❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2016

/ WHEN SHE WANTS TO FLIP ALL THE TABLES \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 oktober 2016 21:31

 

 / I'm like 500% done with today and and like 67% done with tomorrow already \

Gaaaah, hela denna veckan kan bara dra till sopptippen tack det känns liksom vad jag än gör blir det fel man bara fram med borden, let's begin " flip so many table" mästerskapet, guldmedaljen har jag redan runt halsen innan jag påbörjar.

På tisdagen var jag med min klass och typ hela kommunen på en dans kurs där vi skulle lära oss dansa bugg, till december då vi har något slags bal or something.
Och det var faktisk grymt kul, även om det var awkward att dansa med främlingar så brydde man sig inte så mycket man bara snurrade på och dansade.
Det värsta är ju att det räcker med att jag snurrar 3 gånger och jag mår illa och nu var jag ju tvungen att snurra typ 117 gånger så ja, det sista kände jag att jag var nära att falla ihop och jag landade på marken och lugnade ner mig dagen efter så ja, resten av dagen tillbringade min själv på Liseberg snurra runt karausseler.

 

MEN ÅHHHH MYGOSH SOMEONE
DE NYA HALLOWEEN UPTADE PÅ OVERWATCH
Amen om någon ifrågasatte min levnads nivå skulle jag nog svara död men inte begravd reaper highlight intro omg
Vi kan nog alla hålla med om att Mercy slog hårdast, men Ana med sin ghoul det är något man ber för,

just take My money blizzard.
Och började spela med roadhog det senaste alltså han ultimat. Då känner man att man har makten.
Men som skrivet först i inlägget går inget bra för mig så förlorar hela tiden,

det är nu man vill sätta sig i ett hörn och gråta.
Heros never die, for a price.

Dåså beklagar jag min enorma osocialitet på bloggen nästa vecka får jag ta tag i detta, om jag inte är typ på depresssion mode då vette jag inte vad.
Känner mig liksom tung i hela kroppen och kan inte hålla ögonen öppna ni vill inte ens veta hur många svarta koppar med kafé jag har vänt mig till.
Svart kafé, like My soul.
Näämen nu får jag faktist lämna min depression hörna or wait jag har musik prov imorgon I'm so sorry Mr. Corner I go right back to you plz don't leave me.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards