『 ᗪ丨ᗪ丨』
30 mars 2014 10:49
Hej :D
Det är jag som borde tacka att du frågade ^^
Ojojoj....välja tio anime xD Det blir svårt men, inga problem! ;3
1. Clannad- obeskrivlig mästervärk!
2. Ouran highschool host club- Avgudar animen, bland den roligaste som jag har sätt men, mangam är bättre :3
3. Inu x boku ss- Älskar alla animen med foxspirit o.o
4. Kami-sama hajimemashita- Mangan är bättre men, älskar animen ^^
5. Fruits basket- Om man ser animen, måste man läsa mangan eftersom den är bland dom bästa shujo mangan ever.
6. Full metal panic!- bästa action animen ever!
7. Lovely complex- roligaste animen antar jag faktis x,D
8. Romeo x Juliet- * gråter *
9. Sukitte linayo- ( say " i love you") kawaii!
10. BTOOOM!- Awesome!
Okej, det kanske inte var i en speciel ordning men dessa animer är bland toplistan just nu :D
Tack för din fråga igen^^