❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 7 januari 2017

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 januari 2017 23:02

/ Jag kanske ser ut som en potatis nu men

en dag kommer jag att förvandlas till pommes frites och då kommer ni alla vilja ha mig \

 

Det återstår mindre än en vecka kvar av jullovet och har insett att jag är körd om jag inte tar tag i mitt liv
Well, Welcome to another inlägg alla fellow människor och humans.
Som ni förstår säkerligen, slog mig sherlock säsong 4 hårt och det är med minsta sannolikheten att jag kommer hel tillbaka efter dom 2 övriga episoden.
The episode was splendid but jesus fking cristus vad jag grät den stunden men nu liksom har jag insett att de kanske inte är så dåligt när jag lugnade ner mig (efter
6 dagar)
but still allt drama kommer ju ta kol på mig
Omg ni som inte har sett avsnittet fattar inget vi byter ämnena för eran skull 


Snön har anlänt, kanske en aning sent nu med julen och nyårsafton bakom våra ryggar

men som vanlig, kan vi inte göra något åt det
Men det är väl kul med snö, då kan man ju stanna inne och sådant, och så stickade tröjor vilket fyller 89% i mitt klädskåp cuz I love tjocka tröjor
Doe när man ska gå och lägga sig måste man göra sig till en rulltårta, första lagret är då chokladen som i denna situationen blir min filt, andra lagret vilket är fyllningen blir inget mindre än mitt täcke och så avslutar vi det

sista lagret med vispgrädde vilket i sin tur är mitt sängöverkast.


Och nu tror ni säkerligen att vi inte ha någon värme hemma men där har ni fel det är bara att jag stänger dörren till mitt rum, vilket leder till att jag stänger ut värmen.
" Men Sandra, varför stänger du dörren om du fryser!? "
Jamen kärra du där ute som ställde denna frågan i ditt huvud sherlock Holmes huehue
Vi har två utmärkta anledningar, för det första har vi ju den irriterande tickande klockan
Att jag inte har saboterat den är ett mirakel
Andra anledningen, är att det finns en medlem i min familj som jag undviker säga namnet på, för att den skulle känna sig kränkt och skämmas en aning.
Och denna personer snarkar, så att hela huset skakar literally jag lyssnade på " theme of J.J " på mina hörlurar och tyckte att jag hörde en person kväva eller skrika.
Men det var bara personen som snarkade.
Asså, jag hade hörlurar på mig
Hur högt kan individer snarka?
Och hade ju inte hjärtat att stänga denna personens sovrum, för då skulle ju den personen frysa så ja, även vaknade den personen natten innan 4:00 och kunde inte somna om, och hade hög feber så jag kunde ju bara inte.
Åå här är slutet på berättelsen om den stackars flickan som stängde in sig i sitt rum en kylig vinternatt.
Hur kom vi från snö till snarkningar wut

Vad skulle ni ha gjort i denna situationen? Snöar det hos er och vad tyckte ni om den nya sherlock?
Btw, har jag blivit taggad av kouhai-chan (sparklingcandy) att göra en otaku tag så se till att hälsa på bloggen inom snart och ni få ha det en fortsatt trevlig dag, även om det återstår bara några enstaka timmar timme kvar när jag skriver detta inlägget...godkväll



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards