❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 19 maj 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 maj 2016 20:55

   

Hello there human being

I have returned after a week med ett nytt inlägg
So let's start..somewhere.
Har så mycket att skriva så känner mig helt vilse, som en myra bland en myr hög och man bara let's go with the floooow~ c8
Om jag har varit en myra någon gång?
...
Det förblir en hemlighet.
ANYWAYYY HEJSAN FRALLALA HOPPAS NI HAR HAFT DET SÅ FINT FINT SOM DET BARA GÅÅÅÅÅR ;;U;;
Beklagar verkligen min osocialhet, men jag e iallafall här nu puss puss c':
Ack, Vart ska vi börja? Förut så skrev jag alltid min skoldag but now huehuehue antar att ingenting hände i mitt liv så jag glömde den där kategorin cx
Jag har så mycket att skiva om och bara för att vara typsikt mig så har jag inte börjat någonstans än.
Men okej, om jag ska säga lite så har jag lite nyheter från idag så äre väll att jag fick ett skrattanfall på NO:n idag för vår extrem tråkiga lärare, liksom, extremt tråkiga..usch. Anywauy vi pratade om snubben som fick ett äpple i huvud och om frekvens och rörelse och så kom en sådan fråga vettu till klassen " vad skulle hända ommmm...." Och då var det om man sköt i ett gevär iväg ett skott eller om man tappade det på marken i samma höjd, vilken skulle ramla först men det är inte det som var det roliga, det var ju det som var det extrema tråkiga men ialfaaaaaaal de rammlar samtidigt om du ville veta och förstår vad jag babblar om
" Om man har en AK 47 och så..."
Och resten av klassen " Wut is a Ak 47"
And he just like " Ett gevär "
Den stunden, som tur är min plats långt bak så jag vände mig om mot väggen, och skrattade så att tårarna i ögonen glimtade till och min bänkkompis bara kollade på mig, och ignorerade och Romeo avslöjade mig där när jag skattade och hon hade ju ingen aning varför jag gapskrattande där för ingen annan i klassen gjorde ju det.
DCIJDWBICJBIC DINC CSIDKCBWOD MEN DET VAR JU SÅ KOMISKT HAN FÖRSÖKTE VARA PROFESSIONELL DÄR OCH ALLT MÖJLIGT OCH ALLA BARA VAD ÄR DET DÄR OCH SÅ SA HAN SÅ HIMLA BESVIKET ETT GEVÄR HAHAHAVJKSVKJXDVJKX
helt ärligt vet jag inte vad som egentligen var roligt men antar att själen inuti mig tyckte att det var bästa skämtet på länge och så har jag ju en sådan där torr humör så don't question it.

    

Well, som sagt så har jag en hel del att skriva om och det jag minst planerade att skriva om har tagit upp halva inlägget så ja, vi fortsätter antar jag.
Ehm, har typ skrivit ett papper här vad jag ska skirva ooommm du vet, anteckningar ftw och jag vill nästan ha varje sak ett eget inlägg huehuehue men vi kan berätta om Up with people~!
Minns ni när jag skrev om vad det är? Att människor träffas från alla olika länder och diskuterar? Well, jag var ju på det och kan väl nämna lite kort att det var hur roligt som helst men inte alls vad man hade trott att det skulle vara xD
Vi trodde, att Up with people var en organisation med människor från hela världen som åker runt till olika länder och disskuterar med ungdomar något som de vill förändra, och man kunde höra allas perspektiv och sådant.
But well
Hälften av det var rätt, det var ju människor från olika länder men det var mest svenskar från skolorna nära oss och några få var från olika länder.
Vi diskuterade inte, bara hade en massa random aktiviteter som var ju trevligt det med men lekarna var rätt...skumma.
Ochhhh så hade de en föreställning vid slutet och den var däremot awesome så det ska jag inte kommentera.
Kortfattad, det var ju jätte kul och man fick ju träffa några från andra länder och hade möjligheten att prata med dom för att aktiviteterna var mycket teamwork men det var inte det vi hade tänk oss och om det var bättre eller sämsta is A hard question~!
Men det var kul, det fanns även en hur snygg kille som helst där med hans röst bara Ahhhh perfect och är glad att jag åkte med och kanske kommer jag att joina gruppen efter 4 år då jag får så yes, nice vare ju och om de någonsin kommer till er så ta möjligheten att åka med C;
Okej, det var det för idag och skrev inte ens hälften av vad jag planerade but well, det får ta sin tid och det kommer C:
Sådär ja, puss puss vi ses alldeles snart c8



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards