❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 13 januari 2017

/ THE EAST WIND \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 januari 2017 21:44

  

/ Taking your own life. Interesting expression, taking it from who? Once it's over, it's not you who'll miss it. Your own death is something that happens to everyone else. Your life is not your own, keep your hands of it\


I think we all died that moment in sherlock
Alltså, jag grät något så förfärligt i söndags när avsnittet kom ut jag har inte gråtit så mycket till någon annan avsnitt som denna.
John Watson bae is back och fking sherlock, alltså sherlock.
What can I say.
Hela tumblr seriöst gör sönder mig ja det kan jag säga.
Tumblr gör sönder mig
Funderade att skaffa ett konto som min 16-åriga present (2/2), för att tumblr är livet och eftersom jag

inte har ett liv så passar det bra in.
Men vi får se, det blir iallafall spännande.
Vad jag egentligen ville säga, är att jag är så tacksam att jag följer med denna säsongen.
Like, detta kan vara sista säsongen av sherlock.
Minst 2 år måste vi vänta iallafall till nästa, eller längre eller det kanske inte blir något alls av det och det känns så...när jag tittar nu på söndag på det sista avsnittet så kan jag faktiskt titta på det sista avsnittet av Sherlock holmes och jag kollade på den när den kommer ut live.
Liksom, har svårt att få in det där.
Såklart, vore det ju jätte roligt om en ny säsong kom ut efter 4 men jag känner även att den inte får vara för lång eftersom det kan förstöra en hel del.
Ibland måste man stoppa, om det blir för många säsonger så kan man ju inte precis treasure this moments av johnlock så mycket som man gör nu.
MEN EN SIDA AV MIG BARA SKRIKEEEER UT ATT DET INTE FÅR VARA SLUT ALLTSÅ JAG KOMMER VARA FÖRSTÖRD
Dessa två sidor fight inside of me.
Vi får helt enkelt se hur det blir med sista avsnittet...älskar så länge så sjukt mycket säsongen och nästa avsnitt så blir det ju en confession alltså sherlock du river sönder mitt hjärta John come and heal me.
Älskar John alltså ta er ni som hatar honom fortfarande pågrund av det han gjorde han är bara en människa också han har gått igenom så mycket snälla.
Älskar alla karaktärer så mycket och liksom förlåt för detta inlägge men jag har så mycket feels nu när

sista av sitter kommer.
Och jag bara måste få ut det.
Och alla har tröttnat att lyssna på mig.
Så liksom, here I am
Det blir spännande sedan på måndag när jag har skola kommer ju vara död på riktigt

I cri

 
 
Nao

Nao

13 januari 2017 22:18

Jag har inte sätt första avsnittet av säsong 4 än men hört att många varit väldigt upprörda. Aaah kommer nog vara full utav feels efteråt >A<

http://wurcid.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

17 januari 2017 19:38

ÅHHH NAO-CHAAAAN ALLTSÅ OMG
Hela tumblr avskyr säsong 4 or iallafall ep 1 & 3 and liksom här kommer jag som tyckte om säsgon 4.
Man bara, forever alone once again I guess.
But yeah, säg till när du börjar titta or när du har kollat klart i need your opinion och ifall du skulle dö lite i något avsnitt av feelings så finns jag här gurl c':

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards