❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 oktober 2015 21:03

 

Friday special!: Disney songs.

Har samlat en hel del av olika covers och Dinsey låtar från youtube och tänkte att jag skulle dela med mig here xD

Dock så skulle detta inlägget komma ut tidigare men ja hur ska man säga det...Man blev lite fast i youtube och svårt att gå ifrån like always >^<

SÅ JAO HÄRLIGA OCH UNDERBARA LÅTAR OCH HOPPAS NI ORKAR LYSSNA PÅ NÅGRA AV DESSA C:

MUSICAL DISNEY STYLE

De mest omtyckta prinsessorna är samlade och idéen är awesome cx

WE DON'T NEED A MAN

ELSA IS ON FIRE 

Shake it off- Disney style

SÅ MÅNGA ÄR SAMMLADE OCH VID SLUTET TAPPADE JAG RÄKNINGEN AV HUR MÅNGA DISENY FIGURER VAR MED

THIS IS WHAT I CALL A BIG DISNEY FAMILY

Fangirlade så mycket för ack först en underbar prinsessa kommer upp och innan man än hinner märka så kommer en dvärg upp och fabulösare fram allt c':

ONCE UPON A TIME

Från The sleeping beauty " Once upon a Prince/dream/time " vackra låt där en tjej drömde om en prins som befanns sig i hennes dröm och helt random så hör man en mans röst hoppa upp i låten och till Filmen Maleficent cover där en röst som bara vill ha hämnd och från den söta låten till den allvarliga~

wow, vacker förklaring jag fick till xD

Låten är badass and tänk er om en anime hade denna låten som opening.

well, folk skulle inte ignorera op bara bombardera kommentarsfältet xD

Aladdin Friend like me (Female version)

HON SER SÅ TREVLIG UT DEN SOM SJUNGER OCH HAR INTE FÖR HÖGA TONNER BARA TYP RUNDAR AV DOM OCH ORGILNATET ÄR JU SÅ BRA OCH TYCKTE VERKLIGEN ATT MÄNNISKAN LYCKADES SÅ IN DESSA FEELINGS >:3

Och om man la märkte till det hade hon en härlig casual cosplay på sig med Gin c:

Långbens galna gäng opening

ACK MINNEN FRÅN BARNDOMMEN 

HITTADE DENNA

OCH BLEV SÅ GLAD

MINNS NI NÄR DESSA AVSNITT VAR PÅ TV, KALLE ANKA OCH ALLT MÖJLIGT OCH DERAS EXTREMT SVÄNGIGA OPENINGS?

THIS WAS MY FAVORIT

FÅR KOLLA UPP NÅGRA GAMMLA AVSNITT PÅ YOUTUBE ;u;

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 juli 2015 13:30

DETTA ALLTSÅ THIS SONG MUST IT BE GJORD FÖR DETTA SHIP MAN BLIR JUST LIKE WAAAAAH I WAAAAH GONNA FANGIRL C'8

OKOKOK
IF YOU WERE GAY
DEN LÅTEN ÄR SOMMAREN 2015 BÄSTA LÅT
PÅ ALLVAR I LOVE THIS
" IF YOUR WERE GAY, THAT WOULD BE OKEY CUZ HEY I LIKE YOU ANYWAY"
OCH NU SÄTTER NI PÅ LÅTEN
OCH TÄNKER PÅ THIS SHIP
AMERICA X ENGLAND FRÅN HETALIA
USUK
DETTA ÄR BARA FÖR BRA JAG LYSSNAR PÅ DEN LÅTEN RIGHT NOW AND KJWSBXKHDW HELA LÅTEN BLIR SÅ MYCKET BÄTTRE NÄR MAN TÄNKER PÅ DET SHIPPET
DET BLIR INTE BÄTTRE NÄR DE SJUNGER " A GUY WERE TALKING TO BE, SMILING AT ME AND HE WAS VERY FRIENDLY" MENINGEN THEN MAN BARA FRANKRIKE NEJMEN JAG I CAN'T TAKE THIS 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 juli 2015 19:49

WELL YES JOMENJAO #DON'THATEFIRSTVIDEO cuz dom är alltid uslast :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 juni 2015 20:31

HALOJ BEFOLKNINGEN :D

IDAG HAR JAG LÄSIT IKAPP KIMI NI TODOKE OCH VILLE GÖRA NÅGOT NYTTIGT IDAD MEN HAHAH det händer aldirg.

HAR IALLAFALL GJORT DET JAG GILLAR IDAG SÅ NO HATE C:

Sen så imorgon är det afish ocH bör fixa ett inlägg till imorgom maybe the feels tell me to do xD

Har kollat på hetalia och SVERIGE HAR KOMMIT UPP så där gick min fangirl energi på 110 procent och sen så längtar jag tills den episode då danmark kommer upp för mygosh han ser bra ut om man kollar på alla fanar.....

.....

Säg inte att det är fredag idag.

...

det där med veckodagar är ingen good stuff på sommarlovet

LJSHFIJOWEDNVFOUWEVN WAAAAAAAH

OCH EFTER 2 VECKOR UTAN FRIDAY SPECIAL SÅ FÅR JAG DÅLIG SAMVETE

JAG KOMMER TILLBAKA OM KIND ONE HOUR MYGOSH DET ÄR JU FREDAG

..........

Mormor har glömy kakorna i ungen och nu är dom brännda...

MEN DÅ KÖR VI MORMOR BÄSTA MUSIK C:

Detta är vad mormor diggar på med sina solbriller på C8

JAG AVGUDAR MIN MUSIKSMAK C':

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 juni 2015 15:47

Helt random så börjar alla mina gamla fandom bilder från denna Ipad laddas ner igen efter att ha raderat dom.

Well, det är ju så här att denna ipah är mitt ex och tror att den är fortfarande lite heartbroken efter att jag hade lämmnat den och gått över till ipad-chan xD
BUT
Det var faktis den som gjorde slut för den hatade så förfärligt mycket på mig när den inte ville lyda mig och allt stängdes av och den gick bara för långsamt ._.
Om en anime avsnitt är ca 24 min så hann jag kolla på 5 min efter kind of 30 min efter all laddning.
._.'
Men nu ser det ut som om EXipad vill ha tillbaka till mig och är så snäll och laddar ner alla mina gammla bilder som vi hade tillsammans förrut som jag raderade.
Det bästa är ju att det är 2021 bilder.
JAG FÖRSÖKTE STOPPA LADDNINGEN MEN DET GÅR INTE OCH DET ÄR FAKTIS SCARY NÄR DET HELT RANDOM BÖRJAR LADDA NER EN MASSA BILDER OCH MAN KAN INTE STOPPA DET D':
Så vi behöver nog inte oroa oss att vi inte kommer har några bilder till inläggen~~~~
Let's hope att någon hängde med i flowet vad som händer nu för känner att det inte var så proffesionellt förklarat xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 juni 2015 21:24

GAAAAAH MITT HUVUD GÖR ONT

LITE FÖR ONT

NOT TREVLIGT AT ALL

Imorgon Är vi lediga från skolan och då så, adventure time like a boss >:D

MEN JAG HAR BARA KIND OF 3 SÄSONGER KVAR D:

Ska börja på säsong 4 av 6~

Kommer förhoppningsvis droga på adventure time tills sommarlovet börjar då jag ska börja på animen Hetalia och fairy tail~

Då minsann efter att ha sett dom kommer jag nog smälta in bättre i anime samhället xD

Sen så har jag beställt Kamisama kiss mangan (9 &10) som skickades idag från bokus och vi får hoppas att dom kommer så snart som möjligt c:

Idag var det ingen vidare dag, alla var kind of deprimerande och klagade oftas på små saker, nej det var inte en vidare dag imorgon men vi får hoppas att det blir det imorgon :3

Arg, klarar inte av att skriva mer för mitt huvud kommer få hjärtattack så vi lämnar över till en adventure time cosplay in the house video~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 maj 2015 19:04

MORMOR REKKOMENDERAR:
Klicka på start knappen och du kommer få 1 min och 44 sec ren glädje utan några konserveringsmedel or shit like that 8D 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards