❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2016

/ OKAY? OKAY \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 augusti 2016 17:38

>> Dear math, I'm sick and tired finding your " X " Just accept the fact that she's gone. Move on dude <

Alltså vi fick en diagnos av allt vi gjorde i 8:an under matte lektionerna och jag var nära att flip the table.
They just keep hating you I guess.
Det absolut fantastiska är att den sista lektionen har jag på tisdagar är håltimma så jag kan bara dra hem 13.05 and play overwatch or dra till fikat och mysa med väninnorna yeah that's amaz c8
Åh dude vi har en sådan uppgift på syslöjden att vi ska göra något gammalt till nytt and I was just like

låt oss göra av en massa plastpåsar en regnrock cuz vi bor i Sverige.
Så nu behöver jag liksom införskaffa ett par hundra härliga och färgglada plastpåsar yeymittliv.


Eftersom jag vet att alla är så intresserade av min Pokémon go hunting så tänker jag skriva om det huehuehue
Nejmen nää det blir inte så mycket av liksom lvl 13 och högsta Pokémon är något på 800 ni kan eliminera mig now.
Dock älskar jag all this Pokémon go post och har sparat en massa för jag är en sådan

som bara inte kan bläddra ner utan att spara.
Serri, önskade att jag föddes med denna egenskapen i livet att bläddra genom tumblr utan att spara va andre bild bro.

 

Vi pratade om pg right ehm, jag läste klart Fault in Our Stars.
Or svenska titeln " för eller senare exploderar jag" av John green ofc ni känner igen den

är väl några år försenad av att läsa den.
Sure it was good and sad men jag grät ju inte ögonen ur mig det blev rätt självklart

att någon kommer dö ok den var rätt sorglig faktiskt.
Så har nu papper towns men innan det blir det Camilla Läckberg fyrvaktaren och Rainbow Rowell's Eleanor & Park och btw har bestämt att när jag har läst hela Camilla serien

ska jag köra ett maraton på harry potter cuz mygosh I need it.
Vill typ gråta så många böcker har jag att läsa.
Men veckans rekomendation är hela howl's moving castle serien, castle in the Air and house of many ways like oml yes.
Älskar nog en aning för mycket Diana wynne jones huehuehue.
Läste även en helt underbar fan doujinshi av Ib, " the labyrinth of the blue king" och ni kan hitta det på youtube men saken var liksom att självaste cryaotic gav rösten till Garry så man dog i början av varje klipp.
Det är när ni får det där förbannade slutet när Garry är i tavlan och Ib bara " why do I feel like I know him...?"

och man plz That's your husbando. Nämen slutet heter ju " the forgotten painting" if det säger mer till dig.
Tyvärr verkar den vara droppad men liksom älskar man Garry som jag and ship Ib and Garry then yes.
And it was really pretty drawed och typ alla soundtrack från Ib får mig i tårar it's so pretty älskar garry's team

and marry det är liksom goal.
Men Cry där i början som gav Garry's röst, tappar andan lite där.
Btw avslutade jag the mirror lied and spenderade resten av dagen att läsa vad den handlade om och

kan vi bara prata om the rpg horror community?
They really have all the answers.
Hittade en perfekt sida med massor av terorier vad som egentligen hände och det är helt suveränt ouo

Ack, nää nu ska jag ge mig av bye c8

 

 
 
proofreading and editing services  - edit-ing.serv

proofreading and editing services - edit-ing.serv

2 september 2016 14:58

this is the funny story) funny pictures and efficiently pick up the text and characters)

http://edit-ing.services

『 ᗪ丨ᗪ丨』

2 september 2016 15:33

Ohmy, thank you so much! I am really happy that you like it because it takes a lot of time to get this done and hearing that it is worth it makes me really happy!
Have a nice day // Sandra

 
http://resumeperk.com

http://resumeperk.com

16 april 2018 08:40

a cheerful story, has lifted the mood for me since the morning, thank you for writing such a great post, I will share it with colleagues

http://resumeperk.com

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 april 2018 21:59

Hello, and thank you so much for the nice words! I'm glad this post could cheer you up and I hope you will have a wonderful day!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards