❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 6 november 2016

/ WINGARDIUM LEVIOSA \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 november 2016 15:59

/ Kidness. It doesn't cost a damn thing. Sprinkle that shit everywhere \

 

JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD MIN MOBIL LADDAR MEN DEN BARA NOPE JAG E DÖD
jäkla iPhone 4 skit
Jag hälsar på er
Igår avslutade jag " over the garden wall " och jag visste inte vad jag skulle ta mig till med mitt liv men så brukar det vara.
Gosh från och med nu ska detta bli min tradition att se den varje höst okok varför inte hänga med~?
Även har jag kommit till hälften av harry potter bokEN SFBDJOBFSJLF THE FLASHBACK NU HAR JAG ALLA DESSA FEELS BACK VARFÖR VARNADE NI INTE MIG VARFÖR DET GÖR ONT
GEORGE OCH FRED, HELA WEASLY FAMLILJEN MIN KÄRLEK TILL DOM ÄR OBESKRIVLIG
OCH HAGRID GINNY jag älskar detta
Det var då länge sedan jag var inne i harry potter fandomen och känner mig så välkommen ohmy poor heart of mine.
Och i fredags kom Sombra ut, fking äntligen och hon är perfekt som vi tänkte oss och ser så mycket fram emot när vi får spela henne och alla nya mode i overwatch med 1VS1 jag är så taggad ihhhhh owo


Det är så mycket snö här och inombords så har jag mental breakdown för hann inte göra väldens största löv hög att hoppa i men Welp, vad ska man göra man kan alltid tillkalla iluminati och alines yes let's do that.
Även var typ varje affär julsaker man bara ni har inte någon tidsmaskin så man kan smälla till personen som bestämde detta or something nejmen det är väll mysigt
Aye höstlovet är slut och vad ska jag säga, det gick lite för snabbt för att göra någonting nyttigt.
Min ursäkt varje lov huehue
Och gaaaah har börjat på en nu animu whAT A SUPRISE och det är mononoke och nope inte Ghibli filmen alltså nu känner ni nog igen den för att pewds nämnde det i en av sina videos och den ser epic ut liksom look at the animation
That's something diffrent
Hard not to love

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards