❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # A N I M E & M A N G A★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 juli 2015 14:15

Det finns rätt många ship som inte så många lägger märke till men det är ju så förfärligt svårt att välja ut någon eller helt klart att minnas de för jag har ju helt enkelt bara för många ship x'D
Men känner mig rätt forever alone med mitt Ship från mangan love so life Shiharu x Nao >^<
Shiharur x Matsunaga är väl ändå ett ship som jag kan acceptera att de seglar ut~
MEN JAG SHIPPAR MER SHIHARU X NAO JAG VET ATT JAG BORDE HA GETT UPP FÖR VI HAR JU DET DÄR KÄRLEKSTRIANGLAR BULLSHIP D:
Men jao har har lugnat ner mina feels för nu så börjar allt bli bättre för en fangirl har kommit upp i serierutan och der ju kind of kawaii togheter men har fortfarande sår från shipet där seglet gick sönder :c

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 juli 2015 12:00

Det finns kanske rätt många men det ända som jag för tillfället minns bäst är ju då från Gekkan shoujo nozaki-kun animen~

Jag shippade Sakura x Nozaki först men kind of gav upp för ni som har sett animen vet ju hur Nozaki är x'D
MEN NU BYTER VI SNABBT TEMA BARA, DENNA ANIMEN ÄLSKAR JAG VERKLIGEN OCH DET ÄR HELT KLART EN 10 FRÅN MIG PÅ MYANINELIST C':
Så där ja, viktig infrmarion U know c8<
Helt enkelt började jag shippa mer Sakura x Mikoto eftersom han är ju hilarious och man kan bara inte gilla honom, sen så är de två så söta när det kommer till dessa fail awkward scener när han försökte flörta med Sakura ;u;
Men det är väl så att jag shippar mera Sakura x Mikoto än Sakura x Nozaki men jag skulle inte vara helt heartbroken om de slutade upp som en Canon c:
Senare har vi ju en massa manga shoujo U know med kärleks problem och en annan kille kommer upp och all svartsjuka, och då så händer det ju att man shippar mera den nya karaktären än den andra men kommer inte på någon bra exempel nu xD

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 juli 2015 15:45

Alright alright alright, vi har ju några personer som jag är evig tacksam för där ute i världen så yes let's do it C':
Vi har ju såklart Senpai och har ju skrivit rätt mycket om senpai but min första japanska manga (bleckmossen är svensk) var Conan, mästerdetektiven conan och let's be honest, jag var beroende c8
Så helt enkel Googlade jag runt på conan och kom fram till senpai's blogg
där hon hade skrivit om conan och omg jag var inlove xD
Att inte vara den ända personen som hade läst conan var ju något jag hade tårar i ögonen ;u;
Sen så skrev senpai om anime och jag hittade andra bloggar som skrev om det och började hänga med i flowet vad manga var och anime, skillnaden u know cx
Senpai rekommenderade några animes och så som jag blev beroende av mangan conan och bleckmossen blev jag det i anime c:
Så all min kärlek och respekt to senpai ;W;
http://soraya-chan.bloggplatsen.se

SEN SÅ HAR VI JU PEWDIEPIE DÄR MED HAHAH RPG HORROR
Min bror kollade när han spelade "The crooked man" som var den första indie RPG horror jag kollade så inte nog att jag den stunden blev beroende av pewdiepie så blev jag det också i all horror RPG :'3
Like Ib, mad father, Misao, the witch house, the crooked man och herrejösses jag ska nu inte ta fram alla titlar på de som jag har kollat på c':
Så Indie RPG horror fandom av pewdiepie och Anime och manga fandom hjälpte mig senpai att notice C':

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 juli 2015 16:00

Att jag vill gifta mig med dom c'8
Eller helt enkelt krama om dom c8<
Alla kanske inte är trevliga i en fandom i mean anime är ju ändå rätt stor bara utspritt och Jao, det är ju mänskligheten BUT JAG BLIR ÄNDÅ SÅ GLAD ATT MAN INTE ÄR FOREVER ALONE :'D
Jag hoppas verkligen att jag hittar en RPG horror fangirl/boy någonstans här i verkligheten ;u;
OCH TÄNK OM MAN HADE EN COSPLAY VÄN RIGHT HERE VID MIN SIDAN OMG OKEJ ÄVEN OM VI INTE KANSKE INTE SKULLE GÅ SÅ BRA ÖVERENS SÅ SKA MAN GÖRA SITT BÄSTA FÖR MAN SKA TA HAND OM SINA ENSTKNA SVENSKA COSPLAYERS HERE 8D
Och såklart skulle jag ju övertala personen att lära mig cosplaya och att filma in en sådan casual cosplay in the house x'3
SÅ BOR DU HÄR I EUROPA SÅ LET'S MEET >:D
Sen så skullenjag gärna vilja ha en Buddy som tjatar om K-pop och J-pop så att man kunde mera om det LJWCBWROCBSDSJOEBD DET KÄNNS SOM OM JAG ALDIRG FÅR ETT SVAR PÅ FRÅGAN BARA PRATAR UT MIG PÅ NÅGOT HELT ANNAT Cx
JAG VILL KRAMA OM DOM OCH TACKA ATT JAG INTE ÖR FOREVER ALONE ;W;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 juli 2015 15:45

Om måla är en fandom, rätt osäker om man kan kalla det en fandom but NOBADY NOTICE ALRIGHT ;D
Det är ju något som jag har haft hela barndommen och jag har ju det även nu så nu blev jag osäker, men mina engelska grammatik kunskaper så står det ju WAS och det är väl varit och med mina svenska grammatik kunskapernså betydär det väl något som har varit or? O^O
så vilken är den FANDOMEN som jag HAR varit längst i men dissade den sen? >^<
Alltså om jag skriver det så kommer jag ju spolia imorgons svar D:
Jag tror att det blir bleckmossen för hälften av mitt liv har jag fangirlar över det men nu så gör jag det inte så brutalt längre, ÄVEN OM BLECKMOSSEN SAMLINGALBUM KOMMER UT I SEPTEMBER OCH NECROPOP 2 LET'S MAKE THIS CLEAR JAG ÄR ÖVERLYCKLIG >W<
Ack, förstörde meningen.
Well, förut var det något jag fangirlade över varje dag men nu har jag lugnat ner mig men ibland, WAKABOFI WE ARE TALKING ABOUT BLECKMOSSEN SAMLINGALBUM 2 WAAAH DÅ KOMMER ALEX IN OCH ALLT >///<
Märkte att jag inte har ett bra svar till frågan men detta är väl det närmaste svaret man kan få c:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 juli 2015 14:00

Okej, detta kommer bli lite awkward och kommer kind of skämmas för att jag inte tidigare har lagt märkte hur söta och underbara detta OTP egentligen är.

Kirito x Sandwitch

Sword art online.

Någon på anime amino skrev en fanfic på det som hamnade på the popular page och ni vill inte veta hur stupid jag känner mig när någon tar ett svärd right in the kokoro skrattande åt dig just like

"HAHAHA HUR KAN DU INTE HA MÄRKT THIS OTP, DIN BULLSHIP"

Så ja en random person på AA gjorde mig realize hur kawaii this is >///<

...

Det blev mer än "A pairing you didn’t notice but someone maked you notice that" än rubriken 

MEN INGEN LADE MÄRKE PÅ DET FÅR VI HOPPAS :D  


Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 juli 2015 19:17

  

FRIDAY SPECIAL: WSIDG?! SUMMER

NOPE

NOPENOPENOPENOPENOPE

STANNA HEMMA UNGAR OCH GÅ INTE UT SOM BAKA MORMOR GJORDE

FÖR JAG BLEV STEK 

SOM EN KOLBIT

Tog på mig minsann solkräm men varför skulle det hjälpa, brännde för första gången min rygg och mormor har ju tillräckligt att lida igenom när man inte kan fandoma så det blev inte bättre när verkligheten gjorde ditt liv svårare och dramatiskare

Man gick där och det känndes så som om någon plågade dig där genom att dra av ett plåster på din rygg, långsamt såklart för vem har bråttom att låta smärtan försvinna.

så ja.

Känndes som om helvetet tog i mina axlar och försökte dra ner mig, ska inte ens påminna stakarsa mig på morgonen för då var jag levande begravd :c

MEN DET ÄR FREDAG ANYWAY OCH JAG MINDES DET

Dock är det ju på tiden nu när man lämmnade friday special inläggen forever alone >^<

VAD GÖR MAN DÅ PÅ EN SOMMARDAG?

Stananr hemma och låser in sig i rummet med nerdragna gardiner 

MED HÄLP AV GOOGEL SÅ HAR VI KOMMIT FRAM TILL EN VÄG ATT ÖVERLEVA SOMMAREN

SÅ I PICK U GOOGEL 

SOLA

 

Det första man tänker är ju att sola och bada.

Men man säger ju sola innan man säger bada.

I mean SOLA och bada.

Så man tänker ju på solen förts right?

JAJAMEN DET ÄR BARA ATT GÅ UT OCH LIGGA DÄR I NÅGRA TIMMAR OM MAN VILL SE UT SOM EN BIT MJÖLKCHOKLAD PÅ GATORNA C8

Och vad gör man då när man solar jo man offrar sin kropp åt solen, the true.

Men om man nu vill överleva detta så kan man lyssna på musik och det gör ju allt mycket trevligare right? C':

OCH INTE NOG MED DET, TA MED ETT PAPPER UT OCH EN PENNA

UT OCH SÅ HAR DU JU TREVLIG ;u;

SO YES, LYSSNADE MINSANN PÅ K-POP OCH J-ROCK DÄR UTE OCH KLOTTRADE SOM ALDRIG FÖRR >:D

Bilder kommer och det blir ju några >xD

HA TRÅKIT 

Se till att ha tråkit och då kommer andra människor att komma på idér vad du kan göra.

Like:~-

" I'M BORED"

" Bada"

"NOPE"

"Sola"

"NOPE

" Odla nya blommor"

"..."

Och så kommer någon annan komma på vad du ska göra :D

...

Känner mig förfärligt smart C8

INSTRUMENT 

Det mesta av instrumenten kan man ju ta med sig ut och JA TREVLIGT FÖR ER

Man kan lära sig ett nytt instrument eller något sådant, kanske sattsa på den där marakasen eller varför inte ta fram den där koklockan och vissa vad man står för? >u<

Så man kan smälta in bland alla fågelkvitt med instrument :3

Så länge mormor inte tar fram något för då blir det ingen mer fågelkvitt och Well yes.

Är inget vidare på sådant.

Rätt kass kan man säga xD

LÄSA

NI SOM HAR BÖCKER SOM ERAN FANDOM KAN JU INTE HA DET BÄTTRE

MAN KAN BARA GÅ UT

OCH LÄSA

BRA LJUS

OCH ALLT

OCH NÄR MAN LÄSER MANGA

LÄSER MAN JU UT DEN PÅ SAMMA DAG MAN FICK DEN

Ä-ÄR INTE SVARTSJUK ELLER NÅGOT S-SÅDANT FÖR MAN BEGHÖVER WI-FI TILL MIN FANDOM OCH JAG INTE HAR NÅGON UTE FANDOM B-BAKA!

>///<

Ska minsann se till att skaffa en

...

Vi säger att måla på asfalt är en fandom HAHAHAHA SÅ DET VAR INTE SÅ SVÅRT HAHAHA

...

B-Baka!

...

Such a meningslös mening man kan få till xD

STÄDA

STANNA HEMMA OCH STÄDA

OCH OM DE SÄGER TILL DIG ATT GÅ UT

THEN NOPE

JAG HAR STÄDAT IDAG

Bästa ursäkten ever att stanna hemma och kolla på Adventure time C:<

 

OKEJ JAG HADE VERKLIGEN KUL MED DETTA INLÄGGET xD

OCH JAG HOPPAS ATT DU HADE TREVLIGT ATT LÄSA DET! C:

Så lämmna en kommentar vad du gör nu på sommaren och så finns det ju ett hjärta vid slutet av detta inlägget på vänstra sidan för att vissa att man hade det trevligt att läsa detta C':

Förlåt var bara tvungen att vara lite youtubig u know " Like and sub and leave a comment" xD

CIAO CIAO WAKABOFI 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 juni 2015 20:03

HAHAHA OKEJ DARLING FÖR KIND OF 30 MIN SEDAN HADE JAG MIN FLUMMIGHETS MODE PÅ EN FARLIG HÖG NIVÅ VID MATBORDET OCH WI FÅR SE OM JAG KAN KIND OF LUGNA NER MIGGGGGGG C'8
Jag lyckades idag skratta som en äkta yandere och ohmy SKRÄMMDE mig själv lite där älskling men nu så är jag hyfsat normal igen cuz alla gick undan när jag lyckades med min yandere skratt C:<
MOHAHAHAHAHAHAH
NU HAR JAG PLANERAT VAD DE tidsinställta 14 INLÄGG SKA MINSANN HANDLA OM C:
Men jag har inte börjat en för det är inte kul att skriva 14 tidsinställta inlägg :c
OCH HETALIA
JAJAMEN DROGAT PÅ DET JAJAMEN DARLING GONNA FANGIRL >W<
SEN SÅ HAR JAG KOLLAT PÅ AME-IRO COCOA KLART EN EP VAR 2 MIN OCH DET VAR EN OPENING MED SÅ JA INTE SÅ MYCKET HÄNDELSE THEY GOT PÅ DE ENSTAKA SEKUNDERNA PÅ 12 AVSNITT
HAR MÄRKT ATT JAG GILLAR SKIRVA MED STORA BOKSTÄVER
THATS SUGOIIIII
>//////<
OCH NU VILL JAG KOLLA PÅ ADVENTURE TIME SÅ CIAOOOOOOOOOOOOO C':
Tycker ändå att vi kan få in lite fab bilder nu när jag har omkring två tusen så here i go >:3

I will squezze u to death with my hug >///<



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards