❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 22 maj 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 maj 2016 20:30

Sandra is back on track woshoooooo  

Dagens inlägg tänkte jag ägna åt lite olika fandom som jag har trasslat in mig, ack beautiful shit sparkles everywhere c':
Vi börjar med den äldsta, No.6 mangan~!
Läste ut den då när jag la ut bilderna på Nezumi och Shion, bara för att de är perfekta och att jag hade varit vid tumblr och well, +100 på gallerian c8
Anledningen varför jag läste den var att jag i Polen köpte de två första böckerna och kastar man sig in i smeten får man ju blanda den liksom cx
Mina jämnförningar är goals.
Men animen och mangan skiljer sig inte så mycket, det är ingen fortsättning på avslutningen från animen eller något men man förstår allt definitivt mycket tydligare för minns att i animen var jag helt vilsen och i mangan så förstog jag allt och märkte egentligen hur storyn är braaaaaaa FY USCH VA BRA DEN ÄR ;;U;;
OCH SÅ VAR DET SÅ MER SHIPPIG MOMENTS MED NEZUMI OCH SHION SOM ÄR ETT OTP PERFECTIOOOM
OCH SÅ ÄR DEN SÅ OTROLIGT VACKERT TECKNAT MAN STIRRADE 3 MIN PÅ VARJE SIDA OCH ATT SLITA ÖGONEN IFRÅN DET VAR RIKTIGT SVÅRT oWo
btw, måste bara påpeka hur mycket jag älskar Nezumi, marry me okok
Och liksom bara för att alla ska börja läsa den lägger jag ut denna bilden 
Huehuehuehuehowevil

Då går vi sakta över till anime kategorin och om ni har stalkat min MAL så kanske ni minns att jag upptanderade där min osomatsu-san och vet inte om jag har skrivit om det, men har iallfall sett klart den ett bra tag sedan c8
Och ni som har stalkat min ännu hårdare vet att jag gav det en 10 för liksom, vem kan inte?
Hela animen är typ genius fabulöst.
And I just love it   
Men det är ju inget konstigt för det är samma producent som gör gintama som gjorde osomatsu-san så det var ju rätt kristalltklart att den var 11/10 SÅ DÄRFÖR PÅPEKAR JAG DETTA LITE EXTRA ATT GINTAMA OCH OSOMATSU SAN HAR SAMMA PRODUCENT AND THE BOTH ARE FABULÖST EPIC AND AWESOME så kolla på gintama huehuehueh
Känn ingen press nu bara bubben C8
Ichimatsu was awesome and as well the rest, and definitely the yellow one with his hustle hustle and muscle muscle c':

 

Även har jag läst en massvis och har fortfarande massvis att läsa c'x
Men första boken i Camillas Läckberg bok, isprinsessan har jag läst och den var oerhört bra TwT
Mycket mer kärlek än i lejontäjmaren som var väldigt brutal men tycker nog ändå mer lejontämjaren~ oWo
Det var en sådan plot twist så rammlade av stolen och man fick använda våld för att ryka bort den där boken för mig för fy fasiken vad spännande den var *^*
Men man kunde inte lista ut vem som var mördaren själv eftersom för lite bevis men alla pyssel biter var till sist på plats och allt var så självklart
Det handlade om att en tjej hittades död i hennes badkar, död ofc för vad skulle det annars vara för deckare och då så var det så kallt i hennes hus och det va som ett tunt is lager på badkaret och var helt vit och så vare något som sa " Så vacker hon är, som en prinsessa, isprinsessa" 
En gubbe hittade henne död och hon hade skavsår på båda händerna, med rakblad och alla trodde att det var självmord med det verkade omöjligt för att personerna i hennes omgivning kunde inte tro att den härliga tjejen skulle ta självmord, och polisen kom fram till att det är helt omöjligt att hon kunde ha sårat sina händer med rakbladet perfekt för att...allt blir sämre med vänsterhanden och ni vet, såren var raka och allt möjligt och det ndsbclkdsbclkdsb det var inte självmord iallfall xD
Och Erica Falk, hade henne som barndomskompis och hon bestämde sig att skriva en bok om henne och så allt möjligt, bra bok iallfall C:

Sådär ja~!

Har läst andra böcker med men det får vi ta en annan gång så att handen blir inte trött att scrolla ner oWo



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards