jag gör en sådan simpel friday special~

Lol.

Väldigt enkelt, ni som vill kollar på dessa klipp och försöker att inte skratta eller lee~ C:

Lite anime klipp för er som intresserar er och lite pewdiepie x,D

Hope ya like it! :D

 


End~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 oktober 2014 18:28

 

Friday special!: Youtube #2

Alltså, please don't hate me D:

Jag vet att ni vill ha cosplay men, det är svårt att hitta tid D,:

Och nu när det äntligen är fredag, så vill jag verkligen slappa och inte ägna en massa timmar till friday special inlägget som jag brukar ;^;

Seriöst, jag spenderar ibland 2 timmar för ett Fridas special inlägg, ja det är sant~

Men come on, dessa klipp är bra x,D

Man kan väl titta på en iallafall~ :3

Ica, pewdiepie, musik, konstverk och halloween video~ 

HOPE YOU ENJOY~~~~^^

  

End


Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 oktober 2014 16:23

När man vet att vi har matte prov på tisdag.

Vilken glädje.
Wiee.
...
Ehm, skolan ja...Engelska provet var rätt lätt xD
Ja just det, på idrotten då hade jag chansen att visa mina kunskaper i att spela volleyboll!
Och mina kunskaper är lika med noll x,D
Jag var hemskt på det, just a big fail C:
Tycker att idrotten är rolig nu :3
Får en sådan power, LET'S DO IT BROS! :D
Och på bilden så fick jag faktiskt några saker gjort~ ^-^
Sen så är våra två lärare blivit bästisar, Louise och Annelie x,D
Dom går jätte bra överens, och skrattar en massa och har det trevligt, samtida när klassen måste sitta där och lyssna på deras prat CX
Nää, dom är underbara :3
JA JUST DET JAG HAR EN NY FAVORIT LÅT!
Och nej, denna gången är det inte Clear, Nano eller Neko96~
Det är en vocaloid låt <3
Har lyssnat på den en massa gånger förrut, men det är just nu som jag märkte hur mycket jag älska den ;w;
Gumi & Miku: Matryoshka
Orginal versionen på japanska: 

Engelskt cover:

Först så fattade jag inte vad som sjöng om, med efter många undersökningar så ha jag hittat svaret på Google xD

Matryoshka är en docka som komme från ryssland, en sådan jätte stor docka, och sedan kan man ta av den och i den, finns det en docka i mindre storlek, och om man tar loss den finns det i en mindre storlek och så fortsätter man så~
Och det är just det att Miku hittar Gumi och sedan så dansar dom bort all "pain and sorrow" men, samtidigt när hon dansar så dödar hon sig själv~
Men Gumi säger fortfarande till henne att hon ska dansa, och då dödar hon sig själv typ~
hon undrar om det verkligen är hon, om normala människor gör så~
Miku blir samtidig en psyko, kan man säga~
Bra förklaring eller hur? xD
NEJMEN KOMMENTERA OM NI INTE FATTAR! xD
och jao, skriv upp Gumi som att ska cosplaya~

Jag brukar inte fangirla så mycket till vocaloid låtar men, det kan hända som nu xD

Så ja, träna spanska och lyssna sönder låten ska jag göra nu :,3

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 september 2014 19:35

 

Friday special: Random cosplay time :D

Alltså, i omröstningen så vill ni ha cosplay Fridas special xD

Och omg, jag måste ju byta omrötning nu~

Aja, det fixar jag sen x3

Men sedan så kommer ju den där frågan, vad vill ni ha för cosplay inlägg? xD

Bilder från google-sama eller videos från youtube-sama? , eller mina super dåliga o random baka cosplay? Eller gif? x'3

Pratade lite Svenjapa där~

Svenjapa= Sven- svenska, Japa- Japanska xD

Min dåliga humör. Slå den.

Just nu är det så här, att jag ska köpa necropop så snabbt den kommer ut, och sedan med dessa pengar jag har över ska jag vänta till höst marknaden i stan! :D

Där finns det en massa peruker~ Så ska shoppa los~ frågan är bara när den är~ den borde vara snart :o

Så, idag kommer bara några simpel videos på cosplay xD

Och L är så awesome~ 

He is like " to kawaii to livet to sugoi to die" ;w;

Och nu så måste man bara erkänna detta,

Naruto cosplayen är så otrolig gullig så jag dör xD

Just fangirling u know xD

Wieee~ 

Har ni cosplayt någon så får ni skriva vilken, för nu vill jag vara social~

pyon pyon~

 

El endo~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 augusti 2014 19:46

Målade lite på min serie och går jag in på youtube och lyssnad på min clear spellista med 52 låtar från clear, och så hittar jag en låt som man inte har hört förut.

Och efter några sekunder så är man förälskad.

Little traveler [clear]

NI ANNAR INTE HUR MYCKET JAG GRÄT TILL DENNA, DEN BROKE MY HEART!

Den är så vacker ;^; 

Hur många gånger jag än lyssnade på den, älskar den lika mycket ;-;

FEELINGS!

CLEAR, I FREAKING LOVE YOU!

LYSSNA PÅ DENNA LÅTEN!

OCH HOPPA INTE ÖVER DEN, MAN KAN VÄL OFFRA NÅGRA MINUTER OCH LYSSNA TILL DENNA ELLER?

BLÄDDRA INTE NER UTAN ATT INTE LYSSNA PÅ DENNA!

HAR DU LYSSNAT? O.o

Bra ^^

Ni får en kaka som belöning >3<

* give a cookie*

Waaaah, i love you so clear ;^;

AND REMEMBER, HE'S IS MY HUSBANDO! 

  

Mina favorit artister~

Clear

Nano

Neko96

My family.

Clear är min husband då, Nano är våran underbara dotter och Neko96 är vår katt :3

Jag vill ha en hund istället för en katt men, what are you going to do about it? xD

MEN VET NI VAD, DET FINNS INGEN BILD PÅ ALLA TRE TILLSAMANS!

SÖKTE IGENOM HELA GOOGLE, TUMBLR OCH DA MEN DET FANNS INGET!

*crying*

DER FINNS EN MASAA PÅ JUSTIN BIBER OCH HANNS JÄKLA MAGRUTOR MEN DET FINNS INTE EN BILD MED CLEAR, NANO OCH NEKO96 TILLSAMANS!

This is not right :/

SÅ MAN BLIR JU TVUNGEN ATT MÅLA NÅGOT SNABBT ENSAM SÅ ATT MAN VET ATT DET FINNS EN BILD SOM EXISTERAR MED DOM!

Japp, gjorde en helt oseriöst bild på alla och mig xD

När jag blir klar med min serie så får jag fixa en seriösare bild på alla xD

  

I LOVE YOU ALL! <3

På tal om teckningar, look what my senpai-sama have draw to me ;3;

Om ni inte vet vem min senpai-sama är, så är det ju såklart soraya-chan som är min senpai-sama <3

Senpai has notice me.

My senpai-sama is the best~

 

This is so beautiful ;^;

Thank you so much ;w;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards