❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 februari 2014 18:49


                                       

                                          Friday special: Cute japanese songs!

Hade lust att göra något sånt eller liknade denna fredagen ^^ Kunde seröst inte komma på bättre idér Dx

Två guliga sånger men, kanske inte dom bästa~ I know, jag har dålig musiksmak men det är något som man bara måste acceptera xD  

                                                         Hello, how are you?


Denna sången var faktis den först japanska låten jag hörde o.o Japp, minns det fortfarande! Den kan få några i tårar ;-; Well, kan den typ utan till efter har hört den tusen gånger xD Texten är värkligen fin och allt! So kawaii!!!

Minns inte namnet på sången men hade den i spellistan~ Detta är en cover från en så g som clac sjungde~ 

DEN ÄR SÅ FIN! 

Älskar sången ;-; Så fin är den ju! No matter how many times, i still love this song! Den är cute tycker jag och har inte någon speciel "cute song" så den får vara med ändå x,3 


 Två sånger som väker känslorna i hjärtar och det värmer i kroppen, något som ni inte har hört förrut!

                      

                                     

                                                               End.

Har inte så många mer faktis o.o

S O R R Y 

Ni får nöja er med två sånger ;-; I know, dålig fredag inlägg Dx Hade mästan inga bra idér denna fredagen xc Ni kanske kan få ett mini inlägg sen om jag hinner D:

 

                                      

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 januari 2014 13:17

För det första, snusa och röka är skit dåligt.

För det andra, ni slösar era pengar på att döda er själva.

För det tredje, hur kan man måla så bra?

It's kind of creppy how someone can draw something like that o.o

Och för det fjärde, jag har läxor att göra mindes jag xD

Sen under dagen tänlte jag göra en massa random frågor >w<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 januari 2014 16:04

Några små låtar som jag bara ville ladda upp ^^ Denna så gen heter "Gears of love" och jag var bara tvungen att ladda upp den >W<

Älskar denna sången o.o Just be friends. Antar att det mesta har hört sången. Men! Nano sjunger denna versionen som jag tycker är så mycket bättre :,3 

Många tycker nog att jag har dålig musik smak xD Well, jag älskar denna sången *_* Becuse of you med clear :* Den får mig en sån där glad känsla cx 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 januari 2014 21:35

Igår så började jag en ny anime :D

Dantalian no shoka eller the mystic archives of dantalian som den brukas kallas ^^

Det är en tvärtom än uta no prince-sama o.o 

Horror.

Är på episode tre men, jag kan säga att det kan vara VÄLDIG creepy ibland 0.0 Men, väldigt intressan ^^ och komplicerad O.O En massa böker och allt är på en och samma gång och man bara wait, jag fattar inget xD Den är väldigt olikt horror animer i några tillfällen, det gör det väldigt intressant att titta på cx 

Ending låten...ÄR SÅ HIMMLA LÄSKIG! Scared the shit out of me O.O Så creepy D:

Gillar den ändå eftersom den är så olikt dom andra ending sångarna.

Är det bara jag som tycker att det är litte "obehaglig"? 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 januari 2014 13:34

Kollar på pewdiepie fanny montages (igen) x,D Han är bäst! Ska vissa någom montage med honnom som jag bara älskar~


VARNING! Detta är ochså en scary montages så ni som blir lätt skrämmda eller får mardrömmer efter har kollar på sånt, ni ska inte se på detta då för det finns 99% att ni blir rädda. Ni som inte är det, ni kommer nog ändå bli litte rädda några stunder!

Hahahahah x,D Om ni vill att jag ska lägga ut flera fanny montage med honnom får ni säga till :,3 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 januari 2014 15:31

Heheheh....are you redy? Detta är en utmaning till er cx Den hetter:

TRY DO NOT LAUGH!

(försök inte att skatta xD) Kollade på den med min kompis och vi failade och skattade sjukt mycket XD Men, nu vill jag att ni ska se den c; Ni får INTE lee eller skatta eller något sånt när ni ser videon för då förlorade ni D: Hehehe....vad ska man säga >w<? GOOD LUCK!

Några kanske tänker så här " det var ju inte roligt o.o" eller " what...?""men jag säger så här: it's not over c; Kommer lägga ut liknade vidio med som kommer vara ännu svårare! Så...detta var bara uppvärmning >3<. Skriv gärna i komentarerna om ni vill ha flera liknande utmaningar eller något helt annat eller vad ni tyckte om denna c; 

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 januari 2014 14:34

Found it! Älskar denna täckningen! So kawaii >.<!!! Så som jag förut skrev så avgudar jag helt hur han målar, Ni hittar honnom på youtube med namnet: markcrilley ^^ 

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards