❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 5 juni 2016

/ NIKO IS BACK + VARNING \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 juni 2016 23:58

          

Liksom, det gick rykten att jag skulle blogga i helgen.

Men helt plötligt fick jag ett helt liv att ta tag i och tiden rann som sand ur mina händer
och hade några sandkorn kvar 
och hoppet fanns kvar 
att jag då skulle blogga i helgen 
huehuehue c8 
Det hände en sådan hemskt händelse under veckan som jag tänkte ta upp och varna er alla som har en hund hemma~! 
Ni vet ju vad hundben är för något, sådana mumsiga ben som stinker och det ger man till hunden som lite godis c8 
Vi gav Niko en gris öra, cuz he likes it and all the dogs like it cuz it stinks. 
Och mamma ringde ett samtal och efter ett tag hörde vi ett förfärligt " HERREJÖSSES " och så fick vi veta att Niko hade fått en mindre bit av grisörat mellan sina kinder. 
Ni vet, när man har en klubba eller glass så har man denna pinnen kvar och så ibland så lägger man den vågrätt med kinderna, så att man får en bred mun, do u understand?
Iallafall, fick Niko det så med sitt hundben som var så litet och han kunde ju inte göra någonting, inte kunde han skälla eller något för benet satt ju fast i käken och Niko kom till mamma då och så märke mamma det och tog genast bort biten och slängde den. 
Niko var typ helt chokad, han gick ner och hade en sådan orolig plz don't blame me blick och ville vara för sig själv, men sedan kastade vi lite boll och han lugnade ner sig som tur T^T 
Så där för vill jag verkligen uppmärkasama detta att aldirg lämna en hund ensam med ett ben för om biten blir liten, kan hunden sätta den i halsen, eller kan den fasta i munnen mellan tänderna eller jag vet inte vad, och hunden kan ju själv inte göra någoting så ha koll om ni ger eran hund en sådan godisbit att ha uppsikt~!

 

USCH NÄMEN FYY DET VAR SÅ LÄSKIGT NU GÅR VI VIDARE DOCK I ETT TREVLIGARE ÄMMNE >-> 
Let's continue skirva om Niko för att jag fick en request om att skirva om sötnosen c: 
Niko mår fint fint, och hela denna dramatiska skillsmässan antar jag har även påverkat hunden, ibland tar vi med honom till skara med oftast så träffar inte Niko pappa och det är ju båda  
sad för, men när han är i skara så leker de mindre killarna all the time med hunden, mest 3:åringne Björn för de är like BBF, that's so kawaii to kolla på dessa relationship cx  
Även nu när mamma är ensam så har hon ju hunden vilket gör att hon inte är helt forever alone vilket är en lättnad~ 

 

Häromdagen var jag lite deppig and alltså det var så gulligt för la mig i sängen och Niko kom till mig och la sig precis bredvid mig och gav mig en liten puss och stack inte undan när jag ville gosa med honom ;u; 
Och så är Niko den ända som stannar kvar i min närhet när jag sätter på J-rock och K-Pop, när jag städad så hoppar han upp på sängen och även om det är rätt högt och andra skulle ta ordet " Öronbedövande" musik så stannade han by my side samtidigt när resten skrek uppifrån att stänga igen min dörr ;;u;; 
Ack, puss på dig Niko c': 

Beklagar stavningen, på min ex-ipad finns ingen rättning stavning grej >->'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards