❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 10 juni 2016

/ SOMMARLOV 2016 \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 juni 2016 18:41

DIFBIJWDCIJSDC KNYT POTATIS SÄCKEN DET ÄR SOMMARLOV 

HOLYSHIP
WUT
HOW
WHEN
YES
WAIT
OMFG
JAG KOMMER JU BÖRJA SISTA ÅRET NÄSTA ÅR
GOSH
WUT
Minns rätt tydligt första dagen i 8:an, alla parade ihop sig i grupper och dom grupperna blev kvar tills now o-o
Like, 8:an var liksom en jäkla mycket drama hitt och ditt och brända ägg på stekpanan man bara herrejösses vänd på ägget~
Men det var ju ändå grymt för now i 8:an så var ju de tre musketörerna , Me and Mandelskorpan och kvinnan med massa smeknamn Carro and really, thank u guys. Skulle nog släpa mig fram till avslutningen om inte ni var där bredvid mig och really, puttade mig framåt så jag nästan snubblade c':
 
9:an kommee typ bestå av en massa stå hej och poor you, som kommer få vara med mig med mitt gymnasieval cx
Btw, jag har väl sagt att jag var programledare på det hela idag~?
Ack, det gick jätte bra c:
Allt började att jag kom fram dansande forever alone framför alla med låten " can't stop the feeling " och så kom lärarna dansade bakom mig, men är bara tvungen att meddela detta att innan vi skulle komma ut så hade de helt panik och pratade hela tiden med varandr aoch jag bara " TYST MED ER för fan " till alla lärarna i högstadiet som skulle dansa och det är tur att betygen redan är satta >->
Känndes skönt att ryta till lärana som alltid säger till oss, liksom de var ju för bövlen tvunga att hålla sin mun för hur skulle jag annars höra när jag skulle komma in o-o
Har nog allt på film, så maybe kan jag lägga ut det här om ni vill c8
Men allt gick bra, i slutet kom till och med prästen fram till min och berömde mig e.e
BUT YEAH SOMMAR NOW DÅSÅ INGA PLANER ÄN SÅ LÄNGE BRO xD
Får ta dagarna som dom kommer, and se till att bloggen fabulösas till här c;

  

 
 
Neko

Neko

12 juni 2016 21:49

Hej Sandra!^w^
(Neko är tillbaka efter ett litet tag c: )
Det är skönt med sommarlov!^^ Och japp!^^

Kika gärna in på min blogg om du vill :3

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

14 juni 2016 20:48

Waaah, där är du c':
Letade efter din blogg och var helt vilse cx
Åhh ja, man behöver lite ledighet nu känner jag,c8
YES I WILL MAH DEAR NEKO :'3

 
Ingen bild

nellielovesoliverwood

26 juni 2016 11:56

Ååååh har du video på när du gick in Sandra? Skulle du vilja typ skicka den till mig om det går, tittade bort under hela låten hahahah ;) hoppas du har ett bra sommarlov! Kram nellie

『 ᗪ丨ᗪ丨』

27 juni 2016 16:29

omg nellieloveoliverwood måste bara påpeka detta ännu en gång vilket genialisk namn det är c8
Hahah, javisst ja det kan jag, tyvärr filmade nu en viss individ in allt så vill man skäma bort mig har man ju perfekta vapnet
Ska försöka överföra den till mig och sedan skicka till dig så snabt som möjligt c:
JOMEN JAJAMÄN HAR JAG DET AND HOPPAS DU HAR ETT HÄRLIGT SOMMARLOV ( kommer inte levande tillbaka till skola pga game of thrones plzhelpme) MED KRRAMISAAR c':

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards