❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 januari 2017

/ NOTHING SPECIAL, REALLY \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 januari 2017 21:08

 

/ Har du någonsin träffat en mänsklig version av huvudvärk? \


Godkväll på er allesammans hoppas ni har en mysig kväll och inte gråter i ett hörn forever alone c:
Allt är hyfsat bra med mig, en aning stressad men annars är det ju bra och i skolan är det inte lika dramatiskt men planerar inte slösa ett till inlägg till en massa feels c8

Några speciella händelser i veckan då?
Jomen, nu på tisdag så ska gymnasiet valet vara klart (omvald dock typ i april) och valde som första val samhällsvetenskap och som andra valde jag teknik mENN JAG KOMMER FÅ MENTAL BREAKDOWN OM JAG INTE KOMMER IN PÅ SAMHÄLL FÖR NEJ TACK TILL TEKNIK (omfg matematiken är fruktansvärt där) men det fanns inget bättre linje i det gymnasiet jag vill gå i so yeah.

Fandoms?
Gaaah, det går så trögt jag gråter. Har verkligen lust att börja kolla på soul eater really den har varit på min " ska kolla listan" i evigheter men har inte kunnat sätta mig ner och börjat kolla för det är alltid något, och så har jag ju Magi säsong 2 men ska nog lägga undan den i hyllan lite oCH GINTAMA NEJ HAR INTE BÖRJAT KOLLA PÅ DEN NYA SÄSONGEN för hur kommer jag klara av att vänta en hel vecka till nästa episode nope.
Jag är vid slutändan av min polska bok dock har jag två kvar mental breakdown men ska pausa och läsa papper städerna av John Green (förr eller senare exploderar jag ) och så kör jag vidare med andra boken c:
Overwatch, äntligen har jag kommit upp i level 100 like det tog mig nästan ett halv år.
The year of the roster är helt ok är typ deprimerad för att få Mei legendariska skin, den röda och reinhardt " ARE YOU A CHIKEN " voiceline I love that one
Sherlock?
Har lugnat ner mig men jag gråter inombords.

Pärlat något? Nope.
Men jag har några teckningar på lagret sedan förra året som jag inte har visat
för er, ville liksom inte göra er blinda.
En massa klotter har inte målat seriöst på evigheter men inget blir bra så jag har gett upp kan man säga.
Så har klottrat som vanligt i min klotterbok.
Och har jag inget bättre att visa er eller att skriva så varsågoda c8

 
 
Ingen bild

Neko-kouhai (lilla söta kouhai )

29 januari 2017 09:35

Hej senpai :'3
Jo, men du Sherlock säsong 4 var bra, men man fick ju alla feels. Du måste se säsong 2 av Magi, jag lovar den är skitbra! :3 Och soul eater är också bra c::::


Btw, så har jag börjat kolla på doctor who c: Nu ska jag läsa dina andra inlägg jag missat c:
(funderar nu även på att försöka fandom-blogga for real)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

2 februari 2017 22:02

Hejsan fina kouhai-chan c':
Ouch, alla feels i season 4 var ju obeskrivliga. Det slog mig hårt.
Jajamän, ska minsann kolla på magi säsong 2 för mer Jafar c':
Var bara så taggad att kolla på soul eater xD

NÄÄÄMEN KOUHAI-CHAN HAR DU SLÄNGT IN DIG I ÄNNU EN FANDOM xD
Hahaha, är inte så mycket bättre jag själv c':
ÅHH, KOM IHÅG ATT SÄGA TILL OM DIN NYA BLOGG :3

 
Ingen bild

Neko-kouhai

11 februari 2017 10:41

Hehheh ja, det har jag. c: Har dock varit väldigt dålig på att blogga då jag knappt har tid.
Undrar bara, har du kvar anime amino? Heter NenaNightmare där (har skaffat nytt konto) om du skulle vilja chatta nån gång cx

『 ᗪ丨ᗪ丨』

13 februari 2017 21:40

Bloggen ska inte vara en press, bara något avslappnande och roligt så var inte orolig om du inte har tid att blogga bara ta din tid och när du har tråkig eller får lust att skriva något så finns bloggen där! C:

Självklart! Såg att du byte namn och tack att du sa till för vi måste ju bara chatta i närmaste framtiden igen! c8

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards