❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 21 januari 2017

/ GET A GRIP \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 januari 2017 21:35

   

 /Tjejer som låtsas spela dumma för att de tror att det är gullig måste bli slagna i ansiktet med en tegelsten\

 

Welp, jag brukar starta inlägget med att säga att jag lever men, jag vet liksom inte längre 
Sherlock säsong 4 har nått sitt slut och den fick med sig Sandras liv också.
So yeah.
Skolan har varit riktig jobbig också och kände mig liksom helt vilse och var hur deppig som helst men nu är det bättre och har en aning koll hur min situation ser ut~
Några kanske minns att förra året hade jag en sådan " depp period "då jag kände mig som trash och man kan säga att den har hälsat igen när skolan började.
Men teatern har börjat igen och jag är hur glad som helst över det, nu i onsdags var det teater och gosh vad roligt det var att se alla igen c':
Har även kollat på Anohana animen så jag har nästan bett mig själv att gå in i ett hörn att gråta 

asså lägg av Sandra
...
Holyshito jag vill gärna gå in närmare i alla dessa teman och skiva om det men jag vill ju inte skriva väldens längsta inlägg gAAH #lifestruggle
Men jag vill göra ett inlägg speciellt som sherlock så den kan vi lägga undan i hyllan till en annan gång~ 
MEN ASSÅ JAG KAN ÄNDÅ NÄMNA ATT JAG GÅRTER AV PERFEKTION ALLA BEHIND THE SCENE MED BEN OCH MARTIN OCH SJÄLVASTE SÄSONGEN I CAN'T
Thanks godness, vi kanske lever då när Trump blev president men vi lever också då sherlock säsong 4 kom ut.

Skolan har varit rätt jobbigt än så länge, har insett nu verkligen hur mycket jag inte passar in någonstans men saken är att jag vill ju inte anpassa mig till andra bara jag vill ju vara mig själv och gå min egna väg.
Dock finns det ju ett problem och det är att man under rasterna för vara ensam för jag orkar ju inte springa runt efter alla och anpassa mig för att jag ska passa in och inte vara för tråkig att hänga med men liksom vem orkar.
Så istället sätter jag mig bara ner och ingen jagar ju efter mig, do u get it?
Man får denna känslan att ingen bryr sig och måste man hela tiden springa runt efter varandra för att vara vänner?
Måste man hela tiden följa efter och om man själv går en annan väg, då följer ingen med?

Borde det inte funka på båda sidorna?
Komplicerat shit I know och jag är ju  bra att förklara saker but yeah.
Så har jag iallafall känt mig och jag orkar inte längre anpassa mig till andra bara gå min egna väg och om priset är att jag får gå ensam så får det bli så.
Därför, är det också en anledning varför jag älskar teatern för att där kan jag vara mig själv och det blir ingen awkward silence eller något, man behöver inte alltid börja själv konversationen och lösa problem själv.


Därför tror jag att jag ska skippar vara med i grupper bara prata med alla, gå till olika grupper och om någon är utanför vill jag stödja personen. 
Som ni redan vet älskar jag att göra andra personer glada eller att dom skrattar och ska försöka denna strategien "
Även om jag kanske kommer vara ensam så vet jag iallafall att ingen pratar skit om mig och kommer

inte känna mig utanför.
Vi får se hur det blir men det är lite jobbigt just nu, fast förra veckan visste jag inte vad som hände med mig och varför jag betedde mig såhär och nu har jag funderat och listat ut problemet och det är verkligen skönt C: 

Jomen nu är jag ju taggad nu kanske läser några personerna min klass detta welp, hi there stalker.
YOSH LET'S DO THIS AZONXZXBSDJOXBDBXD detta ordnar sig man får ingen av att deppa ge dig talking2myself

Amen jag ville ju göra denna otakutag som jag nämnde i förra inlägget but kouhai-chan plz where are you och din blogg c8

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards