❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 23 juni 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 juni 2016 19:38

 

Alright, typiskt mig då att skriva om AFISH nu när man har glömmet bort

typ
allt
NEJMEN NÄÄ DET VAR NICE c:
Det var en annan lokal this time och var rätt vilse..Okej förlåt jag var orehört mycket vilse plz help me
Detta är mah tredje år på AFISH och denna gången var det nog härligast cx
Denna gången hade jag en bok med mig att läsa så var ju lite sysselsatt
Cosplay tävling gick fintfint, dock har jag ingen aning på vilken plats jag kom på cuuuzzz de skulle skicka en mail till mig men jao, nope.
Men fick en massa feedback för min cosplay and that's like awesome för att det är min första cosplay och aldrig hade man trott att den skulle bli så lykad c':
Även lärde jag känna några nya personer , minns inte deras riktiga namn huehuehue men det var Katten, Miku och Melonen and wut a fabulös people they were ouo
 
Även träffade jag fina Julia på AFISH och vill gratulera på delad andra plats på fanfic tävlingen ( I KNOW YOU COULD DO IT oWo) och va kul att det gick så bra på improvisation aktiviteten~! ^^
 
Så det var nice, en trevligt dag var det och även DM WD CP BLEV JAG HELT FIRED UP MED ATT FIXA EN TILL COSPLAY HUEHUWHUWH

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards